INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Remember me for centuries [Clementine]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Chiyo Matsushita
Chiyo Matsushita
Class 2
Aantal berichten : 137

Character Profile
Alias: Happy Bear
Age: 18
Occupation:
Remember me for centuries [Clementine] Empty
BerichtOnderwerp: Remember me for centuries [Clementine]   Remember me for centuries [Clementine] Emptydi sep 16, 2014 8:25 pm




Chiyo merkte dat Clementine het vreemd vond dat ze nooit Italiaans eten op had. Echt raar dat ze het vreemd vond, vond Chiyo niet. Tuurlijk verkochten ze in Zuid-Korea wel Italiaans eten, maar ze heeft nooit de tijd genomen om het ooit te gaan proeven. Meestal kwam het omdat zo’n gerecht duur was, voor haar doen. De blondine vertelde dat ze dacht dat er sowieso wel pizza te verkrijgen was. Chiyo hoopte het maar, misschien kon ze dan nu eindelijk een Italiaans gerecht proberen. Al was het een simple pasta, het meisje smachte nu wel enorm om door haar nieuwsgierigheid.

Op de vraag of haar kamergenoot ook mee wou gaan naar de kantine kreeg ze als eerst een mompelende sure en daarna een waarom ook niet. Chiyo werd vrolijk van omdat te horen en sprong van haar bed af en pakte een paar spullen dat ze nodig had. Ze slofte op haar pantoffels naar haar schoenen en deed die aan en ging als een blije hond bij de deur staan. “Zullen we dan maar?” zei ze, terwijl ze vrolijk naar Clementine keek. Ze maakte de deur alvast helemaal open en ging er tegen aan staan, zodat als Clementine er aan kwam die er gewoon door kon lopen zonder hinderingen. Chiyo moest even denken aan een gentlemen die dat meestal voor mooie dames deed. Ze bloosde een beetje door, tenminste zo gevoel kreeg ze. Ze hoopte alleen dat haar kamergenoot het niet zag, dat zal namelijk akward zijn.



Terug naar boven Ga naar beneden
https://litlecreative.wordpress.com/
Clementine Federici
Clementine Federici
Class 1
Aantal berichten : 40

Character Profile
Alias: Beauty
Age: 18 years
Occupation:
Remember me for centuries [Clementine] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Remember me for centuries [Clementine]   Remember me for centuries [Clementine] Emptywo sep 17, 2014 1:26 pm




Remember me for centuries


Chiyo scheen het wel erg leuk te vinden dat Clementine mee ging naar de kantine. Niet dat de blondine het zo erg vond, want dit had ze liever dan het gedrag van Delia of haar ouders, maar toch vond ze het een beetje vreemd. Wellicht kwam dit omdat ze het juist heel anders gewend was. Niet vaak wilde iemand haar erbij hebben. Ze wilden haar juist vaker weg hebben dan wat anders. Misschien dat haar kamergenote haar gedrag wel wat kon aanpassen. Haar kijk op de wereld, in ieder geval. Hier kon ze immers wel aan wennen. Net als Chiyo sprong Clem van het bed af zodra er aan haar gevraagd werd of ze dan maar gingen. Het Aziatisch meisje had eerst nog haar schoenen aangedaan, maar omdat Clementine die van haar niet had uitgegooid, was zij in principe al klaar om te gaan. Soepel en op haar eigen tempo liep ze naar de deur van hun kamer, die al open werd gehouden door haar kamergenote zelf. Een kleine, bescheiden glimlach was wat de blondine naar de ander wierp als dank dat zij als eerste door de deur mocht, waarna ze buiten wachtte tot de ander ook buiten was en de deur op slot zat. Vervolgens liep ze richting de kantine, waarvan ze de weg al van buiten kende. Tja, die was nogal makkelijk te vinden met een sterk reukzintuig en als je vaak zin had in een snack, dan moest je er wel heen.

Moeite om een gesprek gaande te houden, deed Clementine niet echt. Niet omdat ze Chiyo niet mocht of iets, maar ze wist niet hoe. Dit was een compleet nieuwe ervaring voor haar. Wel hield ze in de gaten of het meisje nog naast haar liep af en toe. Gewoon, om er zeker van te zijn dat ze niet alleen eindigde. Het duurde gelukkig niet lang of ze waren bij hun bestemming aangekomen. De kantine was wat druk rond dit uur van de dag, maar er was wel altijd een plekje te vinden. En er was genoeg eten klaargemaakt. In het begin maakte Clem zich daar ontzettend druk om; ze was voorheen altijd bang of ze nog wel wat te eten kon krijgen en niet hoefde te verhongeren op haar drukke kamer van vier personen. Nu wist ze echter wel beter. Dit keer besloot Clementine om de deur voor Chiyo open te houden om een wederdienst te bewijzen. Met wederom een klein glimlachje trok ze de deur naar zich toe en ging aan de kant staan, wachtend tot het meisje langs haar was gelopen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Chiyo Matsushita
Chiyo Matsushita
Class 2
Aantal berichten : 137

Character Profile
Alias: Happy Bear
Age: 18
Occupation:
Remember me for centuries [Clementine] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Remember me for centuries [Clementine]   Remember me for centuries [Clementine] Emptywo sep 17, 2014 4:35 pm


Haar kamergenoot liep de kamer uit, Chiyo stapte weg van de deur en deed hem op slot. Ze liep de hele weg naar de Kantine langs Clementine denkend aan, waarom ze nou net zo moest blozen. Zal ze nu al gevoelens voor iemand hebben? Hoe werkte dat trouwens gevoelens voor anderen? Nee, dat zal niet toch. Zal wel gewoon toevallig zijn dat ze net bloosde. Ze bloosde gewoon omdat ze niet zou weten hoe ze er op zou reageren. Ja bij die standpunt bleef de brunette. Voor Dat ze wist waren ze al bij de kantine aangekomen en Clementine hield de deur open met een vriendelijke lach.

Chiyo werd een beetje ongemakkelijk door, maar vond het wel aardig. Chiyo kon haar zelf wel voor de kop slaan. Waarom deed ze opeens raar, zij deed uit beleefdheid de deur voor haar kamergenoot open houden en nu doet zij het zelfde. Ze zuchtte een beetje van binnen en stukje verder. Chiyo wachtte even op haar kamergenoot, maar keek alvast naar de keuken wat ze allemaal hadden. Ze zag toevallig Pizza en pasta’s staan. Dit zal een mooie kans zijn voor haar om eens Italiaans eten te proeven. Misschien kon haar kamergenoot zegen, wat ze sowieso het nu als eerst het beste kon proberen. Een ding weet ze zeker ze pat twee pizza punten en een bordje pasta.


Terug naar boven Ga naar beneden
https://litlecreative.wordpress.com/
Clementine Federici
Clementine Federici
Class 1
Aantal berichten : 40

Character Profile
Alias: Beauty
Age: 18 years
Occupation:
Remember me for centuries [Clementine] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Remember me for centuries [Clementine]   Remember me for centuries [Clementine] Emptywo sep 17, 2014 10:22 pm




Remember me for centuries


Zoals verwacht ging Chiyo naar binnen en Clementine volgde niet lang daarna. Ze liep wel iets slomer dan haar kamergenote, had ze gemerkt, maar ze liep sowieso vrij vaak langzamer dan de rest. Net als de andere mutant liet zij haar blik glijden naar het menu van de kantine. Zoals gewoonlijk waren de standaard dingen te verkrijgen, maar Clem was die al zo beu dat ze elke dag gewoon besloot om voor een menu van de dag te gaan. Mits ze dat lekker vond. Tot haar genoegen stond er dit keer iets Italiaans op het menu – en waarschijnlijk was ze niet de enige die daar van ging genieten. Haar blauwe ogen gleden even opzij; richting Chiyo, die net als haar nog vlakbij de ingang van de kantine stond. Clementine besloot maar het heft in eigen handen te nemen en naar voren te lopen om haar eten te halen. Eigenlijk had ze best zin in een gerecht die ze thuis altijd at. Waar had ze echter meer zin in? Pizza had ze best vaak op gehad, maar daar was het dan ook pizza voor. Dat was ze nog altijd niet beu, zelfs niet na al die jaren ervan te hebben geleefd. Pasta klonk overigens ook heel verleidelijk in haar oren. Fijn hoor. Moesten ze nou echt twee van haar favoriete gerechten op dezelfde dag hebben? Then again, ze zou het waarschijnlijk allebei op kunnen. Als ze hard genoeg haar best deed, dan lukte alles wel, niet waar?

De vraag ‘wat ga jij nemen?’ hoefde ze niet te stellen. Ergens had ze het gevoel dat Chiyo voor het Italiaans eten ging. Ze hoefde maar één blik op haar kamergenote te werpen om te zien dat die nog nadacht over wat ze wilde hebben. Well, Clem was er bijna zeker van dat het pizza of pasta werd, dus kon zij net zo goed hetzelfde nemen. Dan hadden ze in ieder geval hetzelfde te eten en eigenlijk smachtte ze toch wel weer naar een beetje thuis. Zelfs al was het geen thuis te noemen. Het eten was genoeg thuis voor haar. Met een laatste blik op Chiyo en een hoofdwenk dat het meisje mee kon komen als ze daar zin in had, liep Clementine naar het uitgestalde eten toe. Ze pakte een dienblad om het extra makkelijk voor haar te maken en staarde een aantal seconden naar de borden met pizzapunten en pastagerechten. Ugh, waarom was kiezen zo moeilijk? Ze dacht er veel te veel over na. Aah, fanculo. Ze pakte wel een bord met een pizzapunt en een bord met spaghetti. Uit beleefdheid wachtte ze op Chiyo en draaide zich toen om naar de ruimte met banken en tafels om een plekje te zoeken.



Terug naar boven Ga naar beneden
Chiyo Matsushita
Chiyo Matsushita
Class 2
Aantal berichten : 137

Character Profile
Alias: Happy Bear
Age: 18
Occupation:
Remember me for centuries [Clementine] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Remember me for centuries [Clementine]   Remember me for centuries [Clementine] Emptydo sep 18, 2014 3:05 pm


Haar kamergenoot was ook langs haar komen staan en het duurde even voor dat ze naar het eten liep. Chiyo keek hoe haar kamergenoot er naar toe liep en voor dat Chiyo er zelf er naar toe wou lopen, maakte haar kamergenoot een gebaar naar haar dat ze er naar toe kon komen.Ze wachtte niet op de tweede signaal van de blondine, want Chiyo staat echt met smacht te wachten om eindelijk Italiaans eten te kunnen eten. Ze zag hoe haar kamergenoot een pizzapunt op het dienblad had gezet en een bord pasta. Maar Chiyo zag verschillende soorten pasta en pizza smaken, dus ze wist niet echt goed wat ze moest nemen, het zag allemaal zo lekker uit. Waar moest ze als eerste gaan kiezen, wat moest ze als eerste proeven, welk gerecht zal haar verliefd maken op het Italiaans eten. Ze stak haar hand uit en tikte Clementine op haar schouder. “Sorry, maar wat raad jij aan?” vroeg Chiyo, terwijl ze een beetje zielig naar de hoeveel pasta en pizza smaken keek wat voor haar stond. “Ik weet namelijk niet welke pasta en pizza moet nemen,” voegde ze later er nog aan toe. Terwijl ze wachtte op de voorstellen van haar kamergenoot, pakte ze maar een dienblad waar ze zo meteen het eten op kon zetten.

Sorry, voor de korte post >.<


Terug naar boven Ga naar beneden
https://litlecreative.wordpress.com/
Gesponsorde inhoud
Remember me for centuries [Clementine] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Remember me for centuries [Clementine]   Remember me for centuries [Clementine] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Remember me for centuries [Clementine]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Remember me for centuries {+Valkje}
» Clementine Federici
» Clementine Scott
» Remember my name. {+Cecil.}
» I remember your scent [+Denni&Karlie]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Cafeteria-
Ga naar: