INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Research is more fun with two vs. Arianna

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Arianna Kinsley Stuart
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576

Character Profile
Alias: Snow White
Age: About 500 years
Occupation:
Research is more fun with two vs. Arianna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research is more fun with two vs. Arianna   Research is more fun with two vs. Arianna - Pagina 2 Emptydi jan 20, 2015 11:22 pm

"Ik geloof je maar op je woord", zei hij grijnzend. Een lichte zucht verliet haar. Hij was bijna niet te horen, maar ze was echt best wel opgelucht. Ergens zag ze Maurim wel aan om haar niet te geloven ofzo, maar hij was een honest guy dacht ze, dus ze moest het maar gewoon geloven. Het was ook best raar, en meisje dat er uit zag als achttien, en drie talen vloeiend sprak, plus nog twee talen die ze ook goed beheerste. Ze zou de echte reden achter haar talenkennis waarschijnlijk niet kunnen vertellen. Als ze iets op de universiteit en high school had geleerd was het dat het om reputatie ging daar. Ze snapte dat niet, maar dat had ze soms met mensen. En hoewel het op deze school misschien anders was, wist ze het niet zeker. Het was niet dat ze een reputatiefreak was, het was haar gewoon aangeleerd om je volgens bepaalde regels te gedragen. Terwijl ze aan deze regels dacht merkte ze dat ze zich er niet helemaal aan hield. Dit was niet echt erg, maar het voelde ook raar om er tegen in te gaan.
Ze vroeg hem waar hij op vakantie zou willen gaan en hij antwoordde haar dat hij naar Spanje zou willen op vakantie omdat zijn moeder uit Spanje kwam. Hijn zag er ook best Spaans uit bedacht ze zich, zijn uiterlijk was niet echt Russisch. Nouja, de huidskleur en het haar klopte niet echt. "Ben je van plan te gaan zoeken naar waar in Spanje je moeder is opgegroeid?" Vroeg ze best nieuwschierig aan hem. Hij knikte bevestigend. Daar had ze wel respect voor, dat hij dat gewoon zou doen terwijl ze de indruk kreeg dat hij niet zoveel van zijn moeder af wist. "Als jij me wat Spaans leert spreken voor ik vertrek tho, anders lijk ik zo stom als ik daar ben", zei hij met een grijnsje. Hier hoefde ze niet lang over na te denken. Ze knikte en zei: "Natuurlijk, dat lijkt me erg leuk om te doen." Ze glimlachte en controleerde het plaatje op de microscoop. Ze zag dat hij gelijk vrolijker was geworden toen ze had gezegd dat ze hem wel kes zou geven. "Ik denk dat dit van dieren is," zei ze terwijl ze de microscoop naar hem toe schoof en hem twijfrlend aankeek. "Hmm, ziet er eerder uit als mensen.. Maar jij bent de pro, dus we leggen het wel bij dieren. Niet dat fouten maken zo erg is", Zei hij met een glimlachje en hij legde het plaatje bij dieren-DNA. Ze begon nu toch echt te twijfelen maar ze liet het maar even voor wat het was. Nog maar één plaatje, yeah dit gingen ze winnen. "Spanje is erg mooi. Zeker de moeite waard. Wel warm, heel ander weer dan in Rusland." Zei ze terwijl ze een beetje afdwaalde. Ze zou graag nog eens naar Spanje gaan en alleen har gedachten gingen van de Biologieles naar het land. Het warme Spanje, met de mooie zee en stranden, heerlijke eten, en de meest geweldige strandfeesten. En dan waren er nog de monumenten en zo. Ze betwijfelde of Maurim ooit vis zou hebben geproefd zoals die in Spanje. Ze ontwaakte uit haar soort van dagdroom. "Ik denk dat een beetje Spaans wel handig is als je daar gaat zoeken ofzo. Niet alle Spanjaarden spreken Engels. Maar ik denk dat het je wel zal lukken om Spaans te leren." Zei ze glimlachend. "Ik denk wel dat ik Spanje leuk ga vinden tho. Ik heb niet voor niets Spaans bloed enzo", antwoordde hij, terwijl hij naar het plaatje keek. Ze wist bijna zeker dat hij het leuk zou vinden. Spanje was prachtig, geen wonder dat ze er meerdere jaren had gewoond. "En dit is mutanten DNA", Zei hij zelfverzekerd. "Kijk jij nog even en roep dan Jamie maar, zodat hij kan kijken of alles klopt." Ze knikte en keek het laatste plaatje nog even na. Daarna legde ze het bij het stapeltje mutanten-DNA. Haar blik gleed naar het kleine stapeltje dieren-DNA. Ze beet even een beetje op haar lip en toen Maurim niet keek legde ze het meest recente plaatje toch bij mensen-DNA. Hij kon goed gelijk hebben. Daarna seinde ze naar mr. Nicholls die naar hen toe kwam. Jaimie keek op het blaadje en naar de nummers op de plaatjes en keek ze zo na. Arianna wachtte wat nerveus af. Ze dacht wel dat ze het meeste goed hadden, maar alles? Even keek ze Maurim even kort aan voordat Jaimie iets zei. "Jullie zijn als eerste klaar en hebben er geen één fout. Goed gedaan!" Arianna kreeg een gevoel van vreugde en keek Maurim blij aan, dat omwisselen van het DNA op het laatste was dus toch goed geweest en Maurim had het goed gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
Research is more fun with two vs. Arianna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research is more fun with two vs. Arianna   Research is more fun with two vs. Arianna - Pagina 2 Emptyzo feb 01, 2015 6:41 pm


Onopvallend keek de jongen wat om zich heen, om te checken hoe ver de andere teams stonden. Het viel hem wel op dat de meeste niet zo goed konden samenwerken als hij en Arianna. Want ja, zij zaten aan een goed tempo door te werken en samen de oplossing te zoeken, en daarnaast zaten ze ook nog een keer gezellig te praten over vakantie en op reis gaan en Spanje en gewoon alles. Veel leuker dan droog wat proberen te gokken op het juiste plaatje en niet eens te vertrouwen op je partner om hem of haar ook eens te laten kijken. Ze zouden dit winnen en ze zouden winnen in stijl ook. Het gepraat over Spanje deed hem gewoon nog meer zin krijgen om te gaan, al zou dat best nog wel moeilijk kunnen worden aangezien Arianna hem vertelde dat de meeste Spanjaarden niet eens Engels konden.

Gelukkig was ze er al mee akkoord gegaan om hem ooit Spaans te leren. Hij was een leergierige jongen, en als hij ergens voor gemotiveerd was, dan kon niets of niemand hem tegenhouden. Hij zou Spaans leren en dan naar Spanje gaan, om te proberen achterhalen waar zijn moeder had gewoond en of hij ergens nog familie had. Dat waren echter plannen voor later. Nu moesten ze nog het laatste plaatje goed leggen. Natuurlijk vroeg hij haar nog even om te kijken of het klopte, want zij was nog steeds de expert van hun twee. Daarom vertrouwde hij ook op haar oordeel, ofcourse. Ze checkte het en bevestigde zijn gedachte. Ondertussen keek hij of de andere teams hen misschien nog hadden ingehaald, wat overduidelijk niet het geval was.

Jamie kwam naar hen toe en controleerde de plaatjes één voor één. Afwachtend en vol spanning volgde hij de bewegingen van de man. ”Jullie zijn als eerste klaar en hebben er geen één fout. Goed gedaan!" Zei hij, en opgewekt keek hij Arianna aan. "Alright! Ik ben blij dat ik bij jou in het team zat hoor", Zei hij, waarna hij haar een vriendelijk klopje op haar hand gaf. "Ik vind het bijna jammer dat de les niet zo heel lang meer duurt.. Maar sowieso zien we elkaar nog wel eens, deal?" Vroeg hij toen, al wist hij het antwoord daarop wel. Toen de bel na vijf minuten gegaan was, zei hij nog even gedag tegen Arianna en keek hij nog even vrolijk naar Jamie, waarna hij naar de kantine vertrok. Want ja, voor de verandering, had hij honger gekregen natuurlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Research is more fun with two vs. Arianna
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Research [Marcial]
» Once upon a time.. |& Arianna
» It´s tea time! &Arianna
» Let's leave the world behind &Arianna
» People hiding everywhere [& Arianna]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Classrooms :: Biology Class-
Ga naar: