INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Soldier to my own cause

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Kate Mitchell
Kate Mitchell
Class 3
Aantal berichten : 105
Soldier to my own cause Empty
BerichtOnderwerp: Soldier to my own cause   Soldier to my own cause Emptywo dec 17, 2014 3:45 pm


TAGGED
Charlie
WORD COUNT
#
NOTES
<3
Underneath the pretty face is something complicated
I come with a side of trouble.But I know that's why you're staying

Totaal verveeld staarde ze naar het bord waar een of ander gezwets in het Spaans op stond. Half en half begreep ze wel wat er stond, maar ze deed de moeite er niet voor. Deze shit had ze allemaal al gezien in haar eerste jaar op de uni. Maar ja goed, Jamie had gezegd dat ze maar best naar de lessen kon gaan om te socializen met mensen en heel die zooi. Dus dan deed ze dat maar. Toch, dit was echt saai en ze kon niet wachten om straks dit lokaal achter te laten voor vandaag. Eveneens als enkele leerlingen die in haar klas zaten en blijkbaar niet zo heel slim waren. Ah eindelijk! Het geluid van de bel klonk. Zo verlossend eigenlijk. En dat terwijl ze in Engeland nooit problemen had gehad met lessen volgen of zo. Laten we het er op houden dat ze gewoon een slechte dag had.

Kate wreef even langs haar haren. Aight, ze had er genoeg van gehad voor vandaag. Serieus, hoe lang had een dag kunnen duren? Meteen nadat ze het klaslokaal kwam uit gelopen sloeg ze de hoek om en kwam zo buiten terecht. Het was koud, maar niet kouder dan ze gewend was. In Engeland waren de winters kouder geweest, maar ze had zich toch wel vrij goed aangekleed. Gewoon een grijze top met daarover een geruit hemd en dan nog eens een winterjas. Niet te dik, maar net warm genoeg om niet te bevriezen en er toch nog een beetje stijlvol uit te zien. Het moment dat er echter iemand ronduit tegen haar aan knalde en zij die gast met koele blik aan keek, was echt wel het toppunt van haar dag geweest. ‘Volgende keer beland je op de grond hoor.’ Bromde ze kort waarna ze zonder nog verder om te kijken verder liep en uiteindelijk verdween in de richting van de tuinen. Kate had de beslissing maar gemaakt dat ze misschien een beetje kon gaan practisen met haar mutatie. Of nou ja, zichzelf gewoon bezig houden was een betere term. De tuinen zagen er vrij verlaten uit. Blijkbaar was zij de enigste slimmerik geweest die met dit weer naar buiten kwam. Great, dan had ze niemand die haar ging storen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Soldier to my own cause Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soldier to my own cause   Soldier to my own cause Emptywo dec 17, 2014 4:08 pm



I Should Come With A Warning Label



Sommige mensen hadden echt eens een cursus zelfbeheersing nodig. Niet dat hij een van die mensen was. Nope, zelfbeheersing was iets wat hij meer dan genoeg had. Het was zijn ego die hem echter weer parten speelde. Een of andere random chick had de hele les lang naar hem zitten staren, en hij had haar genegeerd. Geen probleem, het overkwam hem zo vaak en dit was dan ook zijn standaardprocedure. Besides, ze was niet eens zo heel interessant. Een beetje saai, als je het hem vroeg. Maar wie was hij om daarover te oordelen? Anyways, toen de bel dus gegaan was, had het meisje hem aangesproken. Of hij met haar iets wilde doen vrijdagavond. En hij had haar droogjes gemeld dat hij daar geen behoefte aan had, gewoon op zijn eigen koele manier. En dat was dus totaal het verkeerde keelgat in geschoten bij het meisje, die meteen had beginnen janken dat niemand haar afwees, dat hij een stomme idioot was om niet met haar om te willen gaan, blablabla.

En toen had een of andere dude zich er mee gemoeid. Het had echt niet veel gescheeld of Charlie had hun met hun hoofd tegen elkaar geknald. Maar toen was de leerkracht er tussen gekomen, en die had hem eerst weg gestuurd, om hem de kans te geven rustig weg te gaan voordat ze die twee andere randdebielen liet gaan. Het had echter niet voorkomen dat hij zich dood had geïrriteerd aan alles. Met een blik waar niet veel goeds in zat, liep hij door de gang. En toen kwam het toppunt: iemand waagde het om tegen hem aan te lopen, en dan nog eens de schuld op hem te steken. ‘Volgende keer beland je op de grond hoor.’ Had ze gegromd, en het had hem alle moeite van de wereld gekost om haar niet terug te roepen en haar op haar plek te zetten.

Twaalf seconden, meer niet. Zo lang had het geduurd voor hij weer de ijskoude en emotieloze toestand was in gegaan nadat ze hem zo grof had behandeld. Maar hier liet hij het niet bij hoor, echt niet. Hij volgde het meisje subtiel, en ze riep richting de deur naar buiten. Prima, hij kon best tegen de koude. Hij was een rasechte Canadian, duh. Het was niet moeilijk om haar te ontdekken tussen alle beplanting en dergelijke rotzooi. Charlie stapte zo stil mogelijk op haar af, en zijn training hielp hem om heel snel dichtbij te komen zonder dat ze 'm zag. Toen hij binnen bereik was, gaf hij haar een ruige duw met zijn schouder, zodat ze op zijn minst een paar stappen vooruit moest zetten als ze de sneeuw niet wou faceplanten. Net goed. "Blijkbaar ben ik niet degene die op de grond terecht komt", Merkte hij scherp op, met een stem die perfect bij het weer paste: ijskoud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Mitchell
Kate Mitchell
Class 3
Aantal berichten : 105
Soldier to my own cause Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soldier to my own cause   Soldier to my own cause Emptywo dec 17, 2014 4:27 pm


TAGGED
Charlie
WORD COUNT
#
NOTES
<3
Underneath the pretty face is something complicated
I come with a side of trouble.But I know that's why you're staying

Die gast echt man. Als hij het ooit nog eens waagde om tegen haar aan te knallen ging hij sneeuw eten. Maar goed. Ze besloot he voor de rest over te laten gaan. Why zou ze de moeite er in steken right? De tuin deed haar vaagjes denken aan the yard in Oxford waar ze vaak genoeg haar tijd had besteed, zowel toen ze klein was als vorig jaar. Al was deze plek meer uitgebreid of zo, stiekem was dit het werk van Jamie of zo. Zo had hij nog iets van Engeland hier. Maar aight anyways, het was dus even mooi tijd om haar tijd te gaan verdoen hier. Op een uiterst gepaste manier. Het was ook al iets donkerder, want Winter you know. Perfect eigenlijk voor haar. Zelfs de maan was al zichtbaar. Iets wat haar goed uitkwam want misschien kon ze wel aan wat target practice doen. Al had ze dan toch wel eerst een doelwit nodig, anders was het maar idioot. De bomen was uitgesloten, want nou die blies ze gewoon omver als het er op neer kwam. Of ze kon haar kick box trainingen hier verder zetten. Nog zoiets wat ze altijd al zo graag had gedaan, en na wat zeuren bij Jamie mocht het uiteindelijk, en ze was er nog steeds niet mee gestopt. Maar Kate verkoos momenteel toch liever het spelen met haar mutatie.

Het was jammer dat ze het zo laat had gemerkt. Maar vlak voor ze werd geduwd had ze een aanwezigheid opgemerkt. Een korte maar een straal die krachtig genoeg was schoot naar de grond en zo koste het haar amper moeite om overeind te blijven. Maar what the hell was dit. Rustig draaide ze zich om en kwam weer oog in oog te staan met die debiel van eerder. ‘Wel, blijkbaar ik dus ook niet.’ Sprak ze op een kalm toontje. Serieus, was dit echt zijn ding of zo? Mensen waar hij was tegen gelopen achtervolgen om ze daarna nog eens proberen letterlijk op de grond te duwen. Zielig. ‘Ik weet niet wat de bedoeling is van de zielige aanpak, maar ik zou hem nog wat bij schaven weet je wel. Zodat hij ook echt werkt.’ Damn, wat een loser. Knappe loser dat wel, maar dat deed er even niet toe.

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Soldier to my own cause Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soldier to my own cause   Soldier to my own cause Emptywo dec 17, 2014 5:59 pm



I Should Come With A Warning Label



Alsof het leven tussen al deze leeghoofden nog niet moeilijk genoeg was. Het was misschien zijn tweede week en hij had het nu al helemaal gehad. Hij miste de veiligheid van zijn huis, waar hij zonder gestoord te worden kon trainen en zichzelf verbeteren en al die andere dingen. Niet dat hij daar het afgelopen jaar had van kunnen genieten. Nee, dan moest hij op de vlucht voor wist hij veel wie er hem wou arresteren. Of vermoorden. Of beiden. Liefst dan in de juiste volgorde. Een lijk arresteren was vast geen pretje voor de persoon in kwestie. Voor het lijk ook niet trouwens, maar goed, dat even totaal terzijde. Hij was eindelijk op een plek waar hij niet constant op zijn hoede moest zijn voor het ongedierte dat achter hem aan zat. Allemaal Eva's schuld dan nog. Ugh, om gek van te worden.

Maargoed, net toen hij gedacht had dat het even beter zou gaan, kreeg hij te maken met een of andere psycho bitch, en dan nog allemaal randdebielen die niks anders te doen hadden met hun leven dan hem op de zenuwen te werken. Mooi hoor. En om het hele rijtje af te maken, een of ander egotrippend gevalletje dat dacht dat ze hem kon bedreigen. Hem. Charlie Garroway. Nope. Dat gebeurde niet hoor, dat liet hij simpelweg niet gebeuren? Dus kon hij maar één iets doen: zijn dominantie laten gelden.

Bijna was het hem gelukt. Bijna. Maar met een of ander wit, lichtgevend straaltje slaagde ze er in om rechtop te blijven staan. Damn. ‘Wel, blijkbaar ik dus ook niet.’ Zei ze kalmpjes. Wow, nu was ze ineens veel minder explosief ofzo. "What a shame", Zei hij, haar toontje perfect napratend. ‘Ik weet niet wat de bedoeling is van de zielige aanpak, maar ik zou hem nog wat bij schaven weet je wel. Zodat hij ook echt werkt.’ Sprak ze toen. Oh G, wat was hij bang nu. Gelukkig voor haar kon hij niet meteen iets ontdekken waardoor hij reden zou hebben om haar meteen maar af te rekenen met haar. "Dus ineens krijg ik nog een gratis preek bij jouw toch wel enorm grove actie van daarnet? Great. Daar zat ik echt op te wachten", Sprak hij koeltjes, sarcastisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Mitchell
Kate Mitchell
Class 3
Aantal berichten : 105
Soldier to my own cause Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soldier to my own cause   Soldier to my own cause Emptywo dec 17, 2014 6:14 pm


TAGGED
Charlie
WORD COUNT
#
NOTES
<3
Underneath the pretty face is something complicated
I come with a side of trouble.But I know that's why you're staying

Ugh, jammer dat ze toch nog wel iets van een opvoeding had meegekregen want op dit moment kon ze die omhoog gevallen eikel wel een paar tikken geven. Nee, calm down Kate. Die gast was het serieus niet waard om je handen aan vuil te maken. Iets wat ze uiteindelijk ook niet van plan was hoor. Agressie ging ze liever uit de weg, maar dat betekende niet dat ze zich niet kon laten gelden als ze wilden. Ieder zijn manier right. Kort gleed haar blik over de jongen heen. Moest hij nu niet zo’n achterlijk gedrag vertonen had Kate haar slag wel kunnen slaan waarschijnlijk. Of misschien toch al bevriend met hem raken. Maar daar had ze nu helemaal geen behoefte meer aan. Nee, niet na zijn idiote actie van net.

Kate trok even een wenkbrauw op. Hallo, sprak ze tegen een kleuter van 5 of zo? Serieus, elkaar na praten of betergezegd haar na praten was zo kleuterniveau dat er toch voor een moment een minimalistische grijns ontstond. Al verdween die al even snel als hij tevoorschijn was gekomen. ‘Mijn grove actie? Ben je nu echt serieus? Ik was rustig onderweg naar buiten en dan was jij het die tegen mij aan knalde.’ Echt hoor, get your facts together voor je tegen haar begon uit te pakken. Want trust me dit deed haar humeur er geen goed aan. Maar ze weigerde verdere emotie te tonen aan deze nietsnut. Te veel moeite ya know. ‘Ik kan er nog wel een paar geven als je wilt.’ Sprak ze uiteindelijk op een luchtige toon. Oh ja, ze had nog een hele boel klaar staan als hij echt wilde. Over bijvoorbeeld zijn kinderachtig gedoe maar ze besloot hem toch nog maar even te sparen. De dude was op zijn minst toch een klein beetje interessant en hoewel ze Brandi al had ontmoet, kon het nooit kwaad om mister grumpy hier nog een beetje verder te teisteren. Of eerder andersom, hij teisterde haar door gewoon te blijven staan als een blok steen terwijl zij dolgraag wilde beginnen met trainen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Soldier to my own cause Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soldier to my own cause   Soldier to my own cause Emptywo dec 17, 2014 9:50 pm



I Should Come With A Warning Label



Haar mutatie eventjes gebruiken om hem te dwarsbomen. Niet fair hoor. Een beetje valsspelen gewoon om hem te pesten. Zo zat ze dus in elkaar. Charlie werd hoe langer hoe geïrriteerder. "Draai je om en ga weg", Suggereerde Raziël. Heel behulpzaam. "Dat kan ik niet", Zei hij koeltjes terug. "Dit is al de zoveelste keer. Je hebt ook nooit geleerd om met anderen van je leeftijd om te gaan natuurlijk.. Dit is een leerschool voor ons allemaal. Vergeet alleen niet aan wie jij gehoorzaam moet zijn, Jager", Zei de Engel toen. Charlie knikte inwendig. Hij was inderdaad wel degene die voor de rest van zijn leven met die stemmen in zijn hoofd mocht blijven rondhuppelen.

Ze zou eens moeten weten wie ze voor zich had. Dat was nu wel het meest irritante aan alles. Hij had hier geen reputatie. Niet dat hij die ergens anders wel had, maar de meeste mensen meden hem gewoon omdat ze wisten dat hij een Garroway was en heel bedreven was in alle vechtkunsten die er op hun school gegeven werd. Voor de rest wist niemand van zijn ander werk af, en diegene die er mee te maken kregen, die ruimde hij zorgvuldig uit de weg. Nu ja, tot het fout liep bij Eva, maar dat waren even kleine details. Die hele handel was nu ook alweer opgelost. Nu alleen nog wachten tot zijn naam vergeten werd, en hij kon hier mooi terug weg en verder gaan met alles waar hij zo abrupt mee had moeten stoppen.

En als het blonde gevalletje voor hem nu eens zou meewerken en sorry zeggen, dan kon hij ook door met zijn plannen voor die avond. Helaas voor hem en voor haar was dat blijkbaar teveel gevraagd. ‘Mijn grove actie? Ben je nu echt serieus? Ik was rustig onderweg naar buiten en dan was jij het die tegen mij aan knalde.’ Zei ze, opnieuw een tikkeltje kwaad. Hijzelf liet niks van zijn irritatie of ergernis merken. Langs de buitenkant was hij zo emotieloos als een robot. ‘Ik kan er nog wel een paar geven als je wilt.’ Zei ze toen luchtig, over het preekgedoe. Charlie bleef haar even koel aanstaren, al had hij de neiging om met zijn ogen te rollen. "Ik was niet bepaald van plan om te sterven van verveling vanavond", Reageerde hij droog, waarna hij een wenkbrauw kort op trok. "Dus wees even verstandig en bied je verontschuldigingen aan, dan kan ik doorgaan met wat ik bezig was en kun jij lekker gezellig plantjes en boompjes knuffelen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Mitchell
Kate Mitchell
Class 3
Aantal berichten : 105
Soldier to my own cause Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soldier to my own cause   Soldier to my own cause Emptywo dec 17, 2014 10:18 pm


TAGGED
Charlie
WORD COUNT
#
NOTES
<3
Underneath the pretty face is something complicated
I come with a side of trouble.But I know that's why you're staying

Natuurlijk had ze haar mutatie gebruikt. Wat had die dude wel niet gedacht dat hij haar zo maar ongestraft op de grond kon duwen? Daar moest hij toch wel wat vroeger voor opstaan hoor. Of beter gezegd, dan moest zij vroeger op staan want op dit tijdstip werd ze alleen maar sterker en sterker. Jammer voor de knul tho. Niet dat ze haar mutatie nog verder zou gebruiken, tenzij onze baby hier nog een geniaal idee kreeg om haar eens te gaan duwen. Maar hopelijk had hij in zijn knappe kopje toch nog iets anders zitten dan pudding.

Het kon haar niets schelen wie ze voor haar had. Al stond god himself hier. Als de knul nu echt dacht dat zij haar excuses ging aanbieden voor iets wat hij had gedaan. Nee hoor, dan was hij echt nog dommer dan verwacht. De jongen reageerde niet meteen op haar mini uitbarsting, nope hij bleef gewoon staan als de irritante steen die hij was. Aha, aangezien de dude nog naamloos bleef noemde ze hem vanaf nu maar gewoon steen. Iets wat je zowel kon zien als iets positiefs als negatief, in haar hoofd was het negatief bedoeld maar ja wat wilde je anders. Mister attitude problems. ‘Best wel jammer, had het graag zien gebeuren.’ Little bit harsh, maar hij had het helemaal over zichzelf uitgeroepen hoor. Leuke, vriendelijke Kate was even een tripje gaan maken voor de komende tijd. ‘Bomen knuffelen. Best hoor. Maar ik bied mijn excuses nog in geen honderd jaar aan.’ Klonk het koeltjes. Please bomen knuffelen was echt niets voor haar. Daarvoor liep hier vast wel iemand anders rond waarschijnlijk. ‘Trouwens iemand achtervolgen? Hoe oud ben je? 12?’ Klonk het spottend. Oh echt hoor, als hij haar dan toch bleef vervelen kon ze er beter het beste van nemen. Kijken hoe ver ze iemand kon drijven was echt wel een van haar bezigheden hoor. Juist het moment dat iemand doorsloeg dat vond ze gewoon geweldig om te zien. Bij de steen tegenover haar zou ze het zelfs nog geweldiger vinden al duurde het nog dertig jaar of zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Soldier to my own cause Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soldier to my own cause   Soldier to my own cause Emptywo dec 17, 2014 11:04 pm



I Should Come With A Warning Label



Het was niet dat hij niet blij was met zijn mutatie, hij wou gewoon dat hij de toestemming en de skills had om mensen ermee pijn te doen, en niet gelijk te vermoorden. Want met mesjes gooien was nogal dodelijk. Bij Amber had hij het mes in haar schouder gegooid, niet eens zo heel diep, maar een paar centimeter missen en bam hij had een of ander belangrijk orgaan mee en als dat doorboord werd dan was het wel heel snel gedaan. Er was altijd nog de andere gevechtstechnieken die hij beheerste, maar daarvoor had hij dan ook weer eerst toestemming nodig, en jammer genoeg kreeg hij die bij haar niet. Want het meisje voor hem was wel het schoolvoorbeeld van een puur persoon, en ergens zou dat ervoor gezorgd hebben dat hij haar niet zo heel diep zou haten als hij andere mensen haatte. Moest ze niet zo'n stomme dingen tegen hem zeggen ofcourse.

Een kleine sorry zou voor hem al genoeg zijn. Dan zou hij gewoon weggaan. Hij wou toch niet in deze fucking vrolijke wintersneeuwtuinrotzooi blijven staan de rest van de avond. Maar helaas, nu begon ze hem al dood te wensen. Wow, freaking great. Hoe lang had ze het volgehouden? Drie minuten? Nieuw recordje hoor. Waar is die gouden medaille? ‘Bomen knuffelen. Best hoor. Maar ik bied mijn excuses nog in geen honderd jaar aan.’ Vervolgde ze toen. Charlie's ergernis schoot weer de lucht in, maar langs buiten liet hij zoals altijd gewoon niks merken. Hij knipperde alleen maar met zijn ogen van tijd tot tijd, en hij haalde doodnormaal adem. Niet dat ademen abnormaal was, maar goed. Het gaat er even om dat zijn ademhaling perfect rustig was, en niet opgejaagd, zoals iemand die strak stond van de adrenaline zou doen.

De woordenstroom leek niet te eindigen. Damn, van waar bleef ze het halen? ‘Trouwens iemand achtervolgen? Hoe oud ben je? 12?’ Zei ze, en op dat moment kon hij toch niet anders dan een verveeld zuchtje laten klinken. "Ik ben fucking 19, my god, hoe kun je dat niet zien?" Zei hij op een dodelijk verveeld toontje. "En je hebt het zelf uitgelokt, honey. Ik laat helemaal niemand mij afsnauwen, en jij bent geen uitzondering", Zei hij toen kil, waarna hij kort zijn cap van zijn hoofd haalde, zijn haar wat beter legde om vervolgens het ding terug op zijn hoofd te drukken. "En als je je excuses niet aan bied, dan zou ik vanaf nu maar vaak over je schouder kijken", Zei hij, alsof hij advies gaf over hoe je de perfecte Kerstkalkoen moest braden. Even in het thema blijven natuurlijk.


Laatst aangepast door Charlie Garroway op do dec 18, 2014 12:41 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Mitchell
Kate Mitchell
Class 3
Aantal berichten : 105
Soldier to my own cause Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soldier to my own cause   Soldier to my own cause Emptydo dec 18, 2014 12:11 am


TAGGED
Charlie
WORD COUNT
#
NOTES
<3
Underneath the pretty face is something complicated
I come with a side of trouble.But I know that's why you're staying

Kate was nooit een persoon geweest die makkelijk sorry zei. Buiten als ze wist dat ze echt wel niet in haar recht was natuurlijk. Hier was dat echt niet het geval. Nee, hoor de steen was tegen haar aangeknald en niet andersom en dat moest hij maar eens in die harde kop van hem krijgen. Want dit werd een klein beetje vermoeiend. Natuurlijk wenste ze de kerel niet echt dood, zo laaghartig was ze ook niet om een onbekende meteen de dood in te wensen. Het was er gewoon sneller uitgerold dan ze had gepland. Kate besloot uiteindelijk even alle emoties van zich af te schudden en werd ook maar even een steen. Coolere versie dan toch wel. Hoewel de andere steen was ook wel cool, alleen deed hij niet cool en dat was zijn probleempje. Ergens was zijn beheersing echt wel geweldig. Kate had zelf ook wel genoeg beheersing, alleen maakte ze daar nooit echt veel gebruik van. Nope, bij haar was het de eerlijkheid die altijd overwon in plaats van haar zelfbeheersing. Maar dat was onderhand ook wel weer duidelijk geworden.

‘Misschien door dat kinderachtige gedoe van je. Ooit al eens gedacht om je ook te gedragen als een negentienjarige?’ Blijkbaar niet. Maar ze besloot er verder niet op in te spelen. Zo’n praatwaterval was ze trouwens meestal niet hoor. De steen zorgde er gewoon even voor dat haar irritaties voor hem er gewoon uit kwamen. Zelf gezocht. Oh, kon hij nu ook al in haar hoofd kijken? Alsof zij dit zelf gezocht had. ‘Oh, come on ga anders even uithuilen in een hoekje of zo.’ Voor een kort moment sloeg ze zijn bewegingen gade. Donkere haren verschenen van onder de kap, al zaten ze stiekem best wel grappig maar dat had meneer steen ook wel weer door blijkt. ‘Moet ik nu bang worden of?’ Sprak ze op een koel toontje. Serieus? Over haar schouder heen kijken? Die taal gebruikte ze toen ze 12 was of zo. ‘Dus nu dit is uitgeklaard, kan ik weer verder of?’ Beter even checken. Misschien had steen nog andere plannen en ging hij haar zo meteen weer komen duwen of zo. You never know right.

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Soldier to my own cause Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soldier to my own cause   Soldier to my own cause Emptydo dec 18, 2014 12:31 am



I Should Come With A Warning Label



Nooit zou hij de fout van iets bij zichzelf zoeken. Nee, hij was perfect, flawless, gewoon de beste creatie ooit op deze planeet. Dus het werd hoog tijd dat deze chick eens zou gaan in zien dat zij tegen hem was aan gelopen. Het was hem trouwens nog altijd een raadsel. Zijn wonderbaarlijke verschijning ging aan niemand voorbij, dus waarom ze hem niet gezien had, snapte hij echt totaal niet. Misschien was ze eerst over zijn ego gestruikeld en dan tegen hem aan gevallen. Yeah, dat was nog wel een optie die hij niet echt bekeken had. Maar dan nog, het was nog steeds niet zijn fout en dat zou het ook nooit zijn.

Maar echt, iemand moest hem toch wel even gaan uitleggen waarom hij telkens werd gezien als een 12-jarige. Daar kon dit gevalletje hem blijkbaar heel goed mee helpen, want ja, ze wist blijkbaar alles wat er gaande was op deze wereld. ‘Misschien door dat kinderachtige gedoe van je. Ooit al eens gedacht om je ook te gedragen als een negentienjarige?’ Sprak ze, en hij sloeg heel even zijn ogen op. God, wat was ze irritant. Hij besloot het gewoon te negeren, ze wist namelijk niks van hem en daarom mocht ze van hem vinden wat ze zelf wou, het boeide hem toch allemaal niet. Haar mening kon ze voor zijn part op een briefje schrijven en dat dan langzaam door haar keel duwen ofzo. Om het even mooi te zeggen natuurlijk.

‘Oh, come on ga anders even uithuilen in een hoekje of zo.’ Reageerde ze toen. Wow, my god, zag hij er dan uit als een huilbaby? Djeezes fuck. Dit kon echt niet meer verder hoor. "For the record, ik huil niet", Zei hij op een koele toon, waarna hij zijn handen in de zakken van zijn jas stak. ‘Moet ik nu bang worden of?’ Vroeg ze op een toontje dat het zijne moest evenaren. No way josé. Daar zou ze nog lang voor mogen oefenen, als ze op zijn level van koelheid wou komen. "Je doet maar lekker wat je zelf wilt, het kan mij echt geen fuck schelen, schat", Zei hij verveeld. ‘Dus nu dit is uitgeklaard, kan ik weer verder of?’ Vroeg ze toen. Even keek hij om zich heen. Ze was toch niks aan het doen? Ergens wekte het zijn interesse wel, al zou hij dat nooit laten merken. Misschien was er een subtielere manier om er achter te komen wat ze van plan was. "Verder doen met niks doen? Ja, lijkt me een goed plan. Doe je helemaal goed", Merkte hij sarcastisch op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Mitchell
Kate Mitchell
Class 3
Aantal berichten : 105
Soldier to my own cause Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soldier to my own cause   Soldier to my own cause Emptydo dec 18, 2014 2:35 pm


TAGGED
Charlie
WORD COUNT
#
NOTES
<3
Underneath the pretty face is something complicated
I come with a side of trouble.But I know that's why you're staying

Blijkbaar was meneer de steen voor even uitgepraat. Maar aangezien hij nog geen aanstalte maakte om te vertrekken bleef ook zijn gewoon kalmpjes staan wachtend tot hij of plots door een komeet getroffen ging worden of gewoon ging maken dat hij weg was. Want at the moment was zijn hoofd toch wel een perfect doelwit hoor. Ja, als ze echt wilde zat er nu al een groot gapend gat in het hoofd van de dude, maar zover had de steen haar nog niet gedreven. Nog niet. Al zou ze het zelf niet eens zo ver laten komen. Misschien was de comment van dat 12 jarig gedoe een heel klein beetje overdreven. Maar blijkbaar zat de steen er niet mee dus kon het Kate al helemaal niet boeien. Ergens wou ze zijn reactie er wel op weten, maar ja eens een steen altijd een steen bewees de dude nog maar eens. Moest hij maar weten of zo.

Geen huilbaby hm? Misschien kon ze dat nog wel maken van hem. Het was waarschijnlijk wel gewoon een kwestie van de juiste knopjes in te drukken en voilla. Kate wist de juiste dingen meestal wel te vinden, maar aangezien ze vandaag al plannen had zou de steen wel even kunnen wachten. ‘Nou dat had ik al wel verwacht. Stenen kunnen geen emoties vertonen enkel en alleen nutteloos er bij staan.’ Oké, ze moest echt even stoppen met het steen gedoe. Misschien werd het wel even tijd om de dude zijn naam te vragen? Naah, misschien ook niet. Hij deed de moeite niet om enige vorm van aardigheid aan te nemen, dus waarom zou zij de moeite doen om zelfs nog maar te vragen naar de dude zijn naam? Schat, echt? Dat hij het zo maar waagde om haar even zo te noemen. Really een blow en zijn kop was er af hoor. ‘Wel, why the fuck ben je hier dan nog?’ Sprak ze op een rustig toontje. Nee, deze gast ging haar dus echt niet zo ver drijven. Verveeld staarde ze hem aan. Hallo, tijd om op te rotten. ‘Volgens jou ging ik bomen knuffelen. So be gone.’ Waarom zou ze hem zeggen wat ze hier eigenlijk kwam doen? Steen gaf er toch geen fuck om, dus dan hoefde hij het helemaal niet te weten. Kate wreef kort met haar handen tegen elkaar. Voelde hoe de energie zich bijna weer wou laten tonen. Nog eventjes en dan kon ze gewoon haar gang gaan zonder dat de steen in de buurt was.

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Soldier to my own cause Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soldier to my own cause   Soldier to my own cause Emptydo dec 18, 2014 3:20 pm



I Should Come With A Warning Label



Het was best amusant om te zien hoe ze probeerde reactie uit te lokken. Maar hij gaf haar dat plezier niet. Hij gaf haar gewoon geen reactie at all, behalve zijn standaard koele blik en af en toe een sarcastische opmerking. Zo werkte hij nu eenmaal, zo zat hij in elkaar. Misschien had Raziël wel gelijk gehad. Hij had gewoon geen ervaring in omgang me anderen van zijn leeftijd. De enige waar hij een goeie band mee had gehad, was zijn broertje Isaac. En zelfs die dude, waar hij closer mee was dan met wie dan ook, vertrouwde hij niet voor de volle 100%. Hij kon alleen met hem samenwerken zonder dat hij de neiging kreeg om hem te vermoorden. Dat had hij ook wel met zijn vader, al was dat meer opgebouwd uit respect voor de man.

Emoties, het was niks voor hem. Dat ze dus dacht dat hij even zou gaan huilen, moest hij toch wel rechtzetten. ‘Nou dat had ik al wel verwacht. Stenen kunnen geen emoties vertonen enkel en alleen nutteloos er bij staan.’ Reageerde ze er op, en hij bleef doen wat hij altijd deed: hij keek haar verveeld en koel aan. “Bedankt voor het compliment”, Zei hij, en hij meende het echt hoor. Dat ze geen enkele emotie in hem kon ontdekken bewees alleen maar weer dat hij een meester was in zijn vak. Veel beter dan wie dan ook, maar dat was altijd al zo geweest. Hij was gewoon in alles de beste.

Blijkbaar irriteerde hij haar gewoon al door het feit dat hij hier was. Dat merkte hij wel aan haar reactie op zijn sarcastische opmerking. ‘Wel, why the fuck ben je hier dan nog?’ Vroeg ze op een kalm toontje, al merkte hij wel aan haar woorden alleen al dat ze wou dat hij weg ging. ‘Volgens jou ging ik bomen knuffelen. So be gone.’ Charlie keek haar even aan met een geamuseerde blik, waarna hij weer volledig emotieloos ging. Met een arrogante beweging (waarvan hij wist dat ze hem zou haten), ging hij op het dichtstbijzijnde bankje zitten, waarna hij wat onderuit ging hangen. Om haar te laten weten dat hij de komende 10 minuten niet weg zou gaan, nam hij op zijn dooie gemakje een sigaret en stak hem met een simpele beweging van zijn aansteker aan. “Nah, ik zit hier goed. Ik zou het zo fijn vinden om te kijken hoe jij je boompjes wat aandacht geeft”, Zei hij koeltjes, waardoor het natuurlijk heel onwaarschijnlijk leek dat hij het ook echt meende dat hij het fijn vond om hier te zijn. Nee, hij deed het gewoon puur omdat zij wou dat hij weg ging tbh. Hij wist dat het haar zou tegensteken dat hij juist bleef zitten, waardoor hij net het tegenovergestelde deed van wat ze hem daarnet had willen duidelijk maken: dat hij moest oprotten dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Mitchell
Kate Mitchell
Class 3
Aantal berichten : 105
Soldier to my own cause Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soldier to my own cause   Soldier to my own cause Emptydo dec 18, 2014 3:56 pm


TAGGED
Charlie
WORD COUNT
#
NOTES
<3
Underneath the pretty face is something complicated
I come with a side of trouble.But I know that's why you're staying

Dat de dude het bezag als een compliment vond ze toch enigszins amusant. Steen wist even goed dat ze het niet zo bedoeld had. Maar hij kon zich daar zonder moeite over heen zetten. Ergens best wel bewonderend hoor, niet dat ze het super geweldig vond. Maar het maakte wel dat ze wist dat deze kerel zijn emoties niet zo snel zou laten zien. Een voorbeeld om na te streven. Niet dat ze ooit maar wilde worden zoals hem of zo, maar toch. De gast was een meester in het verbergen van zijn emoties, en dat kon je van andere mensen op het eiland niet zeggen. Dat maakte dat hij weer een klein beetje interessanter werd. Maar hij was nog steeds een even grote loser als daar straks.

Misschien had ze een andere woordkeuze moeten hanteren om duidelijk de maken dat hij moest oprotten. Ach ja, daar was het nu te laat voor. Voor een moment bespeurde ze een beetje amusement bij hem op. Damnit, ze had er echt wel op moeten letten. Want no way in hell dat ze hier maar gewoon random een beetje ging dienen als tv voor meneer de steen. Maar hij kon dus toch nog iets anders vertonen dan die koelheid. Natuurlijk had Kate dat gezien. Kleine veranderingen merkte ze altijd op. Het moment dat hij echter ging zitten en een sigaret boven haalde wist ze genoeg. Steen zou haar niet alleen laten, gewoon om haar te irriteren. Great. In plaats van een hele tirade op hem af te vuren haalde ze eventjes diep adem en wandelde vervolgens naar hem toe. Uit het niets trok ze de sigaret uit zijn mond, en brak deze heel koeltjes in twee. ‘Aangezien ik me toch zo inzet voor de natuur.’ Dit zou hem waarschijnlijk helemaal niets doen. Maar ze had geen zin om naast een rokende steen te zitten. Of nou ja, veel kon het haar uiteindelijk niet schelen ze zat de jongen gewoon dwars. Eigen schuld again. Kalmpjes ging ze uiteindelijk zitten op de bank en staarde voor zich uit. Aangezien hij toch niet weg ging, moest ze maar proberen om er het beste van te maken I guess? Al was die actie met die sigaret dan niet meteen de beste manier maar details.  


Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Soldier to my own cause Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soldier to my own cause   Soldier to my own cause Emptydo dec 18, 2014 5:59 pm



I Should Come With A Warning Label



Het was voor hem even normaal om geen emotie te laten zien als het was om te ademen. Het ging gewoon automatisch, hij moest er niet eens moeite voor doen. Resultaat van jarenlang oefenen en eigenlijk half gedwongen worden door zijn vader. Bij hem thuis was er een vreugde, geen verdriet, niks. Toch niet tussen Liam en zijn zoons. Zelfs tussen zijn ouders was er vaak gewoon niks. De twee hadden een zakelijke relatie. Hij wist niet of ze van elkaar hielden.. Hij kon het zich eigenlijk niet voorstellen. Het was wel een feit dat zijn vader niet van hem hield, en ook niet van Isaac. Ze waren meer zijn experimentjes. Hij wou zien hoe ver hij een kind kon krijgen als het aan kwam op vechten. Hoe zwaar kon hij zijn zoons trainen zonder dat ze er aan kapot gingen? Charlie wist het antwoord wel, diep vanbinnen, maar hij dacht er gewoon niet verder over na.

De chick was ook wel goed in het behouden van haar kalmte, maar hij kon recht door haar fake rustige houding heen kijken. Haar volgende actie bewees dat ze zich aan hem irriteerde en hem liefst zo snel mogelijk zag vertrekken. Ze trok zijn peuk zomaar uit zijn mond en brak hem in twee. ‘Aangezien ik me toch zo inzet voor de natuur.’ Zei ze koeltjes, en hij keek heel even ongeïnteresseerd en verveeld naar de gekraakte sigaret in haar hand. "Zoiets kun je één keer bij me flikken. Geen tweede keer, laat dat even duidelijk zijn", Zei hij op doodnormale toon, alsof hij het even had over zijn overgrootmoeder, die af en toe wel een sjaal voor hem breidde. Met een vloeiende beweging stak hij een nieuwe sigaret tussen zijn lippen en met een lege blik keek hij haar aan, terwijl hij het ding aan stak.

De wind zat niet eens in haar richting, en hij was niet het soort persoon die de rook expres in haar gezicht zou blazen. Maar als zij het recht had om te beslissen om niet te roken, dan had hij het recht om te beslissen dat hij dat wel wou. Dit was per slot van rekening toch een openbare plek? En ze zaten in de buitenlucht. "Dus, ben jij altijd zo vriendelijk tegen random aantrekkelijke kerels die vredelievend willen roken in deze tuin, of ligt het gewoon weer aan mij?" Vroeg hij toen koeltjes, waarna hij nog een trek van zijn sigaret nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Mitchell
Kate Mitchell
Class 3
Aantal berichten : 105
Soldier to my own cause Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soldier to my own cause   Soldier to my own cause Emptydo dec 18, 2014 6:44 pm


TAGGED
Charlie
WORD COUNT
#
NOTES
<3
Underneath the pretty face is something complicated
I come with a side of trouble.But I know that's why you're staying

Eigenlijk wilde Kate momenteel niets liever dan gewoon back in Engeland zijn. Misschien was het niet haar slimste zet ever om naar dit eiland te komen. Maar ze was het soort persoon dat haar belofte altijd hield, zo ook aan Jamie. Maar ja kijk, ze zat hier nu op het eiland en wie weet wel voor hoe lang. Dus moest ze hier ook maar eens proberen vrienden te maken. Even though steen hier waarschijnlijk niet haar eerste keus was, en hij waarschijnlijk niet eens deed aan vrienden omdat die een te grote invloed konden hebben op zijn manier van doen of zo. Niet dat zij het kon weten hoor want ze kende de dude voor geen meter.

Kate trok even haar wenkbrauw op. Ze was nog altijd niet impressed hoor. ‘Is dat een test?’ Want ze had nog wel enkele ideetjes om hem toch te kunnen verassen. Zeker als het neerkwam op het demolishen van zijn sigaretten. Wat al beter was dan het verpulveren van Steen’s hoofd. Snel genoeg volgde er weer een sigaret. Echt hoor, ga maar lekker snel dood of zo. Nee aight, dat was een foute indruk van de meeste mensen. Roken slayde je uiteindelijk niet, het zorgde er alleen maar voor dat je longen wat stom gingen doen. Voor een moment gleed haar blik naar de hemel waar de maan al weer op haar plekje staan. Kort gleed er een ideetje door haar hoofd, iets waarmee ze steen wel van mogelijk van zijn stuk zou kunnen brengen. Maar ze liet het maar voor wat het was. De dude was zelf ook al een beetje geminderd met zijn stomme gedrag. Wie weet kwam het hier toch nog wel goed?

Eigenlijk had ze het puur uit plezier gedaan die sigaret. Zolang de dude het goedje niet in haar gezicht blies maakte het haar niet super veel uit. Het was zijn beste recht om hier te zitten en te roken. ‘Ik ben altijd vriendelijk tegen mensen die me niet twee keer op 1 dag tegen de vlakte willen werpen. Of tegen mensen die me niet storen als ik wil gaan trainen’ Sprak ze kalm tegen de dude. Moest hij al die shit niet hebben geflikt was ze echt nog wel aardiger geweest hoor. Of althans toch geprobeerd. ‘Die hele steenact van je, is zeker standaard?’


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Soldier to my own cause Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soldier to my own cause   Soldier to my own cause Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Soldier to my own cause
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I am a soldier on my own vs. Amber
» The Soldier and the hunteress [Allison and Sebastian]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Outside :: Garden-
Ga naar: