Devon keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan toen ze opeens haar beste imitatie van een beer nadeed.
”Wát was dat?” proestte hij toen uit en zijn ogen knepen automatisch samen tot geamuseerde streepjes.
”Als je wil kan ik dat innerlijk wild wat bijschaven, want ehh.. Het lijkt wel alsof het wat verbetering kan gebruiken. Aan innerlijke teddybeer hebben we niet zo veel.” Way to go Devon, subtiel hoor. Al was het niet alleen hij die van die uitdagende uitspraken deed, Taylor haarzelve kon er ook aardig wat van.
”Misschien alleen in bed.” de woorde galmde nog steeds na in zijn hoofd en hij moest onwillekeurig weer grijnzen erdoor. God, die meid was gek.
”Popcorn, warme chocomelk, een zalige film en veel marshmallows?” herhaalde hij haar woorden vragend en liet kort zijn wijsvinger tegen zijn lippen rusten.
”Hmmm, ik weet het zo niet hoor.” Hij keek opzij naar Taylor en trok een bedenkelijke frons op zijn wenkbrauwen, alsof hij helemaal niet mee instemde met haar idee.
”Just kidding.” wierp hij haar toen plagend toe, want natuurlijk kon hij niet lang in zijn rol blijven als ze hem met haar puppyoogjes aankeek.
”Klinkt geweldig. Alleen als ik warme melk met honing in de plaats mag van chocomelk!” Sommige van zijn berentrekjes liepen echt op hem over, zelfs als hij in zijn menselijke vorm was.
”Die koekjes maken het er alleen maar beter op.” Tevreden grijnsde hij haar toe en ondersteunde haar bij haar vele balletsprongen die ze maakte om bomen te ontwijken. Gewoon eroverheen stappen ging ook hoor. Maar het was dan niet voor niets Taylor die aan zijn zij liep. Met een vrolijke fonkeling in zijn ogen keek hij regelmatig opzij.
Naarmate ze dichter bij de school kwamen – en Taylor duidelijk opnieuw de weg kende – had Devon geen andere keuze dan haar te vollen. Plotsklaps had ze hem bij zijn hand genomen en loodste hem een weg doorheen de gangen, duidelijk richting de gang van de meisjesslaapkamer, die tegenover die van de jongens lag.
”Dag Karlie!” Whut? Devon keek verbaasd op naar een blond meisje dat hen passeerde. Hij wierp een blik over zijn schouder en keek haar nog even na. Damn, er leek gewoon geen eind te komen aan die lange benen van haar. Pas toen Taylor haar uitleg had gedaan over het feit dat dát haar kamergenote en beste vriendin was, keek hij haar weer aan.
”Taylor pas op!” riep hij nog en trok zachtjes aan haar arm om haar te doen opzijgaan, maar het was al te laat. Het meisje haar hele trui hing vol met koffie die ze over zichzelf had gestoten toen Taylor tegen haar opbotste. Het was een – in Devon zijn ogen – een hilarisch tafereel en vrijwel meteen weerklonk er een luide, ongepaste lach over zijn lippen. Het koffiemeisje werd er alsmaar bozer van en was tot stilstand gekomen. Net toen ze aanstalte maakte om iets te zeggen, zette Devon zijn beide handen in de onderrug van Taylor en stootte haar voorzichtig voor zich uit.
”Rennen!” Zij aan zij liepen ze door de gang en lieten het koffiemonster ver achter hen. Nog steeds nalachend kwam hij tot stilstand bij een deur, die met goud bedekt was.
”Ahzo, het heiligdom.” Hij trok nieuwsgierig zijn wenkbrauwen op en sloeg zijn armen over elkaar voor zijn borst.
”The place where the magic happens.” fluisterde hij er nog geheimzinnig achterna voordat hij weer begon te grijzen.
Devon liet zijn ogen in het rond gaan doorheen de kamer van Taylor en Karlie en hij moest toegeven dat het er ongeveer zo uit zag als dat hij zich had voorgesteld. Het was meer als overduidelijk dat hier twee op en top girlie-girls samen verbleven.
”Do you mind als ik even iets anders ga aandoen?” Devon keek Taylor grijnzend aan en liet zichzelf op een van de bedden ploffen, waarvan hij niet wist of het van Karlie of Taylor was. Niet dat het in zijn ogen iets uitmaakte, maar bon.
”Do you mind if I watch?” voegde hij er speels aan toe en leunde achterover waarbij hij op zijn ellebogen steunde. Hij liet zijn ruwe handen over het zachte dekbed gaan en keek er kort naar omdat hij verbaasd was door de zachtheid ervan.
”Moet je soms ook iets hebben?” Devon had zijn volledige focus gevestigd op het deken en opende loom zijn mond om te antwoorden.
”Nee, voor mij..” Maar hij kon zijn zin niet afmaken. De kledingstukken vlogen hem om de oren en geschrokken keek hij op naar Taylor, die lachend aan haar kast stond.
”Dat moet wel passen, niet?” Devon trok verbaasd een wenkbrauw op en schudde zachtjes lachend met zijn hoofd.
”Taylor please.” greens hij haar toe en nam een van de dingen in zijn handen, wat tot zijn grootste verbazing een bh bleek te zijn. Zijn zachte lach ging over in een luide, veel heftigere lach en Devon liet zich achterovervallen op het bed, waardoor hij zachtjes op en neer bouncte.
”What am I supposed to do with thát?” Hij kroop weer rechtop zodat hij op het bed zat in plaats van lag en hield de bh met een van de bandjes voor hem, alsof het iets vies was.
”Denk niet dat ik nood heb aan ondersteuning van mijn borsten hoor prinses.” Om de beurt spande hij zijn borstspieren op en keek haar uitdagend aan.
”Maar misschien kan ik het wel zo gebruiken…” Devon legde de bh over zijn hoofd en bedekte beide ogen ermee, waardoor hij er als een veel te groot insect kwam uit te zien.
”Wel ideaal als slaap-verduisterings-masker.” Nog steeds lachend haalde hij het ding weer van zijn hoofd en keek Taylor aan.
”Of hoe jullie het ook mogen noemen dan.” Het was iets typisch meisjes, en Devon kende de echte benaming er niet van. Hij nam de bh met beide bandjes vast en spande het ding tussen zijn twee handen, om het vervolgens op die manier richting Taylor te schieten.
”Ik denk dat ik jou dat liever zie dragen hoor. En trouwens, ik wil Victoria haar geheim helemaal niet weten” Hij raapte ook de twee andere kledingsstukken van het bed en keek geamuseerd ernaar. Hier zou hij nóoit van zijn leven in geraken. Laat staan dat hij het zou willen.
|OOC: Misschien nu verdergaan in een nieuw topic in de slaapkamers? :D