INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante]   Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Emptywo jan 13, 2016 1:14 am


Happy on the outside
Broken on the inside

Met moeite kwam Lorise uit haar bed. Wakker geworden door het kleine beetje licht dat door een kiertje van de gordijnen kwam. In het bed tegenover haar lag Adelyn nog diep in slaap en in het bed naast haar Arianna ook nog in dromenland. Ze hield van uitslapen hoor, zeker in het weekend. Maar ze besloot toch de nog steeds donkere kamer te verlaten. Niet snel maar zachtjes hees ze zichzelf in wat gemakkelijke kleren en knoopte haar haren op in een slordig knotje. Het was best goed dat ze wakker was geworden. Dat had ze eigenlijk wel gehoopt. Dan hoefde ze niet op vragen te antwoorden zoals: ‘hey gaat het?’ Of misschien ‘kan ik iets doen om je op te vrolijken?’. Want haar ogen waren elke keer een beetje rood als ze de avond ervoor had gehuild. En dat kon ze wel heel stilletjes maar er was nog altijd een kans dat ze het wel hadden gemerkt. Lorise was naar iedereen nog steeds vrolijk en lief zoals ze normaal gesproken deed maar wat ze niet wisten was dat ze regelmatig huilde tot ze in slaap viel.

Het hele gebeuren met Roméo die weg was gegaan en dan dat gedoe daarna. Het had haar emotioneel gebroken. Ze wou dat het minder was maar ze dacht nog elke dag aan Charlie, en de dingen die waren gebeurd. Soms wilde ze naar zijn kamer toe gaan, waarom wist ze niet. Maar ze was nooit verder gekomen dan het moment waarom de deur in zicht was. Tot dat punt, en verder durfde ze niet te gaan. Wat de reden was dat ze dan op een ochtend als deze doelloos over de jongens afdeling heen en weer liep. Ze liep op haar zachte sokjes de gangen door en de trappen af naar beneden.

Enkele mutanten waren te zien maar de meesten lagen waarschijnlijk nog in bed. Ze kwam in de cafeteria waar het op dat tijdstip heel rustig was, niet dat ze er erg op lette. Nee ze had haar hoofd bij heel andere dingen. De dingen waar ze niet aan wilde denken. Lorise liep naar het koffiezetapparaat en pakte koffie voor haarzelf. Ze bleef een beetje voor haar uit staren en faalde er daardoor in om haar bekertje goed te pakken en liet per ongeluk de koffie over haar hand heen gaan. Ze maakte een niet luide maar hoge kreet van pijn. Auch, ze snelde meteen naar de keuken om vlug haar hand onder de kraan te houden. Niet lang daarna rolden de tranen over haar wangen omdat ze ze niet kon inhouden door alle frustratie. En toen ging de deur ook nog eens open. Shit, nee niemand kon haar zo zien, ze veegde heel snel haar tranen weg en haalde diep adem. Ze keek geschrokken op naar de jongen, en probeerde daarna een glimlachje op haar gezicht te toveren. “Geen zorgen, ik ben oke” zei ze en deed haar best vrolijk te klinken. Waar ze best hard in faalde.

outfit
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante]   Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Emptywo jan 13, 2016 1:32 am



Een fuckedup slaapritme. Dat was het enige wat deze school hem eigenlijk echt had gegeven. In Italië was hij ook een slechte slaper geweest, maar dit sloeg toch alles. Hij was al van 5 uur wakker, sinds hij de namiddag voordien om 14 uur al in slaap was gevallen. Moe was hij voor een keertje niet, maar geïrriteerd was hij wel. Wat moest hij in godsnaam gaan doen om 5 uur in de ochtend? Veel zin om naar buiten te gaan, had hij absoluut niet; vooral omdat het super koud was en hij niet veel voelde voor de winterse temperaturen. Binnen blijven was ook maar saai, zeker op zijn kamer. Een roommate had hij niet, maar hij had ook niet echt veel zin om nu te gaan gamen. Er zouden alleen maar Europeanen online zijn, en die konden nu eenmaal echt niet tegen hun verlies.

Dan maar wat doelloos rondlopen in het schoolgebouw. De gameroom had hij vermeden, evenals de kelder. Daar zou nu ook niemand zijn, gokte hij toch. Veel motivatie om het uit te checken, had hij ook niet echt. Uiteindelijk belandde hij in de living room, waar hij op de één of andere manier wel geboeid voor de tv bleef plakken. Er was een docu over een nogal beroemde bmx rider, iets wat hem dan wel weer interesseerde. Geboeid was hij dus blijven hangen, had de hele docu uitgekeken en zag uiteindelijk tevreden dat de cafetaria bijna open zou gaan. Hij had er wel honger van gekregen. Met een tevreden gevoel liep hij door de dubbele deur en zag dat er nog niet zo heel veel mutanten actief waren. Een stuk of twee leerlingen, en een cafetariahulpje.

Dante nam een muffin en zette die op een bordje, waarna hij er mee naar de tafel met drank liep. Hij vulde het glas met fruitsap en wou net naar een tafel lopen, toen hij tegen iemand opbotste en het glas uit zijn handen liet vallen. "Sorry sorry, ik ruim het wel op!" Zei hij, een beetje geschrokken, waarna hij richting de keuken liep om een vod te halen. Maar zo ver zou het niet komen. Een intens verdriet overspoelde hem. En niet zomaar verdriet.. Liefdesverdriet. Spontaan moest hij natuurlijk aan Olivia denken. Rotzooi. “Geen zorgen, ik ben oke” Hoorde hij de bekende stem, en hij keek verbaasd naar Lorise.

"Right, en ik won net de grote prijs van EuroMillions", Reageerde hij, terwijl hij zijn best deed om haar verdriet uit zijn systeem te krijgen zodat hij niet te fel beïnvloed zou worden door haar emoties. Hij wist niet of het meisje hem herkende, maar hij kende haar wel. Olivia had het ook nog over haar gehad, toen ze net in het feestcomité was gekomen. De jongen liep naar het aanrecht toe en keek haar toen even inspecterend aan. "Misschien zijn het mijn zaken niet, maar.. What's up? Ik voel dat je je niet oké voelt, dus liegen heeft niet veel zin", Zei hij nog, met een opgetrokken wenkbrauw. Hij wou haar niet persé confronteren, was oprecht bezorgd om haar, gewoon omdat hij wist hoe fuckedup het was om je zo te voelen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante]   Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Emptywo jan 13, 2016 9:40 am


Happy on the outside
Broken on the inside

Lorise was dus in korte tijd veranderd van iemand die altijd uitsliep naar een ochtendmens. maar dat was ook niet helemaal zo, het was nog altijd tegen haar zin. En iemand die als een half slapende zombie rond liep kon je ook niet bepaald een ochtendmens noemen. Eerder gewoon iemand met slaapproblemen en rode oogjes. Twijfelen over waar ze heen ging en tien keer een rondje lopen tot ze er over uit was. Compleet verdwaald in de gangen die ze ondertussen wel uit haar hoofd kende. Zo onzichtbaar mogelijk blijven voor iedereen die langs kwam lopen. En als ze dan keken dan glimlachte ze vriendelijk terug alsof er niks aan de hand was. Lorise vond liefde geen zwakte maar ze gedroeg zich alsof haar liefdesverdriet een groot geheim was waar niemand van mocht weten. Ze wisten wel dat Roméo weg was, maar wat haar nog het meest achtervolgde, daar wist niemand wat van.

Ze liep naar de cafeteria waar ze besloot een kop koffie te nemen, om wat beter wakker te worden. Want dat kon ze echt wel gebruiken. Het was haar nog niet overkomen maar ze was s’ochtends zoveel bezig in haar hoofd met de dingen die er gebeurd waren en ze dan werkelijk dat ze om de kleinste dingen gaan huilen. Ze had gehoopt dat zo te houden tot ze zo klunzig was geweest om hete koffie over haar hand te gooien. Wat het kleine dingetje was waardoor ze verdrietig werd. Met haar hand onder de kraan stond ze huilend in de keuken. Haar hand zag er rood uit en ze hoopte dat er geen brandblaar zou komen. Lorise schrok van de deur die plots open ging en probeerde zo snel mogelijk haar tranen weg te vegen en te glimlachen alsof er niks aan de hand was.

Niks aan de hand. "Right, en ik won net de grote prijs van EuroMillions" zei de jongen. Ugh, zie je wel. Het was niet erg geloofwaardig geweest. “Nee echt ik uhm.. liet hete koffie over mijn hand heen gaan” ze keek naar haar hand en daarna naar de jongen. Ze herkende hem ook tho, daar kwam ze toen pas achter. Dante, ze wist wie hij was vanwege Olivia, het meisje van het feestcomité toen. "Misschien zijn het mijn zaken niet, maar.. What's up? Ik voel dat je je niet oké voelt, dus liegen heeft niet veel zin" zei hij waardoor haar glimlach weer verdween. Hoe dan? was de vraag die in haar hoofd niet veel later werd beantwoord. Een mutatie natuurlijk, great. “Ik denk dat jij wel weet hoe het voelt om te zijn verlaten door de persoon waarvan je dacht de rest van je leven mee door te brengen.” zei ze met een zucht. Olivia was weg gegaan en Dante was hier gebleven, dus ze nam aan dat hij dat wel wist. “Maar dat is nog niet eens het ergste” zei ze en probeerde het een beetje weg te lachen. Ze wilde niet graag het slachtoffer gaan spelen.

outfit
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante]   Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Emptywo jan 13, 2016 11:17 am



Eerlijk, hij moest het haar wel nageven dat ze heel overtuigend kon doen alsof er niks aan de hand was. Van haar glimlach tot haar houding. Het enige wat ze niet kon verbergen uiterlijk waren haar rode ogen, maar dat kon ze evengoed blamen op een slechte nacht slaap. Maar Dante wist wel beter. Hij voelde haar emoties, alsof je te dicht bij een vuur stond en bleef staan tot het echt onaangenaam heet werd. Zijn reactie op haar woorden zei ook wel genoeg, ze hoefde niet te proberen om het te verstoppen. “Nee echt ik uhm.. liet hete koffie over mijn hand heen gaan” Zei ze toen, waardoor hij toch eventjes fronste. Daar moesten ze dan iets aan gaan doen, maar niet voordat ze hem vertelde wat er gebeurd was.

En toen leek haar euro ook te vallen. Ze herkende hem uiteindelijk toch. Hij had het haar wel moeilijk gemaakt ja, zijn haar was nu immers wit in plaats van donker. “Ik denk dat jij wel weet hoe het voelt om te zijn verlaten door de persoon waarvan je dacht de rest van je leven mee door te brengen.” Zuchtte ze, en hij voelde een steek dwars door zijn hart gaan. Dante knikte even, focuste zich toen op zijn emoties en begon ze terug te dwingen met alle macht die hij in zich had. “Maar dat is nog niet eens het ergste” Vervolgde ze, en hij keek op. Hmm, dit was toch wel gecompliceerd. Eerst maar iets doen aan haar hand.

Zonder al te veel te zeggen liep hij naar het EHBO-kastje. Natuurlijk zat daar zalf in tegen brandwonden. Het was een keuken. Met de zalf en een rolletje verband liep hij terug naar Lorise. "Toon eens hier", Zei hij, waarna hij voorzichtig haar hand vast nam en naar de rode plek keek. "Hopelijk werkt dit een beetje, anders moet je er wel mee naar de verpleegster gaan hoor", Zei hij een beetje streng, terwijl hij de dop van de zalf los draaide en het goedje op haar hand uitsmeerde. Het zou op zijn minst een beetje de plek afkoelen en de pijn verlichten.

Daarna begon hij het verband er om te wikkelen. "Ik weet inderdaad hoe dat voelt ja", Zei hij zacht, voelde de pijn ook weer in hem opkomen. Het feit dat Lorise zich ook zo voelde, versterkte zijn emoties ook. "En het is echt rot, dat geef ik ook toe. Je voelt je ook alleen met je pijn en je verdriet omdat je denkt dat niemand je begrijpt", Vervolgde hij even stil als eerder. Hij herinnerde zich ook wel hoe hij alle hulp van zijn broer en zijn vrienden keihard had afgewezen. "Maar als je er over wil praten, ben ik zeker dat er mensen bereid zijn om te luisteren. Mensen die het wel begrijpen", Het verbandje was ten einde en hij plakte het vast met een stukje tape. "Mensen zoals ik, bijvoorbeeld", Grinnikte hij, al was het niet van harte. Hij meende het wel, maar zijn emoties speelden hem ook weer parten, al was hij niet van plan om zomaar weg te gaan nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante]   Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Emptywo jan 13, 2016 1:02 pm


Happy on the outside
Broken on the inside

LWas dat niet iets wat mensen deden? Lichamelijke pijn veroorzaken om de mentale pijn weg te halen? Nou als dat een manier was dan kwam ze er nu achter dat dat bij haar niet werkte. Want ze voelde zichzelf alleen maar erger, het was de reden waardoor ze uitbarstte in tranen. Er kwam een jongen binnen en ze probeerde hem ervan te overtuigen dat het haar hand was waarom ze er zo uit zag. Maar dat mislukte, ze kon er niet omheen draaien want hij had dus blijkbaar iets waardoor hij haar verdriet aanvoelde? Ze kwam er ook pas wat later achter dat het Dante was waarmee ze te maken had. Het was haar eerst nog niet opgevallen. Ander haar enzo, dus ja dat ging wat lastiger. Maar goed, hij vroeg wat er was en ze dacht dat hij wel zou begrijpen wat ze voelde. Had hij niet precies hetzelfde meegemaakt? Hij knikte. Nou dat was dan één ding wat hij kon begrijpen. Tja, maar daar was het niet bij gebleven bij Lorise.

Oh ja een EHBO kit, daar had ze zelf nog niet eens aan gedacht. "Toon eens hier" zei hij en ze tilde haar hand op naar hem toe. "Hopelijk werkt dit een beetje, anders moet je er wel mee naar de verpleegster gaan hoor" zei hij en ze trok haar mondhoeken op en knikte even. Wel aardig dat hij haar hielp. Ze kreeg zalf op de rode plek wat best wel prikte maar ze wist dat het hielp dus ze trok haar hand niet terug. “Thanks” zei ze en keek dankbaar naar haar hand en naar hem. Daarna begon hij met verband er omheen te wikkelen. "Ik weet inderdaad hoe dat voelt ja" zei Dante zacht en ze keek even naar hem op. "En het is echt rot, dat geef ik ook toe. Je voelt je ook alleen met je pijn en je verdriet omdat je denkt dat niemand je begrijpt" ging hij verder. Ze bleef stil want ze wist precies wat hij bedoelde. Het was duidelijk dat hij hetzelfde had gemaakt. "Maar als je er over wil praten, ben ik zeker dat er mensen bereid zijn om te luisteren. Mensen die het wel begrijpen" vervolgde hij nog en ze wist niet echt wat voor houding ze moest aannemen of wat ze moest zeggen. Haar hand was verbonden dus dat was klaar "Mensen zoals ik, bijvoorbeeld" grinnikte hij. Ze lachte even en haalde een plukje haar voor haar gezicht weg en schoof het achter haar oor. “Helpt het? Praten?” vroeg ze dan maar want ze had nog steeds het gevoel dat ze dat niet wilde. “Ik wil niet meer huilen, ik wil gewoon verder maar ik weet niet hoe” zei ze eerlijk. Ze wilde zo graag verder met haar leven, normaal en zonder pijn. Maar er leek nog geen vooruitgang te komen in het helen. "Was er maar een zalfje die een gebroken hart kon helen he?" zei ze en grinnikte waarbij ze naar haar hand keek. Dat had ze anders wel zwaar nodig.

outfit
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante]   Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Emptywo jan 13, 2016 1:44 pm



Het was dat hij zelf zo diep had gezeten, dat hij nooit zijn mutatie had gebruikt om zichzelf beter te maken. Het lukte hem gewoon niet. Nu was het wel mogelijk om zijn verdriet weg te werken en zich weer wat beter te voelen, maar dat was omdat hij nu niet echt de bron was van de pijn. Dat was Lorise, maar hij kon zich er nog genoeg tegen verzetten om zelf niet weer te gaan huilen. Want ja, dat had hij ook gedaan. Niet alleen meisjes huilden om een gebroken hart. Het verzorgen van haar hand kalmeerde hem ook een beetje. Het voelde toch alsof hij iets kon doen, al was het maar haar fysieke pijn een beetje verlichten voor hij zou proberen om haar emotioneel ook te helpen.

Want dat wou hij wel graag doen. Hij had geen idee of het zou werken, maar hij kon het wel proberen. Terwijl hij gefocust bleef op haar hand, vertelde hij wat hij had ervaren, hoe hij er uiteindelijk ook wel over was geraakt. “Helpt het? Praten?” Vroeg ze, en hij wachtte even voor hij antwoordde. "Misschien niet het praten, maar eerder het gevoel hebben dat je er niet alleen voor staat", Zei hij uiteindelijk. Misschien was het daarom dat hij Adrian nooit echt had geloofd in zijn raad. Want ja hij had Aly natuurlijk nog. “Ik wil niet meer huilen, ik wil gewoon verder maar ik weet niet hoe” Zei ze toen, en hij knikte begrijpend. "Ik heb maandenlang in mijn kast geslapen omdat ik niet meer in mijn bed kon liggen zonder aan haar te denken", Bekende hij. Nu zou ze hem vast uitlachen stiekem, maar okay..

"Was er maar een zalfje die een gebroken hart kon helen he?" Zei ze opeens, en hij moest meteen aan zijn mutatie denken. Of het een goed idee was, wist hij niet. Hij kon onmogelijk voorspellen of het zou werken. "Weet je, dat kan ik wel voor je fixen, soort van?" Begon hij voorzichtig, waarna hij even in zijn haar krabde. "Kijk ik kan emoties manipuleren, dus in principe zou ik je wel vrolijk kunnen maken. Het zou wel maar tijdelijk zijn, en ik weet niet of ik het echt goed ga doen, maar ik wil het wel proberen?" Stelde hij toen voor. Het was maar de vraag of ze dat zou willen. Meestal vonden mensen het namelijk niet zo fijn als iemand met hun emoties liep te klooien..
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante]   Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Emptywo jan 13, 2016 10:07 pm


Happy on the outside
Broken on the inside

Bij alles wat ze deed leek ze te diep in in gedachten om normaal te functioneren. Eerst de koffie over haar hand, en dan Dante zo laat pas herkennen. Ze had ook nog niet eens aan een EHBO kit gedacht tot dat hij het pakte. Blijkbaar kon hij voelen dat ze pijn had dus ze kon niets verbergen. Niet dat het heel erg was tho, hij begreep haar misschien wel beter dan ieder ander op het eiland. Hij had hetzelfde moeten doorstaan als haar. Los van alles wat was gebeurd met Charlie. Meer het Roméo gedeelte. Ze vroeg aan hem of het praten erover haar beter zou laten voelen. Want haar gevoel zei van niet. "Misschien niet het praten, maar eerder het gevoel hebben dat je er niet alleen voor staat" zei hij en ze knikte instemmend. “Ja dat denk ik ook” zei ze met een halve glimlach. "Ik heb maandenlang in mijn kast geslapen omdat ik niet meer in mijn bed kon liggen zonder aan haar te denken" zei hij en de glimlach verdween weer, awh dat was niet leuk. En wat was het ergste voor haar na Roméo’s vertrek. Dat was dus verliefd worden op de jongen die haar kwam troosten. Om hem daarna ook weer te verliezen. “Hmm dat is naar. Ik heb hele stomme dingen gedaan” zei ze om het maar kort te houden en keek naar de grond. Want ze bleef erbij dat ze er niet over wilde praten.

Lorise keek naar haar hand en merkte op dat het fijn zou zijn als er een zalfje was voor een gebroken hart. "Weet je, dat kan ik wel voor je fixen, soort van?" zei hij en zijn woorden lieten haar verbaast op kijken. Zalf voor een gebroken hart? Hij maakte een grapje. "Kijk ik kan emoties manipuleren, dus in principe zou ik je wel vrolijk kunnen maken. Het zou wel maar tijdelijk zijn, en ik weet niet of ik het echt goed ga doen, maar ik wil het wel proberen?". Dat was geen zalf maar oke. Ze dacht even na. Hmm tijdelijk blijdschap.. Klonk een beetje als haar mutatie’s. Eerst helemaal verliefd rondhuppelen alsof je op wolken liep, en dan ineens bam! terug naar niks. Wou ze dat? Eerst weer vrolijk zijn en daarna weer terugvallen naar een emotioneel wrak. Het duurde even voordat ze antwoordde, duidelijk omdat ze na dacht aan het voorstel. “Probeer het maar, ik blijf toch wel een emotioneel wrak dus als ik me voor even vrolijk kan voelen klinkt dat toch wel fijn.” zei ze zonder twijfel. Kom maar op met die zalf.

outfit
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante]   Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Emptywo jan 13, 2016 11:48 pm



Het was vreemd om naar haar te kijken. Ze leek zo afwezig te zijn, verzonken in haar eigen hoofd. Meer zombie dan mens. Had hij er ook zo bij gelopen? Zo afgesloten van de wereld? Vast wel. Zij was dan nog zo dapper om uit haar kamer te komen. Hij was de eerste week niet verder geweest dan de deur. Als het niet aan Adrian had gelegen, was hij waarschijnlijk verhongerd. Niet dat hij veel honger had gehad. Zijn buik had ook teveel pijn gedaan om te eten. Maar uiteindelijk had zijn broer hem half gedwongen om te eten, al was het maar iets kleins. Ergens was het ook beter dat ze buiten was. Nu kon hij haar tenminste proberen te helpen.

Op zijn minst ging ze al akkoord met hem. “Ja dat denk ik ook” Zei ze, en hij was best blij. Dit was een goeie eerste stap, right? Het gevoel dat ze vast zat, niet wist hoe ze verder moest en alleen maar kon huilen, snapte hij maar goed genoeg. “Hmm dat is naar. Ik heb hele stomme dingen gedaan” Reageerde ze op zijn woorden. Meer kwam er niet uit, en hij dwong haar ook niet om verder te praten. Als ze er over wou praten, zou ze dat zelf wel doen.

Haar volgende opmerking zette hem wel aan het denken. Voorzichtig deed hij zijn voorstel, probeerde het zo goed mogelijk uit te leggen. Het bleef een eindje stil, wat hij wel snapte; hij zou ook niet meteen zomaar ja zeggen. “Probeer het maar, ik blijf toch wel een emotioneel wrak dus als ik me voor even vrolijk kan voelen klinkt dat toch wel fijn.” Zei ze uiteindelijk redelijk zelfzeker. De jongen knikte even en keek toen de keuken rond. Zoveel herinneringen met Liv hier, zowel goeie als slechte.. "Eerst een plekje vinden waar ik zelf minder triest ben", Zei hij, waarna hij richting een random deur liep. Hah, de voorraadkast. Geweldig plan.

Dante ging haar voor en sloot de deur achter zich. Hij haalde zijn gsm uit en deed het lampje aan. Hij ging op de grond zitten en klopte toen op de grond naast hem. "Oké, judge me niet, maar kijk hier word ik altijd vrolijk van, en dan kan ik jou ook helpen", Zei hij, terwijl hij youtube open klikte en de titel van een video intikte. ‘Tiny rabbits eating things’. Ja, beste video ooit. De video begon meteen al goed, met twee overcute kleine konijntjes die een aardbei aan het eten waren. Spontaan voelde hij zich al wat warmer worden.

Zijn hand legde hij zachtjes op haar knie. Via aanrakingen kon hij zijn mutatie nog beter gebruiken. Dante liet het intens gelukkige gevoel in zichzelf overgaan op haar, en hij voelde hoe het de strijd aan ging met haar liefdesverdriet. De video hielp hem echt om zijn eigen verdriet buiten te houden. Waar konijntjes niet goed voor waren. "Voel je het?" Vroeg hij, keek haar even van opzij aan, nieuwsgierig of ze al effecten voelde of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante]   Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Emptydo jan 14, 2016 12:16 pm


Happy on the outside
Broken on the inside

Dat Lorise er een beetje een puinhoop van had gemaakt na Roméo’s vertrek was duidelijk. Ze dacht dat het niet erger kon na de boot was vertrokken maar toch had ze het voor elkaar gekregen om haarzelf nog meer pijn te geven. Naar bed gaan met de eerste jongen die haar was komen troosten waar ze al eerder een crush op had gehad. Met de gedachten dat het allemaal zo hoorde te gaan, alsof het het lot was dat hij degene zou zijn die haar hart weer kon helen. Maar jammer genoeg was er geen happy ever after voor Charlie en Lorise. En dat had hun gebroken. Ze wilde er niet over praten, dan moest ze weer huilen en dat wilde ze niet. Ze hield het er maar gewoon bij dat ze stomme dingen had gedaan en zei verder niks. Want ze kon net als Dante wel dingen opnoemen zoals in de kast slapen. Bijvoorbeeld hoe ze dus bijna elke ochtend een poging deed om naar zijn kamer te gaan en al dat soort stomme dingen. Maar dan zou het niet over Roméo gaan en eigenlijk wilde ze dat niemand wist over haar en Charlie.

Dante vertelde dat hij haar emotioneel wel kon helpen, haar even vrolijker maken met zijn mutatie. Ze twijfelde even voordat ze antwoordde maar besloot toch dat ze dat wel wilde. Ze wist dat ze daarna gewoon weer hetzelfde zou voelen maar het idee van blijdschap leek haar zo fijn. "Eerst een plekje vinden waar ik zelf minder triest ben" zei hij. De keuken? Oke, ze vroeg maar niet waarom. Ze volgde hem de voorraadkast in en ging naast hem op de grond zitten. "Oké, judge me niet, maar kijk hier word ik altijd vrolijk van, en dan kan ik jou ook helpen", Ze keek mee op het scherm van zijn telefoon, een filmpje met konijntjes? dat was echt super schattig. Ze grinnikte eventjes. Dat had ze niet verwacht van hem, hij had best een stoer uiterlijk enzo en dan ging hij naar konijntjes kijken om vrolijk te worden. ze had hem nog nooit echt ontmoet maar ze wist niet dat hij zo aardig was. “Dat is zo cute” zei ze en keek naar de konijntjes en met een glimlachje naar hem.

Hij legde haar hand op haar knie en ze bleef afwachting kijken wat er zou gebeuren. Het was even stil en ze kreeg de neiging om te lachen om de stilte. Was dat het effect van zijn mutatie? Ze voelde zichzelf wel wat vrolijker worden. "Voel je het?" vroeg hij en ze schoot in de lach en keek naar de hand op zijn knie. “Ik denk het?” zei ze en grinnikte even. Ja ze voelde wel een beter gevoel dan net. Pff ze kreeg wel honger als ze hier rondkeek. Ze stond op om iets eruit te kiezen waar ze zin in had en pakje een doosje waar chocolatechips cookies op stonden. Echt jummy. “Ontbijt” zei ze en haalde haar schouders op met een grijnsje en maakte de verpakking open. Ze pakte wat koekjes eruit en stak eentje uit naar Dante. “Wil je ook?” vroeg ze vriendelijk. “Ik voel me echt wat beter nu, dankjewel” zei ze ook nog even want ze vond het wel aardig van hem.

outfit
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante]   Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Emptydo jan 14, 2016 2:05 pm



De grote stoere jongen, onder de tattoos, een verleden in een bende, en dan keek hij naar video’s van konijntjes om vrolijk te worden. Stiekem was hij een grote softie geworden, echt wel. Zeker op dit eiland. Zeker na Liv. Voordat hij haar kende, zou hij zoiets nooit hebben gedaan. Dan was hij eerder in Die Hard style iets kapot gaan meppen, of had hij iemand gemarteld met zijn mutatie. Relaties veranderden mensen nu eenmaal, dat was wel gebleken. Hij wist niet of hij dat heel erg vond (eerlijk konijntjes kon hij niet meer missen). Sowieso was hij na de breuk ook weer wat veranderd. Zijn zelfzekerheid was teruggekomen, net zoals zijn liefde voor flirten. Dat had hij eigenlijk wel lang moeten missen. Hij was niet bang voor commitment, maar hij bleef wel een Italiaan..

“Dat is zo cute” Zei Lorise, en hij lach te even geamuseerd. "Ja toch? Maar please, hou dit maar even voor jezelf", Grinnikte hij. Hij had een reputatie hoor. Maar hij voelde zich wel al wat vrolijker worden, een teken dat hij nu wel kon beginnen met het vrolijker maken van Lorise zelf. Na een paar minuten schoot ze al in de lach. “Ik denk het?” Zei ze grinnikend. Okay, het werkte dus echt. Nice. Het meisje stond op en begon tussen de pakken met koekjes te kijken. “Ontbijt” Zei ze toen, en hij zag hoe ze een pak koeken in haar handen had. Ze stak er hem eentje toe.

“Wil je ook?” Vroeg ze, en nu schoot hij in de lach. "Hallo, ik ben het, Dante, ik heb altijd honger", Grinnikte hij. Zelfspot ftw. Hij nam het koekje en nam er een grote hap uit. “Ik voel me echt wat beter nu, dankjewel” Zei ze toen, en hij haalde zijn schouders op. "Graag gedaan hoor", Zei hij met een glimlachje. Ondertussen liet hij zijn mutatie de vrije gang gaan. Je kon bijna de pure vrolijkheid inademen momenteel. Hij voelde zich best lacherig, alsof hij zonet een hele joint had gerookt of zoiets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante]   Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Emptydo jan 14, 2016 9:51 pm


Happy on the outside
Broken on the inside

Een zalfje voor een gebroken hart klonk bijna net zo aantrekkelijk als een knopje om je gedachten mee uit te zetten. Ze keek eerst raar op toen Dante zei dat hij dat voor haar kon fixen. Met rare beelden in haar hoofd van zalf wat je op je hart moest smeren. Ze was zo onscherp, dat ze zelf ook niet eens dacht aan een mutatie. Voor alles was wel een mutatie he? Hij kon haar dus even emotioneel steunen door haar vrolijker te laten voelen. Lorise weigerde het aanbod niet. Ze volgde hem de voorraadkast in, waarom wist ze niet. Hij werd triest van de keuken? Ze vroeg maar niet waarom, net als hoe hij niet had gevraagd wat voor stomme dingen ze had gedaan. Omdat ze wist dat hij er waarschijnlijk niet over wilde praten.

Nope geen sad talk, ze was benieuwd of het hem zou lukken om haar beter te laten voelen. Daarvoor ging hij een filmpje kijken van etende konijntjes. Cuteness overload. Ze vond het best grappig dat stoere Dante dat dan keek. Ze had dat niet achter hem gedacht tbh. "Ja toch? Maar please, hou dit maar even voor jezelf" zei hij en ze grinnikte even. “Don’t worry, ik ben goed in het bewaren van geheimpjes” zei ze met een halve grijns. Hm ja, dat deed haar denken aan iemand waarvan ze moest geheim houden dat hij een softie kon zijn. Reputatie’s toch, en bij Lorise was het altijd oke om een lieve kant te laten zien.

Hij legde zijn hand op haar knie. En ze wachtte geduldig af. Geen teken van het gebruik van zijn mutatie? geen sparkles ofzo? Ha dat ze al aan sparkles dacht was eiegenlijk wel een teken dat het werkte. Ze lachte even toen hij vroeg of ze iets voelde. Ze dacht van wel. Ja ze wist het eigenlijk wel zeker nadat ze ineens trek kreeg in iets lekkers. Goed dat ze toevallig in de voorraadkast zaten. Ze at minder als ze verdrietig was en nu wilde heel graag de chocolate chip cookies eten. Ze stak er automatisch ook eentje naar Dante uit. Emotie’s delen betekent eten delen. "Hallo, ik ben het, Dante, ik heb altijd honger", zei hij en ze lachte weer, ook om zijn actie. Het verschil met eerder was duidelijk te voelen en daar was ze toch wel erg dankbaar voor. "Graag gedaan hoor". Ze nam zelf ook een hap van haar koekje en maakte even een genietend geluid omdat het zo lekker was. Ze ging tegenover hem zitten en legde het doosje met koekjes tussen hun in. “Hoe gaat het met jou eigenlijk met het ‘moving on’ gedeelte? Nog interessante meisjes ontmoet?” vroeg ze en trok even haar wenkbrauwen. Oh, ze viel ook direct weer in oude gewoontes. Haar favoriete gespreksonderwerp, mensen vragen naar hun relatie status. Ze hield er van om verhalen van anderen te horen.

outfit
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante]   Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Emptyvr jan 15, 2016 2:40 pm



Niks werkte beter tegen sadness dan koekjes, konijntjes en een beetje Dante-mutatie. Lorise had voor de koekjes gezorgd, dus dat was een pluspunt. Hij hield van koekjes, en muffins, en cupcakes, eigenlijk van alles dat eetbaar was. Ook gezonde dingen hoor. Wortels bijvoorbeeld. Dan was hij een echt konijntje, of zoiets. Plus hij moest ook een beetje in shape blijven tbh. En in de winter was zoiets altijd moeilijk omdat hij niet kon gaan skaten. Anders deed hij dat bijna elke dag, waardoor hij wel goed in vorm bleef. En dan kon hij lekker eten waar hij zin in had zonder dat hij zich schuldig moest voelen. Maar voor nu was het een beloning voor zijn inspanningen, dus hij genoot van elke hap.

Lorise leek ook te genieten van haar koekje. Ze ging terug zitten, tegenover hem deze keer, met het pak koekjes tussen hen in. De jongen zette ondertussen zijn phone terug af en stak hem weg, waardoor het weer wat donkerder werd in de ruimte. “Hoe gaat het met jou eigenlijk met het ‘moving on’ gedeelte? Nog interessante meisjes ontmoet?” Vroeg ze, en hij lachte even. "Heel dit eiland loopt vol met interessante meisjes", Grijnsde hij geamuseerd. Yeah, Dante was back en dat zouden ze wel geweten hebben hier. "Maar eerlijk, ik had wel een summerfling een paar maanden geleden, maar voor de rest is mijn liefdesleven niet zo heel speciaal", Grinnikte hij toen. Yeah, hij had wel zijn plezier gehad met Sam, en omgekeerd hopelijk ook, maar sindsdien was hij best braaf geweest.. Vond hij zelf dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante]   Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Emptyvr jan 15, 2016 7:39 pm


Happy on the outside
Broken on the inside

De vrolijkheid die Dante met Lorise deelde via zijn mutatie bracht vrijwel meteen haar eetlust terug. Het was echt wel een feit dat je emotionele toestand invloed had op je eetgedrag. Dat betekende niet dat hoe slechter een mens zich voelde hoe minder ze eten, want er waren genoeg die juist hun verdriet verwerken door veel te eten. En de meeste mensen hebben ook minder honger als ze juist smoorverliefd zijn. Dat je dan dromerig met je bord voor je neus met het eten zit te spelen, dat cliché. Is wel gewoon de waarheid. Lorise at minder met verdriet, een stuk minder dan normaal in ieder geval. Dus de vrolijkheid zorgde ervoor dat ze een pak koekjes had gepakt. Yeahh chocolate chip cookies, de lekkerste koekjes op aarde als het aan har lag. Al hoewel oreo’s ook in de buurt kwamen.

Ze ging tegenover hem zitten en legde de koekjes tussen hun in. Ze kon nu wel weer als haar normale zelf een gesprek met iemand voeren. En ze wilde best Dante wat beter leren kennen hoor. Maarja dan kwam wel haar Cupid kantje naar boven die als eerste vroeg naar iemands liefdesleven. Haar grootste interesse naar iemand ging meestal over liefde. "Heel dit eiland loopt vol met interessante meisjes", zei hij  toen ze vroeg of hij nog interessante meisjes had ontmoet. Ze grinnikte even een schudde haar hoofd. toch had hij gelijk, de jongens waren stuk voor stuk knap. Maar er was ook niet echt een meisje wat zichzelf de mooiste kon noemen. Het was bijna alsof alle mutanten aantrekkelijke mensen waren. "Maar eerlijk, ik had wel een summerfling een paar maanden geleden, maar voor de rest is mijn liefdesleven niet zo heel speciaal" zei hij en ze trok een wenkbrauw op. “Een summerfling? Vertel. Als je wil natuurlijk” vroeg ze nieuwsgierig. Maar als hij dat liever voor zichzelf hield vond ze dat ook goed. “Weetje wat het stomme is bij mij? De meeste jongens zijn een beetje bang om verliefd te worden. Waardoor een meisje met een mutatie als mij best eng is.” zei ze en haalde haar schouders op. Ze begreep het niet echt omdat liefde het beste gevoel was wat er bestond. Maar ook onverdraaglijk veel pijn kon doen. Wat dus de reden was waardoor er bij haar niet een rij jongens was, wanhopig om haar hart te veroveren.  “Kun jij trouwens ook iemand’s emoties manipuleren naar verliefdheid?” vroeg ze want daar was ze toch best nieuwsgierig naar. Ze kende wel Aly die lust bij iemand kon opwekken, maar lust was net iets anders dan liefde. En tot nu toe had ze nog geen enkel persoon ontmoet die kon wat zij kon

outfit
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante]   Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Emptyza jan 16, 2016 4:45 pm



Het onderwerp was, verrassend genoeg, liefde. Hij had gedacht dat ze daar nu niet over zou willen praten, aangezien het best gevoelig lag. Hij zou op zijn woorden moeten passen. Zeker met Cupid? Hoe zou zij zich voelen tegenover iemand die best wel soms eens de neigingen had om de player uit te hangen. Zou ze hem stiekem judgen? Nu goed, hij vertelde haar wel eerlijk over zijn fling met Sam. “Een summerfling? Vertel. Als je wil natuurlijk” Pikte ze er meteen op in, en hij grijnsde even. "Ah, je weet nog wel de beach party? Daar zag ik Sam voor het eerst, en we hadden heel wat lol samen. En toen hebben we elkaar wel wat vaker gezien, en van het een kwam het ander”, Vertelde hij met een glimlachje. Of hij haar miste? Een beetje. Maar het was een summerfling geweest, niks meer.

“Weetje wat het stomme is bij mij? De meeste jongens zijn een beetje bang om verliefd te worden. Waardoor een meisje met een mutatie als mij best eng is.” Zei ze, en hij knikte even. Het was wel herkenbaar. Hij was ook best bang geweest voor zijn gevoelens voor Liv, in het begin. "Maar je zegt het zelf, jongens. Je hebt jongens en mannen, en wat jij nodig hebt is een man", Knikte hij. Het klonk best vaag nu hij het luidop zei, maar misschien zou zij het wel snappen.

“Kun jij trouwens ook iemand’s emoties manipuleren naar verliefdheid?” Vroeg ze ineens, en hij knikte. "Verliefdheid is een emotie, en ik kan alle emoties oproepen of manipuleren die je je maar kunt bedenken.. Al heb ik het wel nog nooit gedaan om iemand serieuze gevoelens te laten krijgen voor mij", Antwoordde hij. Nah, zo'n dingen kon je niet forceren. Hij gebruikte het puur ter demonstratie, zoals bij Jupiter eerder die week. "Maar dan lijken onze mutaties ergens wel een beetje op elkaar?" Lachte hij. Heeeeeel klein beetje, maar dat telde wel, of niet soms?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante]   Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Emptydi jan 19, 2016 11:31 pm


Happy on the outside
Broken on the inside

Door de vrolijkheid, kwam Lorise weer een beetje terug bij haar normale gedrag. Ze had weer zin in eten. En het onderwerp waarover ze begon bij Dante betekende dat ze echt vrolijker was. Liefde was altijd een dingetje waar ze bij iedereen nieuwsgierig over was. Ze had gewoon een soort automatische interesse naar het liefdeleven van een ander. Misschien waren dat wel helemaal niet haar zaken maar toch. Als mensen dat niet wilden vertellen dan deden ze dat toch niet, en Lorise zou nooit dwingen. Niet dat ze vaak had gehad dat mensen niet erover wilden praten. Je liefdesverhaal kwijt aan Cupid leek voor niemand tot nu toe een slecht idee geweest te zijn. "Ah, je weet nog wel de beach party? Daar zag ik Sam voor het eerst, en we hadden heel wat lol samen. En toen hebben we elkaar wel wat vaker gezien, en van het een kwam het ander”, vertelde Dante. Oeh, ze trok even haar wenkbrauwen op met en grijnsje. Dante en Sam, een summerfling of meer? Het antwoord op die vraag liet ze maar open, daar kreeg ze ergens in de toekomst wel een antwoord op. “Hmm je weet maar nooit he? Soms heeft liefde onverwachtse wendingen” zei ze tegen hem en haalde haar schouders op. En dat ging over onverwachtse wendingen die zouden kunnen gebeuren tussen Dante en Sam. Niet die in haar liefdesleven wat een zootje was.

Ze verwachtte niet van hem dat hij haar ging vragen naar haar relatie-status. Want dat zou een beetje raar zijn, omdat hij wist dat ze er zo verdrietig over was. In plaats daarvan maakte ze een opmerking over iets wat lastig was aan Cupid zijn. Of nou in ieder geval met wat zij kon doen. "Maar je zegt het zelf, jongens. Je hebt jongens en mannen, en wat jij nodig hebt is een man", zei Dante waarbij ze in de lach schoot. Het klonk gewoon grappig in haar oren. “En hoe maak ik het onderscheid tussen een man en een jongen?” vroeg ze nog een beetje lachend. Lorise had geen idee. Was een man dan niet bang voor liefde? Ze had echt meer uitleg nodig.

Bij het nadenken over haar mutatie bedacht ze zich ook Dante’s mutatie. En waar ze eiegnlijk wel heel benieuwd naar was. Kon hij hetzelfde als haar? "Verliefdheid is een emotie, en ik kan alle emoties oproepen of manipuleren die je je maar kunt bedenken.. Al heb ik het wel nog nooit gedaan om iemand serieuze gevoelens te laten krijgen voor mij" legde hij uit. Wauw, hij had het dus nooit echt geprobeerd? Nou dat was bij Lorise een heel ander verhaal geweest. "Maar dan lijken onze mutaties ergens wel een beetje op elkaar?" lachte Dante en ze lachte mee. Wauw wat had ze toch veel dingen gemeen met Dante. “Jaa” zei ze vrolijk. “Toch ben jij zo slim geweest om het nooit te gebruiken, hoe heb je dat ooit voor elkaar gekregen?” vroeg ze er nog verbaasd achteraan. Serieus hoor, bij haar had ze verleiding vaak niet kunnen weerstaan.

outfit
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante]   Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bored to tears. [Met Alec]
» › everything is lonely, like everybody else
» you and me is more than lonely nights
» Don't stop doing what you're doing
» Don't stop me now|| open

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Cafeteria-
Ga naar: