INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 you and me is more than lonely nights

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Rayan Falk
Rayan Falk
Class 2
Aantal berichten : 241

Character Profile
Alias: Spyro
Age: 17
Occupation:
you and me is more than lonely nights Empty
BerichtOnderwerp: you and me is more than lonely nights   you and me is more than lonely nights Emptyza maa 19, 2016 3:53 pm


there's stardust in your eyes
RADIANT LIKE THE SUN
Van uit de lucht had hij het gebouwtje natuurlijk al lang gezien. Het stak nogal af tussen de donkere massa van de bomen. Verlicht door de maan viel het witte dak zelfs nog meer op. Spyro trok zijn vleugels strak tegen zijn lichaam aan, viel van uit de hoogte naar beneden. Dankzij het paarse laagje over zijn pupil heen, traanden zijn ogen niet door de koude lucht. Ruim op tijd klapte hij zijn grote paarse vleugels weer open, landde op een vijftal meter van het gebouwtje met een lichte klap op de bosgrond. Nieuwsgierig bekeek hij het gebouw, snapte nog altijd niet direct wat de bedoeling was. Dat zou hij maar op één manier uitvinden.

De deur was al snel gevonden, en hij deed simpelweg de klink naar beneden. Het zat niet op slot. Handig wel. Met grote passen liep hij de ruimte binnen, keek er geboeid in rond. Er zaten een heleboel knopjes op een paneel aan de zijkant, en hij kon zichzelf natuurlijk niet bedwingen. Het was als een rode lap op een stier. Rayan liep naar het paneel toe, liet ondertussen zijn drakenstaart en vleugels verdwijnen. Alleen zijn ogen bleven nog paars nagloeien. Hij begon op wat random knopjes te duwen. Een mechanisch geluid weerklonk en het dak begon open te schuiven. Verwonderd bleef hij staan kijken. Een soort spiegel projecteerde de sterren uit de hemel op de muren van de ruimte. Hij stond gewoon letterlijk tussen de sterrenstelsels. Gebiologeerd stak hij zijn hand uit en gleed daarmee over de lichtgevende puntjes. "Wooow", Bracht hij uit, keek met glinsterende oogjes naar het schouwspel om hem heen. Zo intens dat hij niet eens door had dat hij niet langer alleen in de ruimte was.

&Hati
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati Hróðvitnisson
Hati Hróðvitnisson
Class 2
Aantal berichten : 182

Character Profile
Alias: Mánagarmr
Age: 19
Occupation:
you and me is more than lonely nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: you and me is more than lonely nights   you and me is more than lonely nights Emptyza maa 19, 2016 4:16 pm

Hati kwam net terug van zijn jacht. Hij was nog nieuw in het gebied en dat maakte het jagen zeker een uitdaging, hij kende immers geen korte wegen of goede gebieden met veel prooi. Echter kon hij dit niet zomaar opgeven, het hoorde er nu eenmaal bij. Eens om de zoveel dagen moest hij er eens op uit voor vers vlees, gelukkig kon hij ondanks zijn grote al genoegen nemen met een konijntje. Het was toch meer voor zijn gezondheid dan om echt de honger te stillen, en toegeven, het smaakte gewoon goed. Nu kostte het echter wel meer moeite dan normaal, waardoor hij uiteindelijk maar zijn neus naar het water was gevolgd. Eenmaal in de duinen en klifrotsen kreeg hij het voor elkaar een hap vlees te vangen en zich hieraan tegoed te doen. Niet eens de moeite doend om uit zijn dire wolf vorm te komen begon hij wat te onderzoeken, om uiteindelijk een gebouw te vinden. Vinden was misschien een groot woord als het om een duidelijk geplaatst gebouw ging. Hoe dan ook leek de deur open te zijn waardoor hij zonder veel moeite naar binnen kon lopen. Voor hij de trappen op ging om verder te zoeken rook hij wat aan de lucht, en merkte al op dat hij niet alleen was. Hmm. Zo liep Hati dus omhoog tot hij bij de open ruimte kwam. Hij stapte naar binnen maar leek vrij goed samen te vallen met de donkere omgeving, maar daar had de wolf geen oog op. Zijn ogen stonden groot naar de sterren gericht. Meteen leek zijn aandacht even opgenomen te zijn in de omgeving. Máni. Met een zachte grom schudde hij hierna zijn kop om weer helder te worden, om zijn rode ogen hierna op de ander in de ruimte te richten. Damn, daar ging het punt van sneaky zijn. In ieder geval leek de vreemde niet zo bedreigend, hij was zelf immers een flinke reu van 1.30, en als mens even goed in intimiderend over komen. Op het moment was zijn aandacht toch meer besteed aan hun omgeving dan op wat anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rayan Falk
Rayan Falk
Class 2
Aantal berichten : 241

Character Profile
Alias: Spyro
Age: 17
Occupation:
you and me is more than lonely nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: you and me is more than lonely nights   you and me is more than lonely nights Emptyza maa 19, 2016 9:26 pm


there's stardust in your eyes
RADIANT LIKE THE SUN
Serieus, er waren een heleboel coole ruimtes op dit eiland, maar dit sloeg toch alles. De gamehall, de trainingsruimtes, de kelder, zelfs de keuken. En food = life, moet je nagaan. Te midden van de sterrenstelsels was de plek waar hij vanaf nu wel vaker te vinden zou zijn. Om even tot rust te komen, weg uit de hectische plekken binnen. Het verbaasde hem dat er niemand anders was. Of was hij daar fout? Hij ging zo op in het spektakel, dat hij zich rot schrok toen hij ineens een lage grom hoorde. Hij sprong letterlijk een meter achteruit toen hij een gigantisch zwart beest in de gaten kreeg. Zijn vacht was lang en warrig, zijn priemende ogen hadden zich op hem gevestigd.

Zijn hartslag schoot fel de hoogte in, hij hield zichzelf nog net overeind aan het paneel met alle knopjes. "Gast, doe normaal, mijn hart ging bijna rip door jou", Zuchtte hij toen, de schrik zat nog duidelijk in zijn stem. Hij hoopte op iets van een reactie van de wolf. Want ergens had hij de link snel gelegd dat dit geen echte wilde wolf kon zijn, want die zaten niet op het eiland. Dus moest het wel een mutant zijn.. Hoopte hij dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati Hróðvitnisson
Hati Hróðvitnisson
Class 2
Aantal berichten : 182

Character Profile
Alias: Mánagarmr
Age: 19
Occupation:
you and me is more than lonely nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: you and me is more than lonely nights   you and me is more than lonely nights Emptyzo maa 20, 2016 4:55 pm

Toen de ander achteruit sprong kwam er een tevreden uitdrukking in zijn heldere ogen. Hehe, altijd leuk andere te laten schrikken. Hij voelde de hartslag van de ander versnellen van de schrik, wat de wolf alleen maar uitlokte dichterbij te stappen. Bij zijn woorden kwam de grote reu alleen maar dichterbij, al trok zijn muil wat krom in een grijns. Grijnzen was echter vrij moeilijk met een snuit, waardoor het er wat vreemd uit zou moeten zien. Echter toen het erop leek dat hij de ander zou raken veranderde hij terug naar zijn menselijk vorm, waardoor hij weer boven de ander uit stak. Er was ondertussen minder dan een halve meter tussen de twee verwijderd, maar Hati maakte andere graag ongemakkelijk. Hij grijnsde even schuin, iets wat de zwartharige nu makkelijker afging. “Het is makkelijk te vergeten dat je een direwolf bent als je zo’n ruimte binnen komt” Hij gaf de ander een knipoog en stapte nu opzij, zodat hij naast de ander stond bij het controlepaneel. Hmm, hoe werkte dit? Aangezien de gebruiksaanwijzing voor losers was drukte hij gewoon op wat knopje in de hoop dat ze wat deden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rayan Falk
Rayan Falk
Class 2
Aantal berichten : 241

Character Profile
Alias: Spyro
Age: 17
Occupation:
you and me is more than lonely nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: you and me is more than lonely nights   you and me is more than lonely nights Emptyzo maa 20, 2016 6:08 pm


there's stardust in your eyes
RADIANT LIKE THE SUN
Nog even en zijn hart zou nog stil vallen. Rayan was niet snel bang te maken, of te intimideren, maar schrikken kon hij natuurlijk wel nog altijd. En hoe. De adrenaline raasde door zijn lichaam, en hij sprong achteruit. Allemaal tot het amusement van de wolf, vermoedde hij. Want hij deed er nog een schepje bovenop. Het grote dier kwam op hem af gestapt, leek op de een of andere manier te grijnzen. Op een enge horrorfilm achtige manier. Toen het zwarte geval bijna tegen hem aan stond, veranderde hij gewoon voor zijn ogen in een jongen. Hij had het dus toch bij het rechte eind gehad. Gelukkig maar, anders had hij een kruis mogen maken over zijn leven tbh.

De jongen, die nu overduidelijk boven hem uit stak waardoor hij zijn hoofd wat moest kantelen naar omhoog, grijnsde schuin. “Het is makkelijk te vergeten dat je een direwolf bent als je zo’n ruimte binnen komt” Zei hij met een knipoogje, waardoor Rayan hem nu weer eerder charmant dan intimiderend vond overkomen. "Ja, alles in deze ruimte is inderdaad redelijk adembenemend", Reageerde hij op de woorden, op zijn eigen flirtende manier. De jongen begon ondertussen op een paar knopjes te duwen, waardoor het systeem nog verder in zoomde op bepaalde sterren. De oppervlakte was haarscherp te zien. "Straks vinden we nog aliens", Grinnikte Rayan, die zijn paarse ogen over het oppervlak liet glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati Hróðvitnisson
Hati Hróðvitnisson
Class 2
Aantal berichten : 182

Character Profile
Alias: Mánagarmr
Age: 19
Occupation:
you and me is more than lonely nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: you and me is more than lonely nights   you and me is more than lonely nights Emptyzo maa 20, 2016 7:22 pm

Voor Hati was het geweldig de reactie van de ander aan te voelen. Hij kikte er immers op. Jammer genoeg kwam aan alle plezier een einde. Want de nieuwsgierigheid van de jongen had het toch overgenomen. Het was geen wonder dat deze ruimte hem aantrok. Hij was niet voor niks wie hij was. Hati, de wolf die de maan achterna joeg om hem te verslinden. Tja, het was logisch dat je dan interesse had in de ruimte en sterren. Het was dus ook meer zijn wolfkant die nu al een lichte obsessie kreeg met de ruimte, maar evengoed vond de jongen het genoeg rede om hier vaker te komen na deze ontdekking. Eenmaal weer een mens stond hij nog altijd dicht op de ander, iets wat hij zelf geen probleem vond. Hij was immers een flirt van nature, en deze karakter trek ging even goed over naar hetzelfde geslacht. Eigenlijk viel hij gewoon op alles. Toen de ander er nog redelijk op in ging met een even goed flirtende toon kon hij niks anders dan een geamuseerde blik in zijn ogen krijgen. Oh, it’s on. “Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn” Hierna leek hij het voor elkaar te krijgen ergens op in te zoomen, en zijn amberen ogen glansden richting de sterren. Bij de woorden van de ander hielt hij zijn blik op de hemel terwijl hij het voor elkaar kreeg wat rond te bewegen met het beeld. “Dan moeten we een goede eerste indruk maken” Weer die grijns, terwijl hij probeerde te schatten hoe hij dit ging spelen. Waarschijnlijk weer direct, dat was het leukste. Of gewoon uit het niks, zo veel opties.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rayan Falk
Rayan Falk
Class 2
Aantal berichten : 241

Character Profile
Alias: Spyro
Age: 17
Occupation:
you and me is more than lonely nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: you and me is more than lonely nights   you and me is more than lonely nights Emptyzo maa 20, 2016 11:39 pm


there's stardust in your eyes
RADIANT LIKE THE SUN
De wolf was wel heel dichtbij gekomen, maar dat was nog niks vergeleken met hoe dicht de jongen stond eenmaal hij geshift was. Niet dat Rayan dat erg vond, integendeel. Zijn geur had iets wilds, en het trok hem wel aan. De dude zelf was ook lang niet mis, integendeel. En daarom kon hij het ook niet laten om er zijn zinnen op te zetten. Hij wist niet hoe het met de jongen zat, maar hij zou hem op de een of andere manier wel zo ver krijgen. Eens zien of hij in zou gaan op zijn geflirt. Hij keek hem even geamuseerd aan. “Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn” Klonk het antwoord, wat een klein glimlachje op zijn gezicht toverde. Oh dus hij was zo?

Nog meer redenen om er voor te gaan. Maar niet te enthousiast natuurlijk, hij mocht dan wel een fuckboi zijn, hij was niet thirsty. Daarom draaide hij zich naar de sterrenstelsels, inspecteerde geboeid waarop de knul stond in te zoomen. Straks vonden ze nog aliens. “Dan moeten we een goede eerste indruk maken” Merkte de jongen met een grijnsje op. Rayan keek hem even met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Daar ben jij helaas niet zo goed in", Zei hij plagend, zijn mondhoek opgetrokken in een half grijnsje. "Misschien moet je het eens opnieuw proberen", Stelde hij voor, benieuwd naar zijn reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati Hróðvitnisson
Hati Hróðvitnisson
Class 2
Aantal berichten : 182

Character Profile
Alias: Mánagarmr
Age: 19
Occupation:
you and me is more than lonely nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: you and me is more than lonely nights   you and me is more than lonely nights Emptyma maa 21, 2016 3:42 pm

Het gebeurde verassend weinig dat hij nog een leuk iemand vond die op hem in ging. En stiekem kon hij er wel aan wennen. De jongen zag er wel goed uit, ze zaten hier in hun eentje en hij was nu eenmaal zichzelf. Toch was de ruimte om hem heen nog een interessant iets, wat zeker zijn aandacht trok. Zijn blik speurde rond de sterren en zocht naar dingen die hij herkende. Dit waren niet de dingen die hij vaker had gezien, waardoor hij weer aan de toetsen begon te prullen tot hij de hemel vond die hij kende. Toen de ander hem plaagde draaide hij zich half om, zodat hij met zijn hoofd dicht bij die van de ander kwam. “Ik vind dat ik juist heel goed een blijvende impressie kan maken” Reageerde hij met een pesterig grijnsje. Bij het voorstel van de ander ging hij weer recht staan en maakte een open gebaar met zijn armen. “Wat stel je dan voor?” Daagde hij even goed terug uit. Ja hoor, nu had je hem ook. Al wou hij natuurlijk wel zijn dominante zelf blijven was dit gewoon te leuk. Stiekem had hij al een plan, maar dan moest dit gesprek nog wat meer op dreef komen. En je kon hem geloven, hij ging niet weg voor hij zijn zin had gekregen. Misschien moesten ze binnenkort eens gaan voorstellen, maar Hati wou niet uit zijn flow komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rayan Falk
Rayan Falk
Class 2
Aantal berichten : 241

Character Profile
Alias: Spyro
Age: 17
Occupation:
you and me is more than lonely nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: you and me is more than lonely nights   you and me is more than lonely nights Emptyma maa 21, 2016 4:57 pm


there's stardust in your eyes
RADIANT LIKE THE SUN
Stiekem had hij hier wel mooi gescoord. Een geweldige nieuwe plek ontdekt, en dan nog een keer de wolfjongen die binnen was komen waaien. En hoewel die ook evenveel oog had voor de ruimte, pikte hij het geflirt in zijn woorden er wel moeiteloos uit. Dat was minstens even interessant als de sterrenstelsels waar ze tussen stonden. Het was waarschijnlijk pas de tweede keer dat hij een jongen ontmoette die zijn geflirt niet ongemakkelijk vond en er nog eens goed uit zag ook. Maar waarom zou hij niet eerst gewoon wat lol maken en het spelletje wat de zwartharige hunk speelde meespelen?

Want het uiteindelijk binnenhalen van de ander was de beloning, en hij vond het er naar toe werken minstens even leuk. “Ik vind dat ik juist heel goed een blijvende impressie kan maken” Reageerde hij op zijn woorden, waardoor Rayan even moest lachen. "Daar stemt mijn hart mee in", Stelde hij vast, voelde nog steeds dat tikkeltje adrenaline door zijn lichaam gaan, al lag dat niet meer aan de schrik. Het was de kick van dit alles. De jongen opende zijn armen en keek hem vragend aan. “Wat stel je dan voor?” Daagde hij uit. Rayan kneep zijn ogen wat meer dicht, tilde zijn kin bedenkelijk op, verkleinde daarmee de afstand tussen hun hoofden een beetje. "Je zou kunnen beginnen met je naam?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati Hróðvitnisson
Hati Hróðvitnisson
Class 2
Aantal berichten : 182

Character Profile
Alias: Mánagarmr
Age: 19
Occupation:
you and me is more than lonely nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: you and me is more than lonely nights   you and me is more than lonely nights Emptyma maa 21, 2016 8:18 pm

Hij wachtte de reactie af van de ander. Dit alles ging hem vrij natuurlijk af, en het leek erop dat de ander precies hetzelfde had. Dit gaf hem al bijna goede hoop. Hehe. Maar hij vond in veel dingen wel zijn plezier. Zo was het wel leuk om met een verlegen en awkward iemand bezig te zijn, maar evengoed iemand die wist wat hij deed. Hij kon er wel aan wennen. Toen de ander ermee instemde leek hij een tevreden blik te krijgen in zijn ogen. De zwartharige voelde de adrenaline van de ander door zijn lichaam heen gaan. Sterke emoties waren makkelijker aan te voelen en zorgde voor een trilling door zijn ruggengraat heen. Hell jeah, daar deed hij het voor. “Daar doe ik het voor” Sprak hij met zijn diepe stem terug, waarbij hij nog steeds verder werkte aan de sterrenstelsels te bekijken. Toen de ander dichterbij kwam leunde hij iets naar voren, personal space was underrated in zijn ogen. “De naam is Hati Hróðvitnisson, en hoe kan ik mijn geweldige uitzicht noemen?” Subtiliteit was iets anders, maar het was duidelijk genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rayan Falk
Rayan Falk
Class 2
Aantal berichten : 241

Character Profile
Alias: Spyro
Age: 17
Occupation:
you and me is more than lonely nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: you and me is more than lonely nights   you and me is more than lonely nights Emptyma maa 21, 2016 10:28 pm


there's stardust in your eyes
RADIANT LIKE THE SUN
Het ging hem niet zo zeer over wie de betere flirter was hier. Het ging hem om het resultaat. Het was wel leuk tho om iemand te hebben die er gewoon normaal op reageerde. “Daar doe ik het voor” Merkte hij op op zijn woorden, waarop Rayan hem geamuseerd in zich op nam. "Ik denk wel dat jij menig harten sneller doet slaan", Merkte hij plagend op. Oh ja, hij had de dude wel door. Niet dat hij het hem kwalijk nam tho, hij mocht gerust zijn hart sneller doen slaan. De afstand werd nog verkleind, maar alsnog “De naam is Hati Hróðvitnisson, en hoe kan ik mijn geweldige uitzicht noemen?” Stelde de jongen zich voor. Wauw, dat was een naam om je tong op te breken. "Je mag me anders zo blijven noemen", Grapte hij. "Rayan Falk", Zei hij toen iets serieuzer, stak zijn hand uit naar de jongen om die te schudden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati Hróðvitnisson
Hati Hróðvitnisson
Class 2
Aantal berichten : 182

Character Profile
Alias: Mánagarmr
Age: 19
Occupation:
you and me is more than lonely nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: you and me is more than lonely nights   you and me is more than lonely nights Emptyzo maa 27, 2016 5:55 pm

Bij de woorden van de ander grijsde hij simpel en leunde wat naar achteren. Ging hij hier expres wat leuke casual sexy poses trekken zoals in parfum reclames te zien was? Maar natuurlijk, hij had hier een kans en die greep hij met beiden handen aan. Nu kon hij het net zo goed op de leuke manier doen. Vandaar dat hij ook even de tijd nam om antwoord te geven. “Alleen als de mijne hetzelfde doet” Sprak hij op een soepele toon. Al zei zijn blik nog wat anders. In zijn amberen ogen stond gewoon de waarheid dat hij helemaal niet zo moeilijk was met wie hij flirtte en met wie niet, maar soms deed hij meer zijn best. Bij het voorstellen nam hij de hand van de ander stevig aan, wat niet moeilijk was door de kleine afstand. Na de hand een keer geschud te hebben hielt hij hem net iets langer vast dan sociaal acceptabel was, waarna hij hem weer op het controlepaneel legde. “Aangenaam Rayan, en dat kunnen we wel regelen” Hij hielt immers van bijnamen in zijn eigen taal, voor zijn eigen gemak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rayan Falk
Rayan Falk
Class 2
Aantal berichten : 241

Character Profile
Alias: Spyro
Age: 17
Occupation:
you and me is more than lonely nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: you and me is more than lonely nights   you and me is more than lonely nights Emptydi maa 29, 2016 11:16 pm


there's stardust in your eyes
RADIANT LIKE THE SUN
Een moeilijke naam, maar eentje die hij zeker wel zou onthouden. De voornaam dan, want die achternaam zou je hem duizend keer mogen herhalen, die zou er niet in blijven hangen. Nu goed, hij kon wel een paar leukere namen bedenken voor Hati, namen die bij hem pasten en die net iets makkelijker waren om uit te spreken en te onthouden. Rayan stelde zichzelf voor, nam daarbij de hand van de wolvenjongen aan. Die hield hem net iets langer vast dan anders, een stevige handdruk, maar dat vond hij niet erg. “Aangenaam Rayan, en dat kunnen we wel regelen” Grijnsde Hati lichtjes, waarop hij weer knikte en half glimlachte. "Dat uitzicht zou nog kunnen verbeteren tho", Merkte hij op, een licht uitdagende hint in zijn stem. Hij bracht ook zijn hand naar het controlepaneel, alsof hij het apparaat opnieuw ging bijstellen, maar de glimlach om zijn lippen sprak boekdelen. Het was louter een excuus om Hati’s hand aan te raken, iets wat hij dan ook zonder enige schaamte deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati Hróðvitnisson
Hati Hróðvitnisson
Class 2
Aantal berichten : 182

Character Profile
Alias: Mánagarmr
Age: 19
Occupation:
you and me is more than lonely nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: you and me is more than lonely nights   you and me is more than lonely nights Emptydo maa 31, 2016 1:13 pm


Hati Hróðvitnisson


Hati was niet eens meer verrast toen hij merkte dat de ander de langere aanraking niet erg vond. Normaal kreeg hij een vreemde blik en maakte het mensen voornamelijk ongemakkelijk. Het was grappig dat zo’n klein gebaar als iemands hand enkele seconde langer vasthouden zo’n effect kon hebben. Dat was al een van de redenen waarom hij het deed. De ander merkte hierna op dat het uitzicht nog zou kunnen verbeteren. Oh? Had dat dan eerder gezegd. Hij wou al terug reageren maar besloot de actie van de ander af te wachten. Die glimlach was hem immers niet ontkomen. En ja hoor, niet lang daarna voelde hij een hand op die van hem. De zwartharige liet die ook onverstoorbaar liggen, er helemaal geen probleem mee hebbend. In tegen stelling juist, deze Rayan mocht wel wat meer aanraken dan alleen zijn hand. Sinds wanneer waren foute opmerkingen de helft van zijn comminucatie geworden? Hoe dan ook keek hij de ander uitdagend aan. “Hmm, en wat moet ik doen om dat uitzicht te verdienen?” Klonk hij als de onschuld zelve, al straalde hij zeker wat anders uit.



TAG: Rayan, Krútt
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
Rayan Falk
Rayan Falk
Class 2
Aantal berichten : 241

Character Profile
Alias: Spyro
Age: 17
Occupation:
you and me is more than lonely nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: you and me is more than lonely nights   you and me is more than lonely nights Emptyvr apr 01, 2016 2:01 am


there's stardust in your eyes
RADIANT LIKE THE SUN
Het was zo’n cliché move. Net zoals je in de bioscoop zat met je date en dan deed alsof je je wou uitrekken, gewoon om je arm rond hem of haar heen te slaan. Maar het ding met cliché moves was dat ze wel meestal succesvol waren. Daarom kregen ze die cliché status. Iedereen kende ze en probeerde ze uit, of toch de mensen die er het lef voor hadden. En dat had hij wel tbh. Rayan liet zijn hand op die van Hati liggen en zocht zijn blik weer op. De zwartharige keek hem uitdagend aan, wat had hij ook anders kunnen verwachten? “Hmm, en wat moet ik doen om dat uitzicht te verdienen?” Vroeg hij onschuldig, waarop Rayan even zijn mondhoek op trok. Nog even niets zeggend liet hij zijn hand via zijn onderarm naar boven glijden.

Ondanks dat Hati er ontspannen bij stond, voelde hij de spieren mooi door zijn kleren heen komen. Hij keek even naar zijn eigen hand, voelde zich ineens wel weer een stuk kleiner tegenover hem. "Vandaar die stevige handdruk", Merkte hij geamuseerd op, trok even zijn wenkbrauwen op en keek hem weer aan. "Nu vraag ik me af..", Vervolgde hij, liet zijn ogen veelbetekenend naar beneden glijden, richting de buik van Hati. Sowieso verborg hij ook daar interessante dingen. Rayan haalde zijn hand van de jongen zijn arm en liet die via zijn borst naar zijn buik glijden, gaf even wat druk. "Als wat hier onder zit me bevalt, dan zou jij wel eens een hele tevreden wolf kunnen worden vanavond", Zei hij met een grijnsje, hij was immers niet het type dat ergens doekjes om zou winden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
you and me is more than lonely nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: you and me is more than lonely nights   you and me is more than lonely nights Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
you and me is more than lonely nights
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Who said nights were for sleep?
» Sleepless nights || Open
» › everything is lonely, like everybody else
» Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante]
» A lonely spell to conjure you, but conjure hell is all I do /OPEN

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: Genosha Island :: Observatory-
Ga naar: