INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 you and me is more than lonely nights

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Hati Hróðvitnisson
Hati Hróðvitnisson
Class 2
Aantal berichten : 182

Character Profile
Alias: Mánagarmr
Age: 19
Occupation:
you and me is more than lonely nights - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: you and me is more than lonely nights   you and me is more than lonely nights - Pagina 2 Emptyvr apr 01, 2016 10:10 pm


Hati Hróðvitnisson


De zwartharige jongen was voor de verandering eens afwachtend. Want om eerlijk te zijn had hij hier veel te veel plezier in. Hij zou er al bijna aan kunnen wennen dat mensen eens wat pit in hun hadden. Vandaar dat hij Rayan ook gewoon liet doen toen hij diens hand over zijn arm voelde gaan, al kon hij het niet laten wat naar voren te leunen zodat de spieren even gingen rollen. Aan het uitsloven? Misschien een beetje. Maar hij moest de kaarten spelen die hij had. Door de opmerking van de ander moest hij toch wat grinniken. “Ze zijn wel voor meer dingen dan alleen een goede handdruk” Reageerde hij met zijn typische grijns terug. Hij kon het niet laten, het zat er nu eenmaal in. De ander zei dat hij zich wat afvroeg, waarna er naar zijn buik gekeken werd. Diens hand ging hierna langs zijn lichaam naar dezelfde plek ging. En de woorden die hierna werden gevolgd kon hij zeker waarderen. De jongen maakte dus ook een tevreden geluid, een mix van een menselijke Hmmm en een dierlijke kreun. Het soort geluid wat je kreeg als je je hond net op de goede plek begon te krabben. Het mooie was dat dit geluid vanuit zijn borst kwam, en het zijn lichaam kort liet trillen toen hij het maakte. Weerwolf zijn bracht ook een stel interessante bijwerkingen mee. Hati stapte dan ook naar voren en sloeg een arm rond de ander heen, in een poging die wat naar zich toe te trekken. “Als dat alles is wat er voor nodig is, dan hoef je je geen zorgen te maken.” Hij liet zijn gezicht dicht bij die van de ander komen, nog altijd die grijns en licht uitdagende blik in zijn ogen. Bijna onschuldig kantelde hij zijn hoofd. “Word wel warm hier binnen hé?” Oh wat erg, moest er misschien wat kleding uit gegooid worden om af te koelen. Wie had er nu ook een shirt nodig? Overrated die dingen. Bracht alleen maar ellende mee.



TAG: Rayan, Krútt
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
Rayan Falk
Rayan Falk
Class 2
Aantal berichten : 241

Character Profile
Alias: Spyro
Age: 17
Occupation:
you and me is more than lonely nights - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: you and me is more than lonely nights   you and me is more than lonely nights - Pagina 2 Emptyza apr 02, 2016 3:09 pm


there's stardust in your eyes
RADIANT LIKE THE SUN
Hati wist wel hoe hij moest reageren op zijn geflirt, en dat maakte het voor een keer best verfrissend. Het was misschien zelfs een lichte turn on. Zeker omdat het hier om een andere jongen ging. En wat voor een dan. Een prachtig exemplaar tbh. Eentje die nog wist hoe hij met complimentjes moest omgaan ook. Hij was wel netjes opgevoed. “Ze zijn wel voor meer dingen dan alleen een goede handdruk” Reageerde hij met een grijnsje. Rayan keek hem echter maar even nieuwsgierig aan. Demonstraties waren altijd welkom. Maar zijn armspieren waren sowieso niet het enige wat Hati nog in petto had.

Het lichaam van de wolfjongen trilde even vreemd onder zijn hand toen hij een bevestigend, tevreden geluidje maakte. Eventjes keek hij hem verwonderd aan, liet toen een stralende glimlach zien. Het was nu geen geheim meer dat hij wel aan het smelten was voor de jongen zijn charmes. “Als dat alles is wat er voor nodig is, dan hoef je je geen zorgen te maken.” Meldde hij nadat hij zijn arm om hem heen had geslagen en hem wat dichterbij had getrokken. Iets wat Rayan ook gewillig toe liet. Bijna gehypnotiseerd keek hij naar Hati's gezicht, zijn lippen.. “Word wel warm hier binnen hé?” Merkte hij bijna onschuldig op. Maar hij wist wel beter.

"Ohja?" Reageerde hij even onschuldig terug. "Dat kunnen we wel oplossen", Zei hij schouderophalend. Kleine moeite. Rayan bracht zijn handen naar zijn heupen, liet eerst even de topjes van zijn vingers langs de rand van zijn broek gaan, om vervolgens zijn handen onder zijn shirt te schuiven en het zo langzaam naar boven te schuiven. Behulpzaam als hij was, tilde hij zijn armen even op en trok Rayan zijn shirt over zijn hoofd. Hij bracht zijn arm naast zich en liet het simpelweg op de grond vallen. Even liet hij zijn blik keurend over zijn lichaam gaan. "Wat fijn dat je niet tegen me hebt gelogen", Knikte hij tevreden, liet toen opnieuw zijn hand tegen zijn buik aan liggen, waarna hij zijn andere hand in de jongen zijn nek liet rusten en zonder nog veel te aarzelen zijn lippen op die van hem drukte. Want ja, ook hij hield zich netjes aan al zijn beloftes..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati Hróðvitnisson
Hati Hróðvitnisson
Class 2
Aantal berichten : 182

Character Profile
Alias: Mánagarmr
Age: 19
Occupation:
you and me is more than lonely nights - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: you and me is more than lonely nights   you and me is more than lonely nights - Pagina 2 Emptyza apr 02, 2016 4:28 pm


Hati Hróðvitnisson


Hati leek ondertussen het grootste plezier te hebben in dit hele gebeuren. Het was immers een perfecte situatie voor hem. Ten eerste kreeg hij een leuke jongen voor zijn neus, bleek deze ook voor andere guys te gaan, kon die flirten en was ook nog eens fan van fysiek contact. Nou, als dat geen goede combinatie was wist hij het ook niet meer. Toch gewoon ideaal? Je kon ook aan de de zwartharige merken, zoals het feit dat hij het vreemde geluidje had gemaakt. Het waren gewoon dingen die hij al deed sinds hij jong was, hij was immers geboren als weerwolf. Zo had hij dus ook wat kleine trekjes die hij automatisch deed. Vaak kreeg hij pas die tonen in zijn keel als hij iets deed waar hij bedreven in was. Waar dus ook onze beste Rayan onder bleek te vallen. De reactie van deze zien was echter nog leuker dan het geluid zelf te produceren. Al snel zag hij ook een glimlach op het gezicht van de jongen, waardoor hij tevreden terug keek. Die blik werd enkel sterker toen hij het voor elkaar kreeg de jongen naar hem toe te trekken. Hij deed niet aan afstand, het was alleen maar beter dat de ander er zo makkelijk in mee ging. Ondertussen begon hijzelf er ook op te reageren. Die lichte dosis adrenaline kwam nu ook in zijn bloedbaan, het gaf hem dat geweldige gevoel waar hij aan zou kunnen wennen. Toen de ander even onschuldig reageerde als hij had gesproken ging hij weer wat rechter staan. Het was deels jammer dat zijn arm nu weer langs zijn lichaam hing, maar het was voor een goed doel. Al snel voelde hij de vingers van Rayan op zijn huid, wat kort zijn haartjes omhoog liet komen in een aangenaam kippenvel. De handen gingen rustig omhoog terwijl zijn shirt langzaam maar zeker meer dingen blootgaf. Willig liet hij de ander zijn werk doen tot het shirt eindelijk uit was en op de grond belandde. Bij de woorden van de ander kwam de jongen weer met zijn lichaam dichterbij. “Ik zou niet durven” Sprak hij eindelijk weer, na een flinke tijd stil te zijn geweest. Zelf sloeg hij ook een hand om de middel van de ander heen en liet zijn hand op de huid onder de kleren rusten. Zijn andere hand gebruikte hij om Rayan wat dichterbij te trekken, want de jongen ging al in voor de kus. Hati ging er ook meteen mee in zonder maar een spoor van twijfel in zich te hebben. Hij wist wat hij wou hebben, en dat kreeg hij nu ook. De zwartharige doorbrak het contact ook niet terwijl hij zo ging staan dat Rayan tegen het controlepaneel aan zou komen, en hij zelf de ander daar insloot met zijn lichaam.



TAG: Rayan, Krútt
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
Rayan Falk
Rayan Falk
Class 2
Aantal berichten : 241

Character Profile
Alias: Spyro
Age: 17
Occupation:
you and me is more than lonely nights - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: you and me is more than lonely nights   you and me is more than lonely nights - Pagina 2 Emptyzo apr 03, 2016 7:27 pm


there's stardust in your eyes
RADIANT LIKE THE SUN
Het was best fijn om even de leiding te nemen, vooral over een jongen die er best wel heel dominant vond. Het kon hem niet veel schelen, of hij net degene was die werd opgetild of vastgehouden of niet. Het was allebei leuk, vond hij dan. Bij eender wie. Dominante chicks of dudes of net meer afwachtende, hij had ze allemaal al een keer gehad en hij vond het allemaal even leuk. Zeker als hij daarbij het shirt van de tegenpartij mocht uittrekken, ghehe. De stof gleed al snel tussen zijn vingers door naar de grond, waarbij hij het lichaam van Hati nog een keer inspecteerde. “Ik zou niet durven” Reageerde de jongen op zijn woorden. Met een laatste blik op zijn gezicht verkleinde hij de afstand tussen hen beide zo dat hij nu tegen hem aan stond, met een beetje hulp van de jongen zelf.

Zijn hand gleed onder zijn shirt op zijn huid, wat een aangename rilling door zijn lichaam joeg. Rayan liet op zijn beurt zijn hand via zijn buik naar zijn schouder glijden. Langzaam liet hij het puntje van zijn tong even langs Hati's onderlip gaan. Zijn ademhaling haperde even toen de wolf zijn dominante kantje toch naar boven haalde en hem tegen het controlepaneel aan drukte. Aangezien Hati toch wel een beetje groter was, strekte hij zich nu uit en legde zijn andere hand ook in de nek van de zwartharige jongen. Hij leunde wat tegen hem aan, niet om hem weg te duwen, maar ergens wel om aan te tonen dat hij zich niet zomaar zonder enig verzet zou laten insluiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati Hróðvitnisson
Hati Hróðvitnisson
Class 2
Aantal berichten : 182

Character Profile
Alias: Mánagarmr
Age: 19
Occupation:
you and me is more than lonely nights - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: you and me is more than lonely nights   you and me is more than lonely nights - Pagina 2 Emptyvr apr 08, 2016 2:38 pm


Hati Hróðvitnisson


De zwartharige jongen was zich bewust van de aanraking van de ander, hoe diens hand over zijn houd naar zijn schouder ging. De hand in zijn schouder, hun lichaam zo dicht bij elkaar dat ze elkaars ademhaling konden voelen. Elkaars hartslagen konden horen, en toegegeven, die van hem had al tempo gemaakt naar mate hun afstand kleiner werd. De ander speelde in toen hij diens tong voelde, het maakte hem lichtelijk ongeduldig. Hati was iemand die normaal heel afwachtend kon zijn, wat met zijn acties wel te verwachten was. Maar nu speelde het erg op hem in, en hij wou meer. Wat een lastige kwestie. Hij wou meer van de ander hebben, maar dat betekende ook dat het sneller over was, wat helemaal niet de bedoeling was. Met een beetje geluk kon hij nog een visitiekaartje achter laten. Nu voelde hij hoe de ander wat terug leunde nadat hij hem tegen het controlepaneel had aangezet. Het voelde goed, iemand zo insluiten, speelde een beetje in op zijn dominantie. Vond zijn wolfkant weer leuk. Toch besloot hij iets mee te bewegen, hij gaf de ander iets meer ruimte zodat hij ook nog ergens heen zou kunnen. Al bleef de zwartharige close genoeg voor zijn acties. Zo ging hij kort met zijn gezicht langs de nek van de ander, om langzaam en op bijna plagende wijze weer bij zijn gezicht te eindigen. Hati had een hand op het paneel gezet, zodat hij was naar voren leunde en het groteverschil makkelijk te overbruggen was. Zijn andere was in een van de lusjes van Rayan’s broek gehaakt.


TAG: Rayan, Krútt
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
Rayan Falk
Rayan Falk
Class 2
Aantal berichten : 241

Character Profile
Alias: Spyro
Age: 17
Occupation:
you and me is more than lonely nights - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: you and me is more than lonely nights   you and me is more than lonely nights - Pagina 2 Emptywo apr 13, 2016 9:25 pm


there's stardust in your eyes
RADIANT LIKE THE SUN
Het was best grappig hoe hij er in geslaagd was om deze avond helemaal anders te laten uitdraaien dan hij in eerste instantie gedacht had. Hoewel het observatorium heel erg interessant was, niks kon op tegen wat er nu aan de gang was. En dan nog met zo’n pareltje als Hati. Het lot had hem wel een mooi geschenk gegeven tbh. Eentje die er nog niet eens schuw voor was om ook een beetje met hem te spelen. Hij kon niet ontkennen dat dat ook een keer leuk was. Iets wat hij dan ook liet merken door een zacht tevreden zuchtje te laten horen. Toch vond hij het ook leuk om hem nog even tegen te werken ook. Iets wat Hati hem toe liet, want aangezien hij wel groter was, zou het niet zijn omdat Rayan indrukwekkende kracht zette op hem.

Maar dat gaf allemaal niet. Lichtjes kantelde hij zijn hoofd toen Hati afzakte langs zijn nek en terug. Opnieuw werd hij lichtjes ingesloten door zijn arm langs hem heen, maar dat gaf niet. De afstand werd weer kleiner en heel eventjes stopte hij de jongen door zijn hand op diens borst te drukken. "Je had gelijk over dat het hier warm was", Zei hij met een ondeugende glimlach. Rayan verplaatste zijn handen naar het controlepaneel, hopte er toen soepel op. De kast zou hem wel houden, zo zwaar was hij niet. Hij sloeg zijn benen om Hati’s heupen en trok hem zo weer dichter naar hem toe. Aangezien hij nu op een verhoogje zat, was hij ongeveer even groot als de jongen, waardoor hij hem nu beter kon aankijken in zijn mooie ambere ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati Hróðvitnisson
Hati Hróðvitnisson
Class 2
Aantal berichten : 182

Character Profile
Alias: Mánagarmr
Age: 19
Occupation:
you and me is more than lonely nights - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: you and me is more than lonely nights   you and me is more than lonely nights - Pagina 2 Emptydi apr 26, 2016 9:33 pm


Hati Hróðvitnisson


Misschien was de zwartharige jongen hier iets te fanatiek mee. Maar goed, hij kreeg niet iedere dag zo’n kans. Het zou je nog verbazen hoe weinig mensen tegenwoordig nog wouden genieten van een gezellige avond met een wildvreemde. Schandalig gewoon. Dat ze die kunst niet konden waarderen. Toch hoefde hij zich daar niet zorgen om te maken op dit moment. Hij had het geweldig naar zijn zin tot hij weer een hand op zijn borst voelde. Hij had zijn hoofd lichtelijk gekanteld, tot de woorden van de ander de ruimte vulde. Meteen grijnsde hij weer als de pure onschuld die hij was. “Wat toevallig nou, ik heb net geleerd hoe je dat kan oplossen” Sprak hij met zijn diepere stem, die hij totaal niet expres had opgezet voor het moment. Het voordeel van een accent hebben. Nog voor hij wat had kunnen doen was Rayan op het controlepaneel gekomen. Soepel, zou hij niet na kunnen doen. Wat hij wel kon was meegaan toen hij de benen van de ander voelde en zo weer dichterbij kwam. Ze zaten op gelijke hoogte, wat ervoor zorgde dat hij tevreden naar de ander keek. Toch waren zijn handen al bij zijn shirt bezig, die hij bijna plagend omhoog trok, er gebruik van makend het lichaam van de ander te voelen. Voordelen die hij erin zag, niet normaal. “Mín skoðun er að verða betri” mompelde hij in zijn eigen taal, goedkeuring in zijn stem te horen.

Mín skoðun er að verða betri - Mijn uitzicht wordt steeds beter

TAG: Rayan, Krútt
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
Rayan Falk
Rayan Falk
Class 2
Aantal berichten : 241

Character Profile
Alias: Spyro
Age: 17
Occupation:
you and me is more than lonely nights - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: you and me is more than lonely nights   you and me is more than lonely nights - Pagina 2 Emptyza jul 30, 2016 7:19 pm


there's stardust in your eyes
RADIANT LIKE THE SUN
De gespeelde onschuldige blik op het gezicht van de zwartharige was best overtuigend, maar Rayan trapte er niet in. “Wat toevallig nou, ik heb net geleerd hoe je dat kan oplossen” Merkte hij luchtig op. De jongen grinnikte en tapte eventjes met zijn hand op diens kaak. "Wat heb jij goed op gelet", Zei hij goedkeurend. Maar hij liet zich zo makkelijk niet pakken. Hij stapte achteruit, sprong vervolgens soepel de kast op waar hij net nog tegen had gestaan. Nu hij zo op het controlepaneel zat, en daarmee op ongeveer gelijke hoogte met Hati kwam, voelde hij de spanning die tussen hen in hing nog meer. Hoewel de afstand opnieuw wat groter was, maakte hij die snel genoeg weer kleiner door de wolvenjongen dichterbij te trekken.

Die zag zijn beweging vast als een uitnodiging, want al snel voelde hij zijn handen aan zijn shirt. Langzaam trok hij dat over zijn hoofd, waarbij hij toch even een handje hielp door zijn armen op te tillen. Hij beet even op zijn lip toen hij voelde hoe Hati ook handig gebruik maakte van het moment om zijn handen langs zijn lichaam te laten gaan. “Mín skoðun er að verða betri” Mompelde de jongen, iets wat Rayan in de verste verten niet verstond. Toch had het goedkeurend geklonken. Hij legde opnieuw zijn armen om de nek van de jongen en keek hem diep in zijn ogen aan. Zijn paarse ogen leken even op te flikkeren. "Ik zal maar aannemen dat dat een complimentje was?" Zei hij, hield zijn hoofd vragend scheef.

Maar nu was hij wel heel dichtbij Hati’s lippen, en zonder nog lang te aarzelen sloot hij zijn ogen om zijn lippen weer tegen die van de wolfjongen aan te drukken. Zijn vingers gleden ondertussen door het korte haar op het achterhoofd van de jongen, meer om hem een extra goed gevoel te geven dan hem ook echt tegen te houden. Op kracht zou de knul altijd van hem winnen. Maar dat betekende niet dat Rayan zomaar los zou laten. Wat hij nu gevangen had, was het wel waard om even aan vast te houden, vond hij zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
you and me is more than lonely nights - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: you and me is more than lonely nights   you and me is more than lonely nights - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
you and me is more than lonely nights
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Who said nights were for sleep?
» Sleepless nights || Open
» › everything is lonely, like everybody else
» Nothing can stop these lonely tears from falling [&Dante]
» A lonely spell to conjure you, but conjure hell is all I do /OPEN

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: Genosha Island :: Observatory-
Ga naar: