Onderwerp: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) wo sep 17, 2014 11:21 pm
Dress -Make Up -Hair -Heels - Mask
Met een glimlach bracht Olivia het laatste beetje make-up op haar gezicht aan. Zo, dat was dat. Haar haren hadden weliswaar meegewerkt en haar make-up was er ook binnen een paar minuten opgegaan. Het leek wel alsof ze eindelijk wat geluk had wat dat betreft. Dat kwam omdat Olivia ontzettend gek was op feestjes, dus ook op het feest dat vanavond te wachten stond. En het was niet zomaar een feest, nee, het was een bal. En het was ook niet zomaar een bal, het was een gemaskerd bal. Waar Olivia zo snel een masker vandaan had moeten plukken, geen idee, maar het was gelukt. Al zou ze voorlopig niet in de buurt van de beeldende vorming sectie komen, omdat ze daar een flinke troep had gemaakt met het zoeken naar een passend masker.
Wat ook nieuw was, was dat ze zowaar een date had naar een feest. Dat was nog nooit eerder voorgekomen en Olivia was ontzettend blij. Dat was ook de reden dat ze extra mooi naar het feest wilde komen. Met een blij gezicht staarde Olivia naar haar jurk. Het was een echte jurk uit Italië, van een designer. Normaal gaf ze daar nooit zo om, maar ze vond deze jurk zo prachtig, dat ze hem had gekocht. Nou ja, haar oma had hem voor haar gekocht, zij had het geld in termijnen terugbetaald. Maar het was een investering, right? Ze wist namelijk dat ze op speciale gelegenheden altijd een prachtige jurk zou hebben. En die gelegenheid zou zich vanavond aandoen. Vandaar dat ze naar de jurk liep en hem voorzichtig op de grond legde. Olivia stapte erin en trok hem voorzichtig over haar lichaam naar boven. De jurk sloot perfect om haar lichaam en had een blote rug, wat betekende dat ze geen BH had aangetrokken. Agh, boeiend. Eigenlijk had ze haar telefoon in haar BH willen doen, maar ze besloot die toch maar op haar kamer te laten. Ze zou daar toch geen tijd voor hebben.
Toen ze haar jurk aanhad keek ze nogmaals in de spiegel en liet haar hand over de stof gaan. Yay! Ze zag er mooi uit. Voorzichtig spoot ze wat parfum in haar nek en stak haar voeten in haar zwarte heels. Als ‘final touch’ zette ze haar masker op. Ze haalde diep adem en stapte toen haar kamer uit. De schoenen waren ontzettend hoog, dus Olivia moest eventjes haar evenwicht zien te vinden, maar al snel had ze die gevonden en was ze er klaar voor.
De zenuwen gierden door haar lijf toen ze eenmaal voor de cafetaria stond. Olivia was iets vroeger omdat ze én bij de Muziekclub zat én omdat ze bij de organisatie zat. Het leek haar wel zo gepast om wat vroeger aan te komen. Daarom stond er nog praktisch niemand voor de deur toen ze aankwam. Nerveus wiebelde Olivia van haar ene been op haar andere. Ze was zenuwachtig. Ze wilde graag weten hoe Dante eruit zag en wat deze avond hen ging brengen. Het waren overigens positieve zenuwen, geen negatieve. De gebeurtenissen met haar ouders had ze speciaal voor vanavond opzij gezet. Ze had er ontzettend veel zin in. Olivia besloot dat het misschien wat tijdrovender was om eventjes heen en weer te ijsberen. Damn, als ze de hele avond op die heels moest lopen, dan zou ze ongetwijfeld morgen blaren hebben. Ach ja, alles voor de liefde, niet waar?
Onderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) do sep 18, 2014 12:29 am
Met een vreemd grijnsje zat de jongeman op zijn bed met zijn hand te zwaaien. Het voelde goed, eindelijk uit dat verdomde gips. En geen dag te vroeg. Vandaag was het gemaskerd bal. Het was iets waar hij al sinds hij uit zijn coma kwam naar uit had gekeken. Omdat het weer eens iets anders was, iets wat hij al eerder had gedaan onder gewone mensen, maar nog nooit met andere mutanten. Plus, deze keer had hij een date. Niet zomaar een of ander meisje, nee, zijn eigen meisje. Vanaf het moment dat ze hem had mee gevraagd (want ja, zo was Liv wel, fuck alle tradities), had hij Irene gebeld om zijn masker en zijn pak op te sturen. Het was ofcourse op tijd aangekomen, dankzij vliegtuigen en alles.
Met een blij en enthousiast gevoel trok hij zijn outfit aan, behalve zijn overjas en het masker zelf. Het was hier best warm, en waarschijnlijk zou het beneden in de cafetaria niet anders zijn. Dan zou hij zijn jas wel ergens ditchen. In het begin was het wel zo mooi om zijn hele outfit aan te houden. Met een handigheid die verried dat hij dit eerder had gedaan, knoopte hij zijn bordeaux das. Zijn haar zat zoals altijd strak naar achter, al zou hij straks ook wel zijn hoed op z'n hoofd zetten.
Omdat hij wist dat Liv in het feestcommité zat, en in de muziekgroep, ging hij maar wat eerder naar de zaal dan anders. Hij had voor het buiten gaan zijn outfit compleet gemaakt, inclusief hoed en zwart-met-gouden masker. Met een brede glimlach liep hij door de gordijnen en keek hij de zaal rond. Hij was prachtig in gericht; de docenten en de schoolhoofden hadden echt wel hun best gedaan.
Alles in de ruimte vervaagde echter bij de aanblik van Olivia. Bijna viel zijn mond open. Met een beetje moeite en wat pritt hield hij die wel dicht. Ze zag er echt ongelooflijk prachtig uit. Dit had hij zelfs niet van haar verwacht. Ondanks haar masker zag hij onmiddelijk dat zij het was. Met een brede grijns stapte hij op haar af, pakte zachtjes haar hand beet en draaide hem om, waarbij hij haar tegen zich aan trok. Ze rook ook goddelijk lekker. "Ik zou werkelijk mensen vermoorden als ze tussen mij en jou zouden staan", Zei hij lachend. "Je ziet er prachtig uit babe", Vervolgde hij, iets minder creepy dan daarnet. Hij nam haar hand en drukte zacht een kusje op de bovenkant, waarna hij haar glimlachend in de ogen keek. Zijn avond kon nu al niet meer stuk..
- VS. BAE
suit suit mask
Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:01 am; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) do sep 18, 2014 10:30 pm
Then you came along with your siren song, to tempt me to madness! I thought for a while that your poignant smile was tinged with the sadness of a great love for me.
Maar haar hart stopte even toen ze hem zag. Wauw, hij zag er echt…geweldig uit. Olivia vond hem al ontzettend knap, maar nu zag hij er nog beter uit dan dat hij al deed. Ze kon het niet beheersen, maar ze kreeg rode wangetjes. Gelukkig was dat bijna niet te zien, omdat ze wat meer make-up op had dan normaal. Normaal was ze daar niet zo’n voorstander van, maar nu was het bal, dan mocht dat heus wel. Dante zou vast en zeker zelf ook wel weten dat zij niet zo in elkaar zat. Maar hoe hij eruit zag, wauw. En hij leek niet eens te weten hoe goed hij eruit zag. Toen hij met een brede grijns op haar afstapte, kon Olivia ook alleen maar glimlachen. Dante pakte haar hand beet en trok haar zachtjes tegen hem aan. Eventjes sloot ze haar ogen. Mmm, ze had hem gemist. Sinds dat ze was weg gegaan bij de ziekenzaal hadden ze elkaar niet echt meer gezien.
“Ik zou werkelijk mensen vermoorden als ze tussen jou en mij zouden staan” hoorde ze hem zeggen en Olivia grinnikte “Je ziet er prachtig uit, babe.” Ieh, hij vond haar mooi! Nice. Hij drukte een kus op haar hand en weer moest ze glimlachen. “Nou, jij ook hoor, je ziet er echt geweldig uit!” zei ze opgewekt en ze stak haar andere uit, die ze even zacht op zijn wang legde. “Strak in het pak” zei ze met een wiebelende wenkbrauw. Haar ogen gleden naar zijn armen en tot haar vreugde zag ze dat zijn gips verwijderd was. “Je gips is eraf!” stelde ze vast en blij keek ze hem aan. Dat was fijn, nu hoefde hij niet langer zijn handen niet te gebruiken. Olivia pakte zijn hand vast en grijnsde. “Voelt wel goed zeker, nu het eraf is?” Ze wilde hem eigenlijk naar zijn tatoeages vragen, maar ze wist dat dit een gevoelig onderwerp is. Dat zou ze niet expres gaan uitlokken, dat zou ze bewaren voor een moment dat ze met z’n tweetjes waren.
Hoe het er in de cafetaria uitzag, wist Olivia eigenlijk nog niet. Ze had het eindresultaat nog niet gezien, simpelweg omdat ze nog een hoop had moeten regelen en daarvoor hoefde ze niet in de cafetaria te zijn. De organisatie was slopend geweest, maar het had toch echt wel z’n vruchten afgeworpen. Terwijl ze Dantes hand nog vast had, liep ze achteruit, waardoor ze hem zachtjes meetrok en hem glimlachend aankeek, terwijl ze zachtjes op haar lippen beet. Voorzichtig duwde ze met haar rug de deur van de cafetaria open en draaide zich om. “Wauw!” was het eerste woordje dat aan haar mond ontsnapte. De personen die de cafetaria hadden verkleed, hadden zich daadwerkelijk overtroffen. Vlindertjes borrelde in het lichaam van Olivia, ze kreeg zo ontzettend veel zin in het feest. Olivia draaide zich om naar Dante en haar stralende glimlach stond op haar gezicht, door haar masker heen kon je zien dat haar ogen ook vol met vrolijkheid waren. “Het word zo leuk!” zei ze enthousiast en sloeg haar armen om hem heen. Haar hoofd liet ze tegen zijn schouder rusten. “Ik ben zo blij dat je mee kon gaan en dat je uit het gips bent en dat het hier zo mooi is en dat jij er zo geweldig uit ziet” Eventjes stopte Olivia. Wacht, dadelijk dacht hij dat ze dat nooit dacht? “Maar dat zie je altijd hoor! Maar nu extra weet je wel, omdat het bal nu is en ja, dan ga je vaak wat beter verkleed enzo, snap je? Dus uhm…” probeerde Oivia zich te verbeteren en sloeg haar ogen ten hemel. Damn.
Onderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) do sep 18, 2014 11:43 pm
Het voelde fijn om haar eindelijk eens goed te kunnen knuffelen. In de ziekenzaal had het allemaal voorzichtig moeten gaan, aangezien zijn lichaam toen vol zat met verband en draadjes enzovoort. Dit was eigenlijk de eerste keer dat hij haar echt even voor zichzelf had. Ze was zo druk geweest met het regelen van dit alles.. En hij was trots op haar dat ze mee had geholpen aan het in elkaar zetten van zo'n speciaal feest voor alle mutanten. Het zou sowieso een fantastische avond worden waar nog lang over gepraat zou worden. Dat hadden ze allemaal deels aan Liv te danken, dus hij was haar ook dankbaar. Vooral omdat hij het voorrecht had haar date te zijn. Iedereen zou nog jaloers worden op hem, omdat hij haar hand mocht vasthouden en met haar mocht dansen en gewoon deze avond met haar mocht delen.
“Nou, jij ook hoor, je ziet er echt geweldig uit!” Klonk het opgewekt, waarna ze kort haar hand op zijn wang legde. “Strak in het pak” Zei ze, terwijl ze vreemd wiebelde met haar wenkbrauw. Hij grinnikte kort. "Why thank you", Zei hij, met een kleine speelse buiging. “Je gips is eraf!” Merkte ze plots op. Ze vroeg of hij tevreden was. Ja duh. "Nu kan ik je tenminste deftig vasthouden, en ik moet me geen zorgen meer maken dat ik mezelf of iemand anders per ongeluk pijn doe met dat lompe ding om m'n hand", Grinnikte hij. Om zijn woorden te benadrukken, sloeg hij zijn armen opnieuw om haar heen en tilde haar weer op, net zoals hij die ene keer in de keuken had gedaan. Yay hugs!
Nadat hij haar terug neer gezet had, dirigeerde ze hem de zaal in. “Wauw!” Hoorde hij haar roepen, en dat weerspiegelde precies zijn gevoel. Het zag er nog magischer uit dan de ingang zou voorspellen. Dante keek bewonderend rond, en uiteindelijk gingen zijn ogen terug naar Liv. Op haar gezicht was een gigantische glimlach te zien, wat bij hem ook weer enthousiasme omhoog haalde. Haar emoties gingen ook als vlindertjes door hem heen. Sinds die ene intieme keer in de ziekenkamer, leken haar emoties wonderwel altijd in zijn ziel aanwezig. Zou het iets te maken hebben met wat hij voor haar voelde, of omdat hij tijdens zijn coma misschien onbewust een permanente link had gelegd? Hij wist het niet, en het kon hem niet echt veel schelen ook.
Het word zo leuk!” Zei ze opgewekt, waarna ze hem weer een knuffel gaf. Haar hoofd rustte op zijn schouder, en hij haalde zijn hand speels door haar haren, zonder ze uit model te halen natuurlijk. “Ik ben zo blij dat je mee kon gaan en dat je uit het gips bent en dat het hier zo mooi is en dat jij er zo geweldig uit ziet” Een korte stilte viel. “Maar dat zie je altijd hoor! Maar nu extra weet je wel, omdat het bal nu is en ja, dan ga je vaak wat beter verkleed enzo, snap je? Dus uhm…” Ze keek kort naar het plafond, en hij kon het niet laten om te lachen om haar geklungel. Het was zo damn cute. "Ik snap je, love", Zei hij vrolijk, waarna hij zijn hand onder haar kin legde. Hij kantelde haar hoofd zachtjes wat naar achter en drukte zijn lippen kort maar passioneel op de hare. Daarna onderbrak hij giechelend de kus. "Ik vraag me af of ze hier iemand op wacht hebben rondlopen om te kleffe koppeltjes uit elkaar te halen, zoals in de films", Grijnsde hij, terwijl hij rond keek of hij al ergens docenten zag.
- VS. BAE
Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:01 am; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) za sep 20, 2014 1:21 am
And I know this much is true, baby you have become my addiction, I'm so strung out on you, I can barely move, But I like it and it's all because of you.
Gelukkig, hij begreep haar. Dat was zo geweldig aan hun samen zijn, tot nu toe had hij haar altijd begrepen. Dat was fijn, Olivia hield namelijk van bevestiging. Glimlachend keek ze naar hem. Dante tilde voorzichtig haar kin wat omhoog en drukte kort, maar vol passie zijn lippen op de hare. Het gevoel dat Olivia weer had gehad, toen hij haar voor het eerst gezoend had in de ziekenvleugel, kwam weer terug. Het was veel te snel weer voorbij. Ze hoorde hem lachen en dat wekte een vrolijk gevoel bij haar op. “Ik vraag me af of ze hier iemand op wacht hebben rondlopen om te kleffe koppeltjes uit elkaar te halen, zoals in de films” zei hij en Olivia moest lachen. Ze keek even in het rond en haalde toen haar schouders op. “Weet je, ik zie hier eigenlijk geen lunchdame in de buurt” zei ze, terwijl ze snel nog een kusje op zijn mond drukte “AND SHE HAS NO POWER HER!” Bevestigend knikte Olivia en draaide zich toen om. Haar ogen gleden de muur af, op zoek naar een klok.
Het feest zou officieel pas over drie kwartier beginnen. Damn, ze waren wel erg te vroeg. “Voorlopig begint het nog niet” stelde ze vast en keek Dante toen aan “Dus we hebben nog even…” Olivia deed een stapje achteruit en liep toen naar een tafel, waar een enorme hoeveelheid aan voedsel en drinken op stond. Haar ogen gleden naar een enorme schaal met punch. “Heb jij dit wel eens op?” vroeg ze aan hem en staarde nerveus naar het goedje. Haar vinger raakte het bovenste laagje van het spul. ‘Punch’ heette het volgens persoon die het kwam brengen. “Het is iets Amerikaans, punch? Ik heb het nog nooit op in ieder geval…” Olivia pakte twee glazen en met een opscheplepel vulde ze de twee glazen. Wonder boven wonder kwam het allemaal in de glazen terecht en niet op haar jurk ofzo. Dat zou echt weer iets voor haar zijn en ze vervolgens de rest van de avond jankend op haar bed kon gaan liggen, omdat een van haar prachtigste jurken vies was.
Met de twee glazen in haar handen liep ze terug naar Dante en gaf hem één glas aan. “Cheers, babe” zei ze en liet haar glas zachtjes tegen de zijne tikken “Als we morgen ziek zijn, weten we waarvan het komt” zei ze grinnikend tegen hem en nam voorzichtig een slok, alsof ze als ze er mee in contact zou komen, alles uit zou spugen. Maar dat was niet zo. Gelukkig was dat niet zo. Want het was eigenlijk best wel lekker. Maar Dante was ook best wel lekker, daarom knuffelde ze hem weer en drukte een kusje op zijn kaaklijn. Terwijl ze daar stond, ontdekte ze een spiegel. Daar stonden ze dan, met z’n tweeën. “Awh, kijk!” zei ze enthousiast en wees naar de spiegel. Met een blik op de spiegel, kwam ze erachter dat ze er samen best goed uitzagen. Olivia had zich voor het eerst wat uitdagender gekleed dan normaal, haar blote rug zei genoeg. En Dante zag er ook gewoon geweldig uit, in zijn prachtige pak en zijn leuke hoedje. Het was origineel en dat was iets dat Olivia wel kon waarderen. En daarom mocht ze blij zijn dat hij met haar mee wilde gaan, dat zij met hem mocht zijn vanavond. En niet alleen vanavond, want ze kon morgen ook nog met hem zijn. En de dag daarna ook, en de dag daarna ook. En dat maakte het extra speciaal, dit bal was hun eerste echte dingetje.
“Eigenlijk is dit een soort van onze eerste echte date, right?” merkte Olivia op en keek hem eventjes aan “Of nou ja…tweede, als je ons avontuurtje in de keuken meetelt. Het valt me nog mee dat ze hier niet is, volgens mij had ze toen echt een radar bij zich ofzo…” Maar nu was dat niet zo en dat zorgde ervoor dat ze hem ongestoord kusjes, knuffels en dat soort dingen kon geven, iets waar ze vanavond zeker gebruik van ging maken.
Onderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) za sep 20, 2014 7:35 pm
Hetzelfde gevoel als toen in zijn ziekenkamer kwam terug, zowel bij hem als bij haar. Hij voelde hoe haar emoties terug alle kanten op gingen. Aww, hoe cute was ze? Liv moest even lachen om zijn woorden, keek toen zoekend de kamer rond en trok haar schouders op. “Weet je, ik zie hier eigenlijk geen lunchdame in de buurt” Zei ze grijnzend. Dante grinnikte. Die lunchdame, ach, dat was een geval apart. “AND SHE HAS NO POWER HERE!” Riep ze vervolgend. Dante knikte enthousiast. "En dan nog, ik zweer het je, nog één woord van haar en ik zorg ervoor dat ze morgen al ontslag neemt", Zei hij, een tikkeltje duister. Nah, waarschijnlijk zou het hem ook in de problemen brengen, maar het ging om het principe. Hij was een Rivera en die liet niet over zich heen lopen door een keukendraakje.
“Voorlopig begint het nog niet.. Dus we hebben nog even…” Zei ze toen. Dante keek de zaal rond. Juah, veel mensen waren er inderdaad nog niet aanwezig.. Maar dat vond hij niet erg. Dan kon hij even nog van haar aanwezigheid genieten zonder de hele tijd afgeleid te worden door van alles en nog wat dat rond hen gebeurde. Ze trok hem mee naar een tafel vol eten en drinken. “Heb jij dit wel eens op?” Vroeg ze, terwijl ze stopte bij een grote kom vloeibaar spul. "Nah", Mompelde hij, terwijl hij toekeek hoe ze het zachtjes aanraakte. “Het is iets Amerikaans, punch? Ik heb het nog nooit op in ieder geval…” Dante haalde zijn schouders op. "Het ziet er wel super Amerikaans uit.. Giftig en een bom suiker", Grinnikte hij. Die Amerikanen toch.
Liv duwde hem een van de glazen in zijn handen. “Cheers, babe” Zei ze, terwijl ze haar glas tegen het zijne tikte. "Cheerio", Grinnikte hij. Dante keek afwachtend toe op een of andere walgende reactie van zijn meisje, maar die bleef uit, dus hij proefde het drankje dan maar zelf. Het viel al bij al nog mee. "Best lekker, maar ik zou het niet elke dag willen drinken", Zei hij eerlijk, en hij wist wel dat ze met hem akkoord zou gaan.
“Awh, kijk!” Piepte Olivia plots. Hij keek naar wat ze wees en zag toen een grote spiegel. Eigenlijk keek hij amper naar zichzelf en vooral naar het meisje naast hem. Ze pasten zo goed bij elkaar dat ze recht uit een boekje konden gestapt zijn. Haar jurk was echt prachtig. Ze zag er zo damn sexy uit. Hij vond dat hij wat verbleekte bij haar aanblik, maar dat vond hij niet erg. Dante nam haar hand en trok haar tegen zijn borst aan, zodat ze nu schuin in de spiegel konden kijken. "Ik snap echt niet hoe ik iemand als jij heb verdiend hoor", Fluisterde hij gelukkig.
“Eigenlijk is dit een soort van onze eerste echte date, right?” Merkte ze op, terwijl ze hem kort aan keek. “Of nou ja…tweede, als je ons avontuurtje in de keuken meetelt. Het valt me nog mee dat ze hier niet is, volgens mij had ze toen echt een radar bij zich ofzo…” Dante grinnikte. "Ons keukenavontuurtje vergeet ik nooit tho.. Maar dit is wel onze eerste echte evenement samen", Stemde hij in. "Dus bij deze wil ik het even speciaal maken als een eerste date", Hij kuste haar opnieuw op haar lippen, tot hij niet anders kon dan ophouden omdat zijn grijns veel te breed werd.
Kort bleef hij haar nog in haar ogen kijken, terwijl hij haar bleef vasthouden. Hij nam nog een slokje van de punch. Nogmaals stelde hij tevreden vast hoe geweldig het wel niet was om twee werkende handen te hebben. Ineens schoot het hem te binnen dat hij nu wel weer zou kunnen dansen. Zou zij ook zo van die traditionele dansen kunnen? Hij besloot het maar te vragen. "Kun je eigenlijk dansen?" Vroeg hij toen. "I mean, de dingen die ze op een bal als dit dansen enzo", Zei hij snel. "Want ik weet dat je goed kan dansen en like ik wil je niet beledigen, dat weet je wel?" Wow Dante, geweldig, doe je goed..
- VS. BAE
Onderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) ma sep 22, 2014 12:40 am
can't give you anything but love, baby, that's the only thing I've plenty of, baby Dream a while, scheme a while you're sure to find, happiness and I guess all those things you've always pined for.
“Ik snap echt niet hoe ik iemand als jij heb verdiend hoor” hoorde ze hem fluisteren en Olivia bloosde. Maar zo bijzonder was ze toch helemaal niet? Ze was gewoon totaal zichzelf bij hem. Het verbaasde haar dat hij nog niet gillend was weggerend. Maar daar was Olivia blij om, ze voelde zich ontzettend gelukkig met hem. Als reactie sloot ze haar ogen en sloeg eventjes haar armen om hem heen, zodat ze hem kon knuffelen. “You make me so happy” fluisterde ze zachtjes. En dat was de waarheid, want Dante maakte haar gelukkig. Zo zou ze wel voor een hele lange tijd kunnen blijven staan. Alles vergeten en gewoon knuffelen met elkaar. Olivia was een knuffelkont en Dante scheen het gelukkig ook niet erg te vinden. Ze opende haar ogen weer en moest glimlachen. Nooit had ze verwacht dat ze zich zo zou voelen en dat ze alles wat ze wilde, op dit moment vast hield in haar armen.
Het moment dat ze elkaar ontmoet hadden zou Olivia daarom ook niet snel vergeten. Dante gelukkig ook niet. “Ik zou het ook nooit vergeten, ze waren echt heerlijk, onze cupcakes…” zei ze nog, voordat hij zijn lippen op de hare drukte. Ze sloot haar ogen en sloeg haar armen om zijn nek. Mmmm, she enjoyed every minute. Glimlachend opende ze haar ogen weer, toen hij ook stopte. Een vrolijke twinkeling was in haar ogen zichtbaar, terwijl ze hem bleef aankijken. Wat had hij mooie ogen, schoot er bij haar naar binnen terwijl ze een slokje van de mierzoete punch nam. “Je hebt gelijk” zei ze “Een volgend glas zit er denk ik inderdaad niet meer in…” Ze haalde haar schouders op en nam nog een slok. Want ja, hoe eerder ze het op had, hoe sneller het weg was, right? Daar zat heus wel een soort van logica in die te begrijpen was voor mensen.
“Kun je eigenlijk dansen?” vroeg Dante haar en een grijns verscheen op haar gezicht “I mean, die dingen die ze op een bal als dit dansen enzo. Want ik weet dat je goed kan dansen en like ik wil je niet beledigen, dat weet je wel?” Olivia grinnikte en drukte een kusje op zijn wang. Het was schattig hoe hij een beetje stuntelde met zijn woorden. Natuurlijk zou hij haar nooit willen beledigen. “Geeft toch niet” zei ze met een grijns “Ik snap wat je bedoeld, niet veel mensen kunnen dat, maar je bedoelt dus niet dit…” Met een grijns maakte ze een body roll, een move die bekend was bij meiden. Het zag er grappig uit in haar jurk en hoofdschuddend lachte ze. “Ik begrijp wat je bedoeld, wacht even…”
En zo snel als haar korte beentjes en hoge hakken haar konden dragen, liep ze naar een plek in de zaal waar de muziek geregeld werd. De plek was heel chique versierd, zodat het er niet zo technisch uit zou zien, maar achter de versiersels zat gewoon een laptop met boxen. Olivia drukte een liedje in en al gauw vulde de ruimte zich met muziek. Met een grijns kwam Olivia weer tevoorschijn en huppelde bijna terug naar Dante. Toen ze bij hem aankwam pakte ze zijn hand beet en maakte een kleine pirouette. Toen trok ze zichzelf dicht tegen hem aan en pakte zijn arm zo beet dat hij rond haar middel kwam te liggen, terwijl ze met haar andere hand zijn hand een beetje in de lucht hield. Het was een beetje de standaard ‘chique dans’, maar ze kon het wel. “Een beetje oefenen kan nooit kwaad toch” terwijl ze dromerig in zijn ogen staarde en zachtjes meezong met de muziek.
Onderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) wo sep 24, 2014 6:50 pm
“You make me so happy” Hoorde hij Liv fluisteren. D'aww nee oké dit was veel te cute, hoe kon hij dit ooit overleven? Dante gaf haar een teder kusje op haar voorhoofd en streelde met zijn hand langs haar kaak. Tevreden en gelukkig keek hij in haar ogen, waar een even gelukkige blik in te vinden was. "Jou gelukkig maken is gewoon mijn missie hoor, want ja, dat doen superhelden toch?" Grijnsde hij breed, waarna hij haar even bedenkelijk aan keek. "Denk je dat ik zou staan met een cape tho?" Vroeg hij zich luidop af. Vast wel, hij zag er goed uit in veel dingen, oh ijdelheid.
Olivia zei dat ze ook nooit hun eerste ontmoeting zou vergeten. Daarna gingen ze allebei op in hun kus. Het voelde fijn om haar armen rond zijn nek te voelen. Het gaf hem een soort van rilling door zijn ruggengraat. Zachtjes trok hij haar nog wat dichter tegen zich aan. Alweer was het veel te snel over. Een glimlach lag om haar lippen, iets wat bij hem ook het geval was. "Cutie", Fluisterde hij met een lief lachje. “Je hebt gelijk” Zei ze, nadat ze nog een slokje van de punch had genomen. “Een volgend glas zit er denk ik inderdaad niet meer in…” Dante knikte instemmend. Toen keek hij even kort langs alle drank. "Zou er later op de avond ook alcohol zijn? Als de jongere mutanten weg zijn?" Vroeg hij nieuwsgierig. Op zich kon het zijn dat ze het wist, aangezien zij in de organisatie zat.
Misschien moest hij zich toch niet aan de alcohol wagen, moest die er komen. Hij had nu al moeite met uit zijn woorden te komen. Gelukkig vond ze het niet erg. Ze drukte kort een kusje op zijn kaak. “Geeft toch niet” Grijnsde ze. “Ik snap wat je bedoeld, niet veel mensen kunnen dat, maar je bedoelt dus niet dit…” Olivia performde een move die veel meisjes konden, maar die hadden hem niet zo perfect onder de knie als zij. Dante schudde van nee. Dat bedoelde hij dus niet, al was dat ook wel nice. “Ik begrijp wat je bedoeld, wacht even…” En weg was ze.
Dante dronk zijn beker punch leeg en gooide het in een vuilzak, die daarvoor bedoeld was. Ondertussen was Liv ergens achter gedoken en met iets aan het prutsen, dus hij keek nog even rond naar de hele decoratie. Daarom schrok hij zich een ongeluk toen er plots muziek uit het niks leek af te spelen. Hij draaide zich om en zag hoe Liv alweer bij hem stond. Ze nam zijn hand vast en maakte een klein draaitje, waarna ze zich voor hem plaatste en zijn handen in de juiste positie bracht. “Een beetje oefenen kan nooit kwaad toch” Stelde ze voor. Well, ze zou nog voor een verrassing komen te staan. Hij kon namelijk wel goed dansen als het om klassieke dansstijlen ging.
Onverwachts nam hij de leiding, en vol zelfvertrouwen danste hij met haar over de dansvloer. "Verrassing?" Grijnsde hij onschuldig. Hij stopte even en draaide Liv nog een rondje om. "We gaan iedereen versteld doen staan hoor vanavond", Knipoogde hij. Hij kon al bijna niet meer wachten om tussen de andere datekoppeltjes te staan en dan met haar op het eerste nummer te dansen. Dit was meer een voorproefje voor straks dan al het echte werk. "By the way, is dit je eerste bal of heb je dit nog meer gedaan?" Vroeg hij toen nieuwsgierig. Hij vond het fijn als ze vertelde over haarzelf, want de hoe meer hij over haar te weten kwam, hoe leuker hij haar vond..
- VS. BAE
Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:02 am; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) do sep 25, 2014 10:37 pm
When you touch me I die just a little inside, I wonder if this could be love. 'Cause you're out of this world, galaxy, space and time, I wonder if this could be love.
Het was zijn missie om haar gelukkig te maken. Een warm gevoel had haar lichaam helemaal verwarmd. Dante was niet alleen een superheld, hij was haar superheld en hij maakte haar zo gelukkig. Zachtjes had ze haar ogen gesloten toen hij haar voorhoofd had gekust. Een moment van geluk overspoelde haar. Zijn vraag over de alcohol kwam bij haar binnen en haar ogen openden zich weer, zodat ze hem kon aankijken. Olivia haalde haar schouders op. “Ik weet het niet, misschien wel…ik denk dat ik wel een glaasje wijn zou lusten” bekende ze. Ze wist niet hoe het met Dante zat, maar zij was niet zo’n zuipschuit. Doordat haar vader vaak aan de alcohol zat, wilde zij liever niet teveel drinken. Maar dat betekende niet dat Dante niet zou mogen drinken. Haar vader. Onbewust was hij toch weer haar gedachten binnengekropen. Een rilling was over haar lichaam gegaan, maar ze had het kunnen stoppen toen ze Dante weer in zijn ogen aankeek. Hij was zo cute! Het verraste haar hoe ze zich voelde. Was dit nou wat ze liefde noemden?
Maar Dante bleek nog veel meer verrassingen voor haar te hebben. Hij kon namelijk ook super goed dansen! Toen hij de leiding had genomen, had Olivia hem verbaasd aangekeken, maar had ze al snel naar hem geglimlacht. “Wauw, je hebt me inderdaad verrast!” zei ze met haar gewoonlijke brede grijns “Maar een superheld kan alles toch?” Haar lach onderbrak haar en ze keek hem lief aan. “Ik wist helemaal niet dat je kon dansen! En je kan het nog goed ook!” Braaf volgde Olivia hem. Ze probeerde niet de leiding over te nemen, ze vond het namelijk super leuk dat Dante de leiding nam en dat het zo goed ging. “By the way, is dit je eerste bal of heb je dit nog meer gedaan?” vroeg hij haar en Olivia schudde haar hoofd. Eventjes keek ze weg, maar vond weer de kracht om hem aan te kijken. “Nah, ik was het meisje dat niet naar feesten van school ging…”
In Italië was haar hele leven anders geweest dan haar leven hier. “Ik bedoel, je weet hoe het is in Italië. De jongens vragen de meisjes en als je niet gevraagd wordt, ben je een kneus en hoef je niet op die feesten te komen, want dan word je toch alleen maar gepest” bekende Olivia en sloeg haar ogen even neer. Nogmaals schudde ze haar hoofd en keek hem toen weer met een glimlach aan. “En jij dan? Jij moet dit vaker gedaan hebben, ik kan me niet voorstellen dat niemand jou meevroeg en niet met je gedanst hebt of heb je soms les gehad?” vroeg Olivia nieuwsgierig. De muziek veranderde, het was nog steeds rustige muziek en Olivia nam heel eventjes de leiding over om een andere dans in te zetten, maar al gauw liet ze haar rol weer achterwegen.
Onderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) do sep 25, 2014 11:42 pm
Golfjes van geluk kwamen tussen zijn emoties en versterkten de zijne voor de zoveelste keer. Damn, deze liefde was wel intens. Dante had echt nog nooit iemand ontmoet waarmee hij zo'n band had. Het leek wel alsof haar emoties sowieso een veel sterkere invloed hadden dan van welke persoon dan ook. Of het aan de coma lag of gewoon het feit dat hij echt wel serieuze gevoelens voor haar had, wist hij niet. Misschien moest hij ooit eens in de bibliotheek kijken of er iets over te vinden was. Voor nu zou hij er alleen maar van genieten. Ergens keek hij ook wel uit naar het moment dat ze eens gewoon met z'n twee konden chillen op zijn of haar kamer, lekker rustig. Samen en filmpje checken, beetje knuffelen.. Yeah, dat klonk echt wel goed eigenlijk. Maar momenteel was hij van plan om een fantastische avond met haar door te brengen.
Zijn vraag over de alcohol brachten haar emoties heel even uit evenwicht, en hij vroeg zich af waarom. Niet dat hij er naar zou vragen, niet nu. Het was ook al snel terug weg, dus het was niet alarmerend ofzo. “Ik weet het niet, misschien wel…ik denk dat ik wel een glaasje wijn zou lusten” Bekende ze toen. Dante grijnsde. Vrouwen en wijn, het was iets apart. Hij en zijn vader waren meer het type dat een shotje Amaretto zou drinken na een maaltijd. Als hij uit ging dronk hij liever cocktails tho. "Jij en mijn moeder zouden best wel goed met elkaar opschieten denk ik", Grinnikte hij opgewekt.
Dante zag de verbazing op Liv's gezicht toen hij haar begeleidde op de muziek. “Wauw, je hebt me inderdaad verrast!” Zei ze enthousiast. Hij glimlachte tevreden. “Maar een superheld kan alles toch?” Lachte ze. Zijn lach voegde zich al snel bij de hare. "Zeker wel, al denk ik wel dat een cape onhandig is om in rond te dansen?" Vroeg hij zich luidop af. Al kon het ook wel cool zijn, als het achter je aan wapperde.. Hij zou het misschien ooit eens gaan testen, als hij de kans had. “Ik wist helemaal niet dat je kon dansen! En je kan het nog goed ook!” Complimenteerde ze hem, en hij moest bijna blozen. "Ah nee, het is maar basic hoor.. Ik wed dat jij met de juiste danspartner veel meer kan dan nu", Zei hij met een klein glimlachje. Stiekem zou hij wel jaloers zijn als iemand anders met Olivia zou dansen straks, al zou hij dat niet snel toegeven. Maar ja, als zij dat wou, waarom zou hij het haar dan verbieden?
Zijn vraag leek haar wat van haar stuk te brengen. “Nah, ik was het meisje dat niet naar feesten van school ging…” Bekende ze. Dante keek haar even schuldbewust aan. Hij wou helemaal niet dat ze zich down ging voelen! Stiekem liet hij allemaal positieve vibes in haar emoties lopen, zodat ze zich niet triestig ging voelen of whatever. “Ik bedoel, je weet hoe het is in Italië. De jongens vragen de meisjes en als je niet gevraagd wordt, ben je een kneus en hoef je niet op die feesten te komen, want dan word je toch alleen maar gepest” Vertelde ze. De jongen knikte kort. "Als je bij mij op school had gezeten toen, had ik wel geweten wie ik zou meevragen", Zei hij zachtjes terwijl hij lief in haar ogen keek.
“Eigenlijk is dit een soort van onze eerste echte date, right?” Merkte ze op, terwijl ze hem kort aan keek. “Of nou ja…tweede, als je ons avontuurtje in de keuken meetelt. Het valt me nog mee dat ze hier niet is, volgens mij had ze toen echt een radar bij zich ofzo…” Dante grinnikte. "Ons keukenavontuurtje vergeet ik nooit tho.. Maar dit is wel onze eerste echte evenement samen", Stemde hij in. "Dus bij deze wil ik het even speciaal maken als een eerste date", Hij kuste haar opnieuw op haar lippen, tot hij niet anders kon dan ophouden omdat zijn grijns veel te breed werd.
“En jij dan? Jij moet dit vaker gedaan hebben, ik kan me niet voorstellen dat niemand jou meevroeg en niet met je gedanst hebt of heb je soms les gehad?” Vroeg ze nieuwsgierig. Hij hoorde hoe de muziek overging op een ander nummer, en even nam Liv de leiding om de juiste dans in te zetten. Al snel liet ze echter die rol terug aan hem over, waarna ze even elegant door de ruimte leken te zweven als daarnet. "Een beetje van beide I guess?" Gaf hij toe. Djeez, welke jongen ging nu op danslessen.. "Maar like dat kwam door mijn ouders. Die gingen vaak naar evenementen in de buurt waar heel wat klassiek gedanst werd.. Ik was altijd een beetje jaloers op hoe zij zo op elkaar ingespeeld waren en hoe mooi het er uit zag.. Ik weet dat het vreemd klinkt uit mijn mond maar het is wel de waarheid", Grijnsde hij lichtjes. "Dus toen ben ik op dansles gegaan met een meisje uit mijn straat", Legde hij uit. "Niet veel mensen hebben dat ooit geweten hoor, dus voel je vereerd dat ik het je vertel", Besloot hij lachend. Hopelijk zou ze dat voor zichzelf houden, maar dat zou wel. Zolang Adrian het maar niet te horen kreeg..
- VS. BAE
Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:02 am; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) za sep 27, 2014 12:11 am
And after all the drinks and bars that we've been to, would you give it all up? Could I give it all up for you? And after all the boys and the girls that we've been through, would you give it all up? Could you give it all up if I promise boy to you? That I'll never talk again and I'll never love again.
Olivia glimlachte verlegen. Zijn moeder en zijzelf zouden wel goed met elkaar op kunnen schieten. Ze wist eigenlijk helemaal niet zo goed wat ze bij zijn ouders moest voorstellen. Waren het net zulke stoere mensen als hij, of waren het mensen met een mantelpakje en heel streng gelovig? Olivia wist het niet, maar dat maakte niet uit. Als ze het zolang met elkaar uit zouden houden, dan zou dat heus allemaal wel op z’n pootjes terecht komen. Als alles ging zoals het nu ging, dan wel, maar Olivia kon niet in de toekomst kijken. Ze was verliefd en hij hopelijk ook op haar en dat was alles wat voor nu telde.
“Ah nee, het is maar basic hoor. Ik wed dat jij met de juiste danspartner veel meer kan dan nu” zei Dante en Olivia schudde haar hoofd. Haar stralende glimlach verscheen weer op haar gezicht. “Dat maakt helemaal niets uit, ik vind dat je super goed kan dansen. En bovendien…” Olivia verplaatste haar armen even van haar huidige positie en sloeg haar armen om zijn nek “…ik wil helemaal geen andere danspartner dan jij.” Heel even sloot ze haar ogen weer en drukte ze een kus op zijn mond. Dat was de waarheid, want ze zou hier met niemand liever dan met Dante willen staan. “Bovendien, jij bent een superheld, dus de volgende keer dat we dansen moet je het met een cape proberen, dat gaat vast wel” zei Olivia met een grijns “Hoe zouden Superman en Batman enzo dat anders doen? Die zouden vast ook heus wel eens een keer naar een bal zijn geweest” Bevestigend knikte Olivia. Ja, vast wel. Die zouden ook heus wel eens op een school voor mutanten mee zijn gevraagd door een meisje om vervolgens, voor het bal ook nog maar begonnen was, te gaan staan dansen. Ja.
Maar het gevoel dat Olivia en Dante bij elkaar hoorden, groeiden bij haar met de minuut. Hij stelde haar op zijn gemak door de liefste dingen te zeggen en vertrouwde haar dingen toe. Met haar ogen op hem gericht luisterde ze naar zijn verhaal, over het stijldansen. Olivia grijnsde toen hij vertelde over het feit dat hij jaloers was geweest op zijn ouders. “Ik voel me heel erg vereerd” zei Olivia met een grijns “Ik ben sowieso vereerd dat u hier met mij wilt zijn, meneer Rivera.” Haar wenkbrauwen gingen speels op en neer, terwijl ze verdergingen met de dans. “Nee hoor, ik snap het. Het is helemaal niet gek of raar ofzo, als het jou op dat moment gelukkig maakte, is het supergoed dat je het gedaan hebt. Bovendien, het heeft ook nog zijn vruchten afgeworpen! Kon dat meisje met wie je danste het ook zo goed?” vroeg ze nieuwsgierig. Olivia dacht even na en een klein glimlachje ging over haar gezicht. “Mijn ouders dansten nooit. Soms ontsnapte mijn moeder eventjes aan de terreur thuis en ging ze ook stiekem dansen” herinnerde zich “Dan ging ze met mijn buurman samen dansen. Ik denk eerlijk dat als ze het lef had gehad, ze met mijn vader had gescheiden en met hem verder was gegaan” Olivia haalde haar schouders op. “Hoe zijn jouw ouders?” vroeg Olivia nieuwsgierig.
Onderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) zo sep 28, 2014 9:26 pm
Vandaag was echt zo'n unieke dag. Veel zou je hem niet zien dansen, en al zeker niet in een pak met een masker op z'n neus. Zelfs als hij oefende vroeger, dan was dat in zijn huis of haar huis, nooit publiekelijk. Het lag eraan wiens ouders er op dat moment thuis waren, al wisten ze allemaal waarom de twee zo vaak bij elkaar waren. Stiekem keurden ze het ook goed. Alles beter dan op de straten rondhangen en wie weet wat voor een dingen uithalen.
De gedachte aan Liv die waarschijnlijk beter zou kunnen dansen met een betere danspartner, spookte even door z'n hoofd. Hij deelde zijn idee met haar, al leek ze er niet mee akkoord. “Dat maakt helemaal niets uit, ik vind dat je super goed kan dansen. En bovendien…” De dans stopte even en ze sloeg haar armen om zijn nek. Terwijl hun lippen terug op elkaar gedrukt werden, sloeg hij zijn armen rond haar middel en tilde haar lichtjes op. “Bovendien, jij bent een superheld, dus de volgende keer dat we dansen moet je het met een cape proberen, dat gaat vast wel. Hoe zouden Superman en Batman enzo dat anders doen? Die zouden vast ook heus wel eens een keer naar een bal zijn geweest” Zei ze toen ze zich los had gemaakt en hij haar weer netjes had neer gezet. Dante grijnsde. "Dan fix ik mij wel een cape tegen de volgende keer, als die ooit nog komt", Zei hij lachend. "En we nodigen Superman en Batman meteen ook maar uit", Vervolgde hij grijnzend. Yeah, misschien zou hij nog wel ooit een keer met haar dansen, maar dan toch echt wel waar niemand hem ooit zou kunnen zien hoor.
Liv was zowat de enige persoon aan wie hij zo'n geheim zou toevertrouwen. Sowieso niet aan Adrian, die zou hem waarschijnlijk meteen uitlachen. Maar zij niet, nee, dat wist hij nu al. “Ik voel me heel erg vereerd” Reageerde ze grijnzend. Precies de reactie die hij van haar verwacht had. “Ik ben sowieso vereerd dat u hier met mij wilt zijn, meneer Rivera.” Hij maakte een kleine buiging. "De eer is geheel aan mijn kant, one-day-to-be mevrouw Rivera", Zei hij lachend, al meende hij dat laatste wel serieus. Het was de eerste keer dat hij er ooit zo serieus over was tho.. Ach ja, voor alles was er wel eens een eerste keer, right?
“Nee hoor, ik snap het. Het is helemaal niet gek of raar ofzo, als het jou op dat moment gelukkig maakte, is het supergoed dat je het gedaan hebt. Bovendien, het heeft ook nog zijn vruchten afgeworpen! Kon dat meisje met wie je danste het ook zo goed?” Vroeg Liv toen nieuwsgierig. Dante dacht even na over die vraag. "We hadden hetzelfde niveau omdat we elkaar steeds verbeterden. Maar jij bent wel beter, vind ik", Zei hij eerlijk. Het was fijn om met haar te dansen, maar met Liv was het toch anders. Veel leuker omdat het puur om het feit ging dat ze dicht bij elkaar waren, en niet omdat ze perse wilden beter worden.
Olivia vertelde over hoe haar moeder soms ging dansen met de buurman. Het was jammer dat haar moeder nooit het lef had gehad om weg te gaan bij die bruut van een man van d'r. Het had Olivia veel pijn kunnen besparen. "Het maakt nu niet uit wat je moeder doet of niet doet, jij bent hier veilig bij mij", Mompelde hij, terwijl hij haar stevig een knuffel gaf. “Hoe zijn jouw ouders?” Klonk haar volgende vraag. Dante begeleide haar even naar de zijkant van de zaal. Daar ging hij tegen de muur staan terwijl hij teder haar hand vast hield. "Matteo, mijn vader, was een zakenman. Hij was een harde onderhandelaar maar een heel aardige vader. Irene, mijn moeder, werkte thuis als boekhoudster en was dus altijd bij mij als ik thuis kwam van school of whatever. Ze waren allebei niet in staat om kinderen te krijgen, dus hebben ze mij geadopteerd. Aangezien ze zoveel moeite hebben gedaan, wist ik dat ze het beste met me voor hadden. Ik kan me geen betere ouders indenken dan hen, om eerlijk te zijn", Zei hij dromerig. Oh wat miste hij Italia. "Ik hoop dat je met hen kan opschieten, maar dat kan waarschijnlijk niet anders", Vervolgde hij grijnzend, waarna hij een kusje op haar voorhoofd drukte.
- VS. BAE
Onderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) ma sep 29, 2014 7:06 pm
Nothing feels right when I'm not with you, sick of this dress and these Jimmy Choos Taking them off cause I feel a fool, trying to dress up when I'm missing you
“En anders moet je sowieso maar een cape dragen, gewoon random een keertje, dat staat je vast goed” zei ze met een grijns. Olivia vond hem lief, Dante was ook echt haar superheld. Superhelden waren stoer, maar hadden toch een klein hartje en het maakte Olivia helemaal wild. Bij alles wat hij tegen haar zei, voelde ze zich gelukkig, omdat hij het tegen háár had. Háár als persoon, háár als iemand om wie hij gaf en hij haar het gevoel gaf dat ze niet zo maar een meisje was, maar speciaal. En Olivia had zich nooit speciaal gevoeld. Toen hij haar ‘one day to be mevrouw Rivera’ had genoemd had ze gebloosd. Relationship goals, met iemand als Dante trouwen. Dat zou waarschijnlijk het beste zijn dat in haar leven gebeurd was. Hij zorgde ervoor dat ze veilig was en daar vertrouwde ze volledig op.
Toen ze hem naar zijn familie had gevraagd, had hij haar weer eventjes apart genomen. Logisch, het was moeilijk om te praten en te dansen tegelijk. Bovendien hadden ze nog een hele avond voor zich. Haar blik ging snel eventjes naar de klok. Nog vijfentwintig minuten. Dat was jammer, Olivia wilde nog wat langer genieten van de tijd die ze samen hadden. Dit was de eerste keer dat ze samen waren zonder dat er een zuster te wachten stond met nieuw verband of dat soort dingen. Dante begon te vertellen en geïnteresseerd luisterde ze naar hem. “Awh” zei Olivia toen en glimlachte lief “Ik kan echt niet wachten om te ontmoeten, lijkt me super leuk. Het kan ook bijna niet anders dan dat ik ze aardig vind, kijk naar wat een goed huis ze je aangeboden hebben!” Iemand die zo goed voor Dante was geweest, die kon ze alleen maar aardig vinden. “Mijn moeder is wel een hele lieve vrouw, maar je weet hoe dat het gaat. De vrouw heeft niets te zeggen. Ze zei altijd hoe erg het was hoe hij tegen mij deed, maar ze deed nooit wat…” Olivia haalde haar schouders op en schudde eventjes afkeurend haar hoofd. Maar bij de gedachte van iemand anders in haar familie zorgde voor een grote glimlach op haar gezicht. “Mijn broertje daarentegen, die zorgde er altijd voor dat ik me beter voelde. Serieus, hij is zo verschrikkelijk lief en zo schattig. Qua karakter lijkt hij heel erg op mij zeggen ze altijd, qua uiterlijk ook heel erg. En hij kwam me altijd knuffelen en we gingen heel vaak samen een ijsje halen ofzo of boodschapjes doen samen. Het maakte niet uit hoe down ik me voelde, als hij er was, werd ik weer vrolijk.” Haar ogen straalde bij de gedachte aan haar broertje. Haar broertje was veel jonger dan haar. Hem miste ze dan ook het meeste van allemaal.
Haar ogen schoten weer eventjes naar de klok, nog vijftien minuten. Met een kreun leunde ze eventjes tegen Dante aan en legde eventjes haar hoofd op zijn schouder. “Ik moet zo het feest openen” vertelde ze hem “Maar ik vind het best spannend, want ik heb nog nooit voor zoveel mensen moeten staan en ik wil eigenlijk bij jou blijven” Ze trok zich weer terug en keek hem met een pruillipje aan. Zachtjes drukte ze weer haar lippen op de zijne en sloot haar ogen. Ze liet het langer duren dan de vorige keren en Olivia ging er steeds meer in op. Toen ze zich uiteindelijk terugtrok, wilde ze niet naar de klok kijken.
Onderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) di sep 30, 2014 12:10 am
Superhelden hadden nu eenmaal een cape nodig. Niet volgens the Incredibles, wat wel een van zijn favoriete oude films was, maar die film was ook alweer jaren oud. Ergens gemaakt in de jaren 2008 ofzo. Dan kenden ze niks van hoe je een cape deftig hoorde te dragen. Plus, Olivia dacht dat hij er wel goed uit zou zien met een cape. Yeah, zijn besluit stond vast: ooit op een dag zou hij een cape dragen. Gewoon random naar de les als het moest. Hij zou wel zien wanneer hij er zin in had. Dan zou hij haar na de les gaan oppikken met alle awesomeheid die hij in dan kon tentoon spreiden.
Nu was het echter nog wat te vroeg om over zo'n dingen na te denken. Eerst moesten ze vanavond overleven, al zou dat niet zo'n groot probleem mogen zijn. Hij had het nu al zo hard naar zijn zin, en het was nog niet eens officieel begonnen. Hij wist dat Liv straks het feest zou openen, stipt om 20u. Dat was nog iets langer dan een kwartier, dus ze konden net zo goed nog wat praten nu. “Awh” Reageerde ze als hij klaar was met zijn verhaal. “Ik kan echt niet wachten om te ontmoeten, lijkt me super leuk. Het kan ook bijna niet anders dan dat ik ze aardig vind, kijk naar wat een goed huis ze je aangeboden hebben!” Dante knikte instemmend. "Het zijn echt wel mensen met een goed hart.. Ik weet zeker dat ze je ook meteen zullen accepteren", Zei hij glimlachend. Het kon ook niet anders. Zolang hun zoon gelukkig was, waren zij ook gelukkig, dat had hij al vaak genoeg ondervonden.
Daarna was het Olivia's beurt om over haar familie te vertellen. Ze praatte niet over haar vader, maar dat snapte hij maar al te goed. Terwijl ze praatte over haar moeder en broertje voelde hij echte liefde en genegenheid bij haar, en gerustgesteld luisterde hij naar haar hele verhaal. "Je moeder is vast een heel sterke vrouw, dat ze het bij je vader uit houd al die tijd.. En jij bent ook ontzettend dapper, oppersuperheldje", Zei hij zachtjes. Hopelijk zou hij geen pijnlijke gedachten bij haar losmaken met die woorden, maar hij stond paraat om elke slechte emotie bij haar weg te halen en te vervangen door geluk en vrolijkheid.
“Ik moet zo het feest openen, maar ik vind het best spannend, want ik heb nog nooit voor zoveel mensen moeten staan en ik wil eigenlijk bij jou blijven” Zei ze met een pruillipje. Pff veel te cute omg moest hij smelten ofzo? "Ik weet zeker dat je het goed gaat doen. Ik kijk er stiekem wel naar uit hoor", Grinnikte hij. Daarna kuste Olivia hem opnieuw, en deze keer duurde het echt wel lang. Niet dat hij het erg vond. Hij ging helemaal op in het gevoel van haar zachte lippen, de sensatie van zijn handen op haar blote rug en schouders, hoe haar lichaam tegen het zijne leunde.. Voor hem moest dit nooit meer ophouden, maar helaas trok ze zich dan toch los. Dante keek even snel naar de klok. Nog 5 minuten. Hij gaf Olivia nog snel een kusje op haar wang en keek haar toen glunderend aan. "Hop hop, op dat podium jij, waar je thuishoort", Zei hij, terwijl hij haar zachtjes in de richting van het podium duwde.
De jongen mengde zich tussen het volk, dat zich ondertussen al in de zaal verzameld had. Alhoewel niemand haar kon zien, voelde Dante haar aanwezigheid. Ze zat vol positieve vibes, wat best wel goed was. Ineens ging het licht aan, en daar stond ze. Even hield hij zijn adem in; damn, hoe fantastisch was het wel niet dat dit zijn meisje was? De muziekclub begon te spelen, en haar stem vermengde zich harmonisch met de melodie. Ineens keek ze recht in zijn ogen, en zijn hart smolt bijna weg.. Het duurde niet lang voor hij door had dat ze in het liedje stiekem wel naar hem verwees. Een warme glimlach kwam om zijn lippen en hij genoot met volle teugen van het hele gebeuren. Veel te snel was het dan ook weer gedaan..
“Welkom allemaal. Welkom bij het allereerste bal wat wij georganiseerd hebben. En het is niet zomaar een bal, het is namelijk een gemaskerd bal. En ik zie dat iedereen zich keurig aan die dresscode gehouden heeft.” Sprak Liv enthousiast toen een tweede meisje zich bij haar gevoegd had. Haar toespraakje ging nog even door, maar na een korte tijd stond zijn date alweer bij hem. Hij sloeg zijn armen om haar heen en gaf haar een gigantische knuffel, waarbij hij haar helemaal optilde en een rondje draaide. "Dat was zoooo mooi omg", Zei hij vrolijk. Hij kuste haar weer passioneel op de mond en zette haar toen terug op de grond.
- VS. BAE
Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:03 am; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) wo okt 01, 2014 7:03 pm
When you say you've had enough and you might just give it up, oh, oh, I will never let you down. When you feeling lone love, I’ll be what you dreaming of, oh, oh, I will never let you down.
Oké, dit moest ze nu gewoon gaan doen. Dante had haar dapper genoemd, dat moest Olivia nu gaan waar maken. Ze vond het vreselijk schattig hoe hij haar Oppersuperheld noemde. Het was grappig, want ze was af en toe echt een schijterd. Behalve als ze echt haar mannetje moest staan, dan kon ze het wel, maar dan moest de situatie wel heel erg confronterend zijn. Olivia kon dit, Dante motiveerde haar door te zeggen dat ze thuishoorde op het podium. Misschien was dat ook wel zo, ze voelde zich heel erg vrij als ze op het podium stond. Aan de andere kant, ze had ook nog nooit voor zoveel mensen moeten optreden. Maar het was te laat, ze had al ‘ja’ gezegd. Met een glimlach verliet ze hem en maakte ze haar weg naar het podium.
En toen ze even later van het podium kwam, was het voornamelijk opluchting dat haar lichaam te lijf ging. Haar ogen zochten naar Dante. En toen ze hem uiteindelijk gevonden had, straalde ze van geluk. Olivia voelde hoe hij zijn armen om haar heen sloeg, haar optilde en zelfs een rondje met haar draaide. “Yay!” schaterde ze en sloeg haar armen om zijn nek. Hij vond het super mooi en daar was ze blij om. Toen ze haar neer zette, drukte ze een dikke kus op zijn mond en liet hem uiteindelijk los. “Kijk, ik heb nog steeds kippenvel” zei ze met een grinnik en liet haar arm zien. Op haar huid was kippenvel te zien en hoofdschuddend liet ze haar arm zakken. “O my God!”zei ze enthousiast en stond nog net niet te stuiteren “Het was zo leuk en toen zag ik jou en toen voelde ik me zo blij en het ging echt goed, mijn stem sloeg niet zes keer over ofzo en ieeeeh!” Het meisje sloeg haar armen om Dante heen en een brede grijns was op haar gezicht te zien.
Na even zo gestaan te hebben, liet ze hem weer los en met een liefdevolle blik keek ze hem aan. Haar hand vlocht zich in de zijne en zachtjes trok ze hem mee naar de tafel met eten en drinken. Haar maag rommelde een beetje, ze had maar weinig bij het avondeten gegeten. Niet omdat ze geen honger had, maar omdat ze te zenuwachtig was. Haar ogen gleden over het lekkers dat op de tafel lag en met een grijns wees ze naar gebakjes op de tafel. “Kijk, cupcakes!” zei ze met een grijns en liep er naar toe. Haar ogen keken naar de mensen die rond de tafel stonden. Het leek alsof ze wilden pakken, maar eigenlijk niet zo goed durfden. Olivia haalde haar schouders op. “Fuck it, ik pak gewoon hoor” zei ze tegen Dante en haar hand schoot uit naar een cupcake met roze glazuur en mini discoballetjes. Het was een super schattig cakeje en het zou zonde zijn om hem op te eten. Maar de honger won het uiteindelijk en Olivia nam een grote hap uit het cakeje.
Maar uit het cakeje kwam jam! “O” piepte ze en hield haar hand beschermend onder het cakeje. De kruimels landden op haar hand, de jam kon ze nog in haar mond houden. Lachend keek ze Dante aan en toen ze haar hap had doorgeslikt, gooiden ze de kruimeltjes op de grond. “Oké, dit moet je echt even weten, bij negen van de tien dingen waar je chic gekleed moet gaan, maak ik er een zooitje van” zei Olivia en sloeg haar hand eventjes voor haar mond. Ach ja, jammer dan. Vrolijk nam ze nog een hap en pakte met haar andere hand die van Dante vast. Het was wel even fijn om rust te hebben, daarnet was ze toch zenuwachtig geweest en ze moesten nog een hele avond.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥)
Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥)