|
|
| Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) | |
| |
Auteur | Bericht |
---|
Olivia Del Ney- Class 2
- Aantal berichten : 987
Character Profile Alias: - Age: - Occupation:
| Onderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) za okt 11, 2014 9:43 pm | |
| No I can't forget this evening, or your face as you were leaving, but I guess that's just the way the story goes You always smile but in your eyes your sorrow shows, yes, it shows, I can't live if living is without you I can't live, I can't give anymore, I can't live if living is without you, I can't give, I can't give anymore Het verschrikkelijke gevoel dat Olivia had gehad, was verdwenen toen ze zijn armen om haar heen voelde. “Ik had nooit zo fel moeten reageren. Ik ben echt te ver gegaan. Het is niet jouw fout, ik had dit ook allemaal kunnen voorkomen?” Voorzichtig glimlachte ze naar hem. Kijk nou eens, nu liepen ze excuses naar elkaar te maken. Het was beter dan een paar minuten geleden? Het was bizar hoe snel het weer goed ging. Het moment dat hij nog stond te schreeuwen en een schaal op de grond gooide, leek zo lang geleden. Niet dat je Olivia hoorde klagen, ze vond het juist fijn dat hij weer lief deed, zoals hij was. Eventjes was het stil. Olivia genoot wel even van die stilheid. Maar hij verbrak de stilheid. “Ik wil gewoon dat je weet dat je voor mij in een hele korte tijd zo ongeveer een van de belangrijkste personen in mijn leven bent geworden, en dat wil ik echt niet los laten” hoorde ze Dante zeggen. Haar adem hield even op. Een stralende glimlach verscheen op haar glimlach. Wauw, was dat echt wat hij voor haar voelde? Was zij, gewoon Liv, een van de belangrijkste personen in zijn leven? Hij naam haar gezicht tussen zijn handen en Olivia keek in zijn mooie ogen. Hij drukte een kus op haar voorhoofd en eventjes sloot Olivia haar ogen. “Ik hou van jou” hoorde ze hem zeggen en Olivia kreeg weer een stralende glimlach op haar gezicht. Nog nooit had iemand dat tegen haar gezegd. “Ik ook van jou, baby, zo verschrikkelijk veel” zei ze geëmotioneerd en drukte haar lippen gepassioneerd op de zijne. Nadat ze weer had losgelaten, sloeg ze armen om hem heen en knuffelde hem. In een keer had hij haar weer helemaal gelukkig gemaakt. Het zure randje van een paar minuten geleden was nog niet verdwenen, maar toch was ze blij dat hij hier was, met haar. Nadat ze eventjes zo gezeten hebben, liet Olivia hem los en drukte nog een keer een kusje op zijn lippen. Toen wipte ze van het aanrecht af en liep voorzichtig over de stukjes glas heen. Haar oog viel op een bezem. Snel liep ze er naar toe en begon ijverig de stukjes glas bij elkaar te vegen. “Ach weet je, scherven brengen geluk toch?” zei ze met een treurig lachje en toen ze alles bij elkaar had geveegd, zocht ze naar een stoffer en blik. Die kon ze niet vinden. “Ach weet je, dit vinden ze morgen wel hoor…” zei ze, terwijl ze een wegwerpgebaartje naar het bergje met glas maakte. Met een klein glimlachje liep ze op hem af en sloeg haar armen om zijn nek. “Ik heb echt geen zin meer, maar ik denk dat we misschien wel terug moeten gaan…ik moet nog wat dingetjes daar doen…” zei Olivia en rolde met haar ogen. Ze liet hem los en keek om zich heen. Uiteindelijk vond ze haar schoenen en deed ze aan, waardoor ze weer wat groter leek. Olivia keek eventjes in de spiegel en zag dat haar ogen helemaal dik waren van het huilen. “Gelukkig is het een gemaskerd bal” zei ze weer met een treurig glimlachje en deed haar masker op. “Wil je nog met me mee?” vroeg ze, terwijl ze haar hand uitstak. |
| | | Dante Rivera- Class 3
- Aantal berichten : 812
Character Profile Alias: Morbid Age: 17 Occupation: Drugdealer
| Onderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) zo okt 12, 2014 12:16 am | |
| Een vredig gevoel daalde over hem neer. De orkaan die hij daarnet in zich had gehad, leek helemaal gekalmeerd en zelfs van de radar verdwenen. Dante wist maar al te goed dat het dankzij haar was. Ondanks haar verdriet, waren haar emoties wel meer in balans dan de zijne, waardoor die van hem ook terug in balans kwamen. Hij voelde zich veel beter, terug even zeker over wat hij moest doen en zeggen om haar terug gerust te stellen. En het beste was dat elk woord dat hij zei ook gemeend was. Geen leugentje om haar te kalmeren, nee. Het was de heldere waarheid, en dat wist zij ook, dat zag hij gewoon aan haar reacties op zijn woorden.
Als haar reacties al niet duidelijk genoeg waren, dan waren er altijd nog haar woorden. “Ik ook van jou, baby, zo verschrikkelijk veel” Zei ze met een stem vol emotie. En als dat nog niet genoeg was, waren er altijd nog haar zachte lippen om hem helemaal te overtuigen. Met evenveel passie en liefde kuste hij haar terug, waarna hij haar uiteindelijk in zijn armen nam voor een knuffel achteraf. Genietend sloot hij zijn ogen, en ging afwezig met zijn hand langs haar zij.
Na een laatste kusje sprong ze van het aanrecht af, pakte een bezem die in een hoekje stond en begon de scherfjes op een bergje te vegen. Dante wilde helpen, maar ze was er al mee klaar voordat hij gevraagd had of hij iets kon doen. “Ach weet je, dit vinden ze morgen wel hoor…” Zei ze, terwijl ze naar het bergje glas gebaarde. De jongeman knikte en sloeg zijn armen om haar middel toen ze terug bij hem stond. “Ik heb echt geen zin meer, maar ik denk dat we misschien wel terug moeten gaan…ik moet nog wat dingetjes daar doen…” Zei ze toen. "Het spijt me dat ik deze avond voor je heb verpest Liv..", Zei hij zachtjes, terwijl hij zijn ogen terug neer sloeg. Well done, Dante.
Liv had ondertussen haar schoenen terug aan getrokken, waardoor ze weer wat groter was. Toch was ze nog steeds minstens een kop kleiner dan hij, wat hij best wel cute vond. “Gelukkig is het een gemaskerd bal” Zei ze met een glimlachje, maar haar ogen lachten niet mee. “Wil je nog met me mee?” Vroeg ze toen, terwijl ze haar hand naar hem uit stak. Zonder aarzelen nam hij haar hand vast en trok haar dichter tegen zich aan. "Op één voorwaarde.. Dat je me, nadat je alles hebt afgehandeld, de kans geeft om alles weer helemaal goed te maken en je weer vrolijk te maken voor je gaat slapen. Ik zou het niet kunnen verdragen om je zo alleen achter te laten in je kamer hoor?" Zei hij met een oprecht glimlachje. Nee, hij zou er alles aan doen om ervoor te zorgen dat ze met een gelukkig gevoel en een lachje op haar lippen in slaap viel die nacht.
- VS. BAE
Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:12 am; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Olivia Del Ney- Class 2
| Onderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) zo okt 12, 2014 3:33 am | |
| There may be trouble ahead, But while there's moonlight and music and love and romance, Let's face the music and dance Het was fijn om zich weer een beetje op haar gemak te voelen bij hem. Dante verontschuldigde zich nogmaals, maar Olivia schudde haar hoofd. “Gebeurd is gebeurd, we kunnen het niet veranderen…er komen nog genoeg andere avonden aan, het komt wel goed” zei ze geruststellend, terwijl ze eventjes zachtjes met haar hand over zijn wang aaide. Hij was lief. Hij moest gewoon veel verwerken, dat had tijd nodig. Maar Olivia zou hem steunen, alleen moest ze het op een andere manier doen dan dat ze nu had gedaan. Die manier moest ze nog eventjes vinden, maar dat kwam vast goed. Ze wilden het allebei super graag en Olivia zou hem sowieso nooit opgeven. Ze was gek op hem en hij duidelijk op haar, dus wat hadden ze nog te verliezen? Alles zou goed komen, het had alleen tijd nodig. Op het moment dat hij haar hand vastpakte en haar naar zich toetrok, keek ze hem nieuwsgierig aan. “Op één voorwaarde…dat je me, nadat je alles hebt afgehandeld, de kans geeft om het weer helemaal goed te maken en je weer helemaal vrolijk te maken voor je gaat slapen. Ik zou het niet kunnen verdragen om je zo alleen achter te laten in je kamer hoor?” Awh. De pijn in haar ogen verlichtte een beetje en maakte plaats voor een twinkeling. Van geluk. Van enthousiasme. “Natuurlijk, heel graag zelfs…” begon ze en gaf hem weer een van haar stralende glimlachen “Weet je, het gaat weer wat beter. Ik ben gewoon super erg geschrokken en jij vast ook. Maar het gaat echt wel goed komen. Elk stel heeft wel eens slechte tijden en als we daar samen door heen komen, maakt dat ons alleen maar sterker. En ik beloof je, ik zal je steunen, al was dat misschien nu op mijn onhandige Olivia manier…maar het gaat goed komen, echt waar.” Nogmaals sloeg ze even haar armen om hem heen en knuffelde hem. Toen pakte ze zijn hand weer vast en controleerde eventjes of haar masker weer netjes op haar hoofd zat. “Ik ben benieuwd of ze ons gemist hebben” begon Olivia, terwijl ze richting de deur van de keuken begon te lopen en hem zachtjes open duwde met haar schouder. Zachtjes trok ze Dante mee en glimlachte naar hem. “Toen ik net naar de keuken liep, was er al iemand die me zo wat dwong om te helpen met stemmen tellen voor de king en queen van het bal. Dat moet ook weer bekend gemaakt worden ofzo, maar ik ben wel benieuwd wie het gaan worden, er zijn zóóóó veel mooie mensen.” Olivia wist bijna zeker dat zij het niet ging worden. Zo had ze bijvoorbeeld haar vriendin Mina gezien en die zag er prachtig uit, net als haar date. Hun gunde ze het die titel het meest, ze waren ontzettend schattig samen en heel de school moest dat zien. Maar goed, zij had haar king voor nu al aan haar hand en Olivia keek echt naar het moment uit dat ze weg konden gaan en samen konden zijn. Natuurlijk waren ze net samen geweest, maar dit zou een hele andere manier van samen zijn worden. De drukte in de cafetaria was er niet minder op geworden, sterker nog, het leek zelfs wel alsof er meer mensen waren bijgekomen. Olivia was blij dat het voor de andere mensen wel een succes was geworden. De balmuziek was veranderd in muziek die ze tegenwoordig in clubs draaiden. Dat was fijn, Olivia zou zelf ook helemaal gek worden als ze de hele avond naar van die saaie muziek zou moeten luisteren. Haar blik schoot naar de klok. Het was bijna twaalf uur. Over een half uur zouden ze de king en queen bekend moeten maken, daarna zou het feest doorgaan tot het moment dat er niemand meer over was. “Pas op hoor, de betovering is bijna verbroken, anders word ik dadelijk weer gewoon een poetser” zei Olivia grinnikend, doelend op het feit dat het bijna twaalf uur was. Zachtjes kneep ze eventjes in zijn hand en trok hem zachtjes wat verder de cafetaria in. Haar armen sloeg ze om zijn nek en begon zachtjes mee te bewegen op de muziek. Door haar masker keek ze in zijn ogen en gaf hem een knipoog. Het zou écht wel goed komen tussen hen. |
| Onderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) zo okt 12, 2014 9:20 pm | |
| Ofcourse voelde hij zich schuldig. Hij had haar eerst de shock van haar leven bezorgd en daarna was hij nog een beetje doorgedraaid in de keuken ook. Hij zou het wel snappen als ze hem even niet meer wou zien. Het enige wat hij nu nog kon doen, was sorry zeggen voor alles. Het was ook echt niet zijn bedoeling geweest om haar zo bang en verdrietig te maken. Het brak zijn hart, om haar zo te zien. Dat ze hem niet wegstuurde, verbaasde hem ook wel een beetje. “Gebeurd is gebeurd, we kunnen het niet veranderen…er komen nog genoeg andere avonden aan, het komt wel goed” Zei ze zelfs op een geruststellende toon, terwijl ze zachtjes over zijn kaak aaide. Een klein glimlachje kwam om zijn lippen.
Het voelde een beetje als zijn plicht om ervoor te zorgen dat ze zich weer beter voelde voor ze ging slapen. Hij wist dat het een slecht idee was om iemand kwaad of verdrietig achter te laten. Het was hem al een paar keer overkomen en uit die ervaring wist hij dus dat er haar anders een slapeloze nacht te wachten stond. Dat wou hij haar echt niet aandoen. “Natuurlijk, heel graag zelfs…” Ging ze in op zijn voorstel, en een oprecht stralende glimlach stond op haar gezicht. "Yaas", Zei hij licht grijnzend.
Toen vertelde ze dat ze zich al veel beter voelde, waardoor Dante zich een stuk opgeluchter voelde dan ervoor. Ze beloofde hem ook dat ze hem zou steunen, al was het op haar eigen manier. Eventjes werd zijn blik wat donkerder. "Ik moet dit alleen doen Liv.." Zei hij zachtjes maar dwingend. "Ik wil jou hier echt niet bij betrekken. Ik raak er wel over, op mijn eigen onhandige Dante manier", Vervolgde hij, haar woorden nazeggend. "Ik wil je echt niet nog meer kwetsen dan dat ik dat nu al heb gedaan?" Zei hij nog, hopend dat dat argument haar wel over de streep zou trekken.
Na een tijdje besloten ze terug te gaan naar de kantine. “Ik ben benieuwd of ze ons gemist hebben” Vroeg Liv zich luidop af. "Waarschijnlijk niet I guess. Er zijn zoveel mensen binnen en jij hebt de opening toch al gedaan?" Zei hij. Het was toch niet de bedoeling dat Olivia alles ging doen en regelen. Ze waren toch met twee in dat feestcomité? “Toen ik net naar de keuken liep, was er al iemand die me zo wat dwong om te helpen met stemmen tellen voor de king en queen van het bal. Dat moet ook weer bekend gemaakt worden ofzo, maar ik ben wel benieuwd wie het gaan worden, er zijn zóóóó veel mooie mensen.” Vertelde ze. Dante keek haar opgewekt aan. "Maar niet zo mooi als jou hoor", Zei hij, terwijl hij haar een knipoogje stuurde.
Liv trok hem de kantine binnen, en de drukte was zelfs nog groter dan daarnet. De muziek was ook helemaal anders dan in het begin. Het was alleszins wel een stuk leuker dan in het begin van de avond, al was die klassieke muziek ook wel nodig op een bal als dit. “Pas op hoor, de betovering is bijna verbroken, anders word ik dadelijk weer gewoon een poetser” Zei ze met een grijnsje, en hij keek haar even niet-begrijpend aan. Daarna viel zijn oog op het uurwerk en hij zag dat het bijna twaalf uur was. "Hoe dan ook blijf je van mij hoor, twaalf uur of niet", Zei hij grijnzend, terwijl hij zich gewillig dieper de ruimte in liet trekken.
- VS. BAE
Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:12 am; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Olivia Del Ney- Class 2
| Onderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) ma okt 13, 2014 11:48 am | |
| I, I feel good. I walk alone. But then I trip over myself and I fall, I, I stand up. And then I'm okay, but then you print some shit that makes me want to scream. Op het feit dat hij het alleen wilde doen, beet Olivia eventjes op haar onderlip. Was haar reactie dan toch iets geweest wat iets veranderd tussen hen? Maar uiteindelijk had ze maar geglimlacht en geknikt, zodat het duidelijk was dat ze het had begrepen. Wat moest ze anders doen? Kwaad worden omdat hij haar niet in wilde betrekken? Zeggen dat ze niet zo zwak was als het leek? Olivia had vaag het idee dat het niet veel zin zou hebben, dus daarom liet ze het maar zo. Maar hoe kon ze nou hem helpen, zonder dat ze er betrokken bij te zijn? Terwijl ze samen terug naar de kantine liepen, was dit iets wat ze niet uit haar hoofd kon loslaten. Het was een soort onderbuikgevoel. Maar het was iets dat ze nu uit haar hoofd moest zetten, want deze avond kon nog enigszins gered worden en dat zou ze nu dus niet moeten verpesten door nog een scène te gaan trappen. “Hoe dan ook blijf je van mij hoor, twaalf uur of niet” hoorde ze Dante zeggen en Olivia grinnikte. “Ofcourse, Assepoester had een boze stiefmoeder en die zie ik hier niet” zei ze zachtjes en knuffelde hem weer eventjes. Maar al gauw werd het moment verstoord door een hyperactieve jongen die zich bij hen voegde. “O God, hier ben je dus!” zei de jongen hysterisch en begon een waterval aan woorden op hen af te vuren, die zelfs nog erger was als dat Olivia kon: “Kom heel snel mee, Anna is nergens te vinden en we moeten zo de koning en koningin bekend gaan maken en de stemmen moeten nog geteld worden en iemand heeft punch gemorst op haar witte jurk, dus daar moet voor gezorgd worden en er zijn mensen die zeuren om alcohol als de jongeren weg zijn maar ik heb geen idee waar ik dat zou moeten halen en het is heel veel stress dus kom alsje-alsje-alsjeblieft mee we kunnen alle handen gebruiken oké?” Olivia’s ogen werden groot. Wauw, zelfs zij kon niet zo snel praten. “Oké, relax, ik kom er zo aan…” zei ze sussend tegen hem “En een tip, probeer niet te snel adem te halen terwijl je praat, anders ben je zo uitgeput.” Met een schouderklopje op zijn schouder draaide ze zich weer naar Dante en liep de jongen weg. Een beetje met een schuldgevoel stond Olivia voor hem. “Sorry, ik moet ze echt gaan helpen” zei ze met een zuchtje en keek hem recht in zijn ogen aan “Maar ik beloof je dat ik terugkom” Ze sloeg haar armen weer eventjes om hem heen en drukte een kus op zijn lippen. “Dit is wel een avond van veel excuses” zei ze met een triest glimlachje, terwijl ze haar hoofd weer eventjes op zijn schouder legde. Maar de druk om nu het feestcomité te helpen werd te groot, dus daarom liet ze hem los. “Tot zo” zei ze, terwijl ze liefdevol nog een kus op zijn lippen drukte. Een klein glimlachje speelde nog rond haar mond, terwijl ze wegliep. Het voelde slecht om hem nu achter te laten, maar het was onmogelijk voor Olivia om iedereen tevreden te houden, hoe graag ze dat ook wilde. Maar waarom voelde ze zich dan zo verschrikkelijk ellendig terwijl ze wegliep? |
| Onderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) ma okt 13, 2014 3:45 pm | |
| Alsof hij niet door had dat ze nog veel meer wou zeggen op het feit dat hij haar verbood om zich te mengen in zijn eigen verwerkingsproces. Ze voelde zich waarschijnlijk verantwoordelijk, maar dat was nergens voor nodig. Hij kon haar toch moeilijk om hulp vragen als het onderwerp nu al zo'n drama veroorzaakte? Niet dat hij vond dat ze een dramaqueen was ofzo, nee, hij had gewoon geen energie om nog een keer zoiets mee te maken als nu. Straks duwde hij haar echt van hem weg, of ging hij haar toch ooit eens per ongeluk fysiek pijn doen, of wie weet wat er allemaal kon gebeuren als ze niet heel voorzichtig waren met elkaar en met elkaars emoties. Ondanks dat zijn mutatie deels te maken had met emoties, snapte hij er zelf amper iets van. Hij wist alleen dat het soms tot heel ingewikkelde situaties kon leiden.
Maargoed, ze had de neiging onderdrukt om er verder op te spreken, al kon hij wel verwachten dat het ooit nog wel eens zou bovendrijven. Maar voor nu waren ze tot een stil akkoord gekomen dat ze het met rust zouden laten tot de avond voorbij was. Het viel nog deels te redden, dus waarom zouden ze blijven eindeloos en nutteloos ruzie maken? Al snel vervielen ze weer in hun heen-en-weer geplaag en grapjes maken. “Ofcourse, Assepoester had een boze stiefmoeder en die zie ik hier niet” Grinnikte Liv. Dante keek even zoekend in het rond, alsof hij verwachtte dat hij snel een boze stiefmoeder zou spotten. "Nope, die zie ik ook niet", Grijnsde hij uiteindelijk. Hij wou nog meer gaan zeggen, maar kreeg daar de kans niet toe, omdat hij onderbroken werd door een of andere random dude die blijkbaar op Duracell batterijen draaide ofzo.
“O God, hier ben je dus!” Riep de kerel wild. Dan volgde er een stroom aan woorden die letterlijk een paar keer in zijn hoofd heen en weer sprongen. Gelukkig praatte hij niet tegen hem, of hij was al lang de draad kwijt geraakt. Maar Liv was hier blijkbaar een expert in, want ze had alles verstaan wat de jongen zei en slaagde er zelfs in om op hem te antwoorden. Ze stuurde de jongen met een schouderklopje weg en keek hem toen weer aan.
“Sorry, ik moet ze echt gaan helpen” Verontschuldigde ze zich, maar hij lachte even vrolijk naar haar. "I know, miss feestcommité", Grijnsde hij, terwijl hij haar kort dicht tegen zich aan trok. “Maar ik beloof je dat ik terugkom” Zei ze, waarna ze hem weer een kusje gaf. Liefdevol kuste hij haar terug. “Dit is wel een avond van veel excuses” Zei ze, en daar was dat trieste glimlachje weer, waardoor hij zijn hart opnieuw een beetje voelde kraken. "Ey, ik wacht hier op je, als een brave en goed getrainde puppy ofzo?" Zei hij, hopend dat die woorden haar weer zouden doen lachen. Met een laatste kusje en een 'tot zo' draaide ze zich om en liep ze weg, richting het podium, terwijl hij zijn handen in zijn zakken stak en zich omdraaide naar de tafel vol snacks; want ja, natuurlijk had hij honger. Hij was niet voor niets Dante.
- VS. BAE |
| | | Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|