INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Occupation: Drugdealer
Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥)   Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) - Pagina 2 Emptyvr okt 03, 2014 4:25 pm

Blijkbaar vond Liv het echt wel leuk om opgetild te worden. “Yay!” Riep ze uit, terwijl hij met haar een rondje draaide. Nogal een geluk dat z'n gips er af was, anders had dit niet gekund hoor. Stiekem was ze gewoon vrolijk dat ze voor een keer groter was dan hem. Yeah, daar zou het sowieso aan liggen. Toen hij haar neer zette, drukte ze vol vrolijkheid haar lippen op de zijne. Een grijnsje speelde om zijn lippen toen ze haar arm onder zijn neus drukte. “Kijk, ik heb nog steeds kippenvel” Dante lachte. Aww, wat was ze cute als ze hyper was. “Het was zo leuk en toen zag ik jou en toen voelde ik me zo blij en het ging echt goed, mijn stem sloeg niet zes keer over ofzo en ieeeeh!” Hyperde ze door. De jongen glimlachte breed. "Ik zou zoiets niet durven hoor", Bekende hij. "Maar bae, als je nog hyperder word dan stuiter je straks weg ofzo, dus relax een beetje", Grijnsde hij. Ja hoor, hij zag haar al gaan, als een of ander stuiterkonijn die op hol geslagen was ofzo.

Uiteindelijk was ze voldoende gekalmeerd om hem mee te sleuren naar de tafel vol eten. Echt honger had hij niet, maar bij de aanblik van al die lekkere dingen ging zijn maag spontaan grommen. Ach, hij zou Dante niet zijn als hij niet op elk moment van de dag iets zou lopen eten. Daar stond hij nu eenmaal om bekend. Hij stond hier ook wel bekend als de jongen die dood was door een explosie, maar dat was bijzaak. “Kijk, cupcakes!” Kijk, daarmee trok je dus zijn aandacht. Olivia nam een van de cakejes, in tegenstelling tot alle saaie mensen die daar blijkbaar geen trek in hadden of whatever. Hij nam er ook een. Het had een wit glazuur met allemaal verschillende kleuren stipjes op. De aanblik alleen al maakten hem spontaan vrolijk.

Beiden werden verrast door een soort van substantie die uit het cakeje kwam. Gelukkig was zijn mond groot genoeg, dus hij hield alles netjes binnen, maar Liv slaagde er in om wat kruimels te morsen. Hij slikte de hap weg en bestudeerde het goedje. Het was dus jam, zoals hij wel gedacht had. “Oké, dit moet je echt even weten, bij negen van de tien dingen waar je chic gekleed moet gaan, maak ik er een zooitje van” Bekende ze. Dante grinnikte opnieuw. "Ik ken het omg. Nooit iets wits aan doen ofzo, dan ben je echt gek", Zei hij, denkend aan een knulletje in Italia die in een wit suit naar een schoolfeestje was gegaan.

Liv pakte zijn hand, en stiekem had hij zin om hier even weg te gaan. "Kom op, ik heb even frisse lucht nodig", Zei hij, terwijl hij haar richting de deur trok. Eenmaal buiten liep hij met haar naar de tuin, waar hij op een random bankje ging zitten. "We hebben nog tijd genoeg om onze dansskills te vertonen", Grijnsde hij, terwijl hij haar op zijn schoot trok. Hij had even de neiging om een sigaret te roken, maar hij had zijn pack boven laten liggen. "Nu wil ik even quality time met jou", Zei hij zachtjes, waarna hij zijn hand op haar kaak legde en zachtjes zijn lippen tegen de hare drukte.
- VS. BAE

Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:03 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥)   Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) - Pagina 2 Emptyza okt 04, 2014 2:01 am

Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) - Pagina 2 Tumblr_naq0h6U1DH1s37xfyo1_500
Shake, wind and roll, let's lose control, shake, wind and roll, let's lose control
Put your hands on my body, I love the way you make my body say, I, I, I
Shake, wind, and roll, let's lose control

“Inderdaad!” zei Olivia, blij dat Dante het ook begreep “Wit zou in dit soort gevallen zo slecht uitkomen, die vlekken zou je er nooit meer uitkrijgen, o my God.” Dat was nou het voordeel van Dante, hij begreep dit soort dingen. Gelukkig begrepen de meeste Italiaanse, of nou ja, met een Italiaanse opvoeding, dat wel. Mode was iets dat erg belangrijk was in Italië. Het was voor de mensen belangrijker om er goed uit te zien, dan om elke avond eten in huis te hebben. Maar eten in huis was er in het geval van dit feest genoeg. Nadat ze haar cakeje opgegeten had, had ze Dantes hand vastgepakt. Eigenlijk wilde ze wel eventjes alleen met hem zijn, gewoon samen zijn, zoals ze voor het bal hadden gehad. Gewoon samen. Dante scheen hetzelfde te denken, want hij gaf aan dat hij eventjes naar buiten wilde. Instemmend knikte Olivia en liet zich door hem meevoeren.

Het koele avondbriesje was meer dan welkom om eventjes de hectische sfeer en de warmte van binnen te doen vergeten. “We hebben nog tijd genoeg om onze dansskills te vertonen” zei Dante met een grijns en hij trok haar bij hem op schoot. “Precies, ik denk niet dat ze ons zullen missen eventjes” zei ze instemmend. Blij keek ze in zijn ogen en sloeg haar armen om zijn schouders heen. Toen hij zei dat hij quality time met haar wilde, ging haar hart sneller bonzen. Ze voelde zijn hand langs haar kaak en wist wat er komen ging. Olivia sloot haar ogen toen ze zijn lippen op de hare voelde. Weer maakte hij veel gevoelens in haar los. Dat kwam omdat ze gek op hem was en het voor haar elke keer voelde alsof het de eerste keer was, net zoals in het ziekenhuisbed. En dat had ze nog nooit voor iemand gevoeld. Sterker nog, de gevoelens die ze voor hem had, had ze nog nooit voor iemand gevoeld. En dat maakte hem, hén, voor haar speciaal.

Na een tijdje liet ze hem eventjes los en staarde weer in zijn ogen. “Ik ben heel erg gelukkig” fluisterde ze “Jij maakt me heel erg gelukkig” Zachtjes drukte ze nog een klein kusje op zijn mond en keek toen eventjes in het rond. Ook de tuin was heel erg mooi. Er brandde lichtjes tussen de bloemen en de sterke geur van de bloemen die er stonden drong haar neusgaten binnen. Het was allemaal zo fijn, zo heerlijk. Romantisch was de plek waar ze nu zaten. Ze keek weer naar hem en haar hand ging zachtjes langs zijn wang, naar zijn kaak. “Het is zo mooi hier en jij bent zo mooi” zuchtte ze “Dit is echt de perfecte avond.” Ze staarde eventjes naar de school, luisterde naar het geluid dat de mensen binnen maakten. Het leek allemaal nu niet zo heel erg belangrijk nu ze hier met hem was. “Dadelijk worden we betrapt” grinnikte ze “Nou ja, boeiend…” Zachtjes drukte ze haar lippen weer op de zijne. Na de zon trok ze zich weer terug en drukte ze zachtjes haar voorhoofd tegen het zijne. Olivia voelde zich speciaal bij hem en dat maakte haar zo gelukkig.
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥)   Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) - Pagina 2 Emptyma okt 06, 2014 7:09 pm

Een dude die met mode bezig was. Je zag het niet vaak, behalve in Italia dan. Daar besteedde iedereen veel aandacht aan hoe ze er uit zagen en wat ze droegen van kleren enzovoort. Er was een reden dat veel bekende modehuizen ook uit Italia kwamen. Je ging gewoon sowieso nooit naar een feest of evenement zonder designerkleding. Zijn pak dat hij nu droeg, kwam ook uit een kledinglijn ontworpen door een van de beste designers uit Italia. Zijn moeder had het voor hem gekocht toen hij mee moest naar een huwelijk, en de jongeman was het altijd blijven dragen, gewoon omdat het zo lekker zat en hij er best wel hot uit zag zo.

Het was ook best hot in de zaal, door alle aanwezigen en doordat de ruimte helemaal dicht was. Gelukkig kwam Liv zonder problemen achter hem aan. Veel keus had ze ook niet, aangezien hij haar lekker mee naar buiten nam. “Precies, ik denk niet dat ze ons zullen missen eventjes” Zei ze instemmend. Vanaf ze haar armen rond zijn schouders sloeg, voelde hij opnieuw een golf van intense liefde en geluk zich vermengen met zijn emoties. Zou zij dat eigenlijk ook voelen? Geen tijd om daar over na te denken nu, haar zachte lippen op de zijne waren nu even belangrijker.

Naar zijn gevoel was het weer veel te snel over, maar ach, er was nog zoveel tijd in hun toekomst samen om elkaar kusjes te geven. “Ik ben heel erg gelukkig, jij maakt me heel erg gelukkig” Haar woorden deden hem bijna smelten. Haar tedere kusje ook. Help, straks was hij gewoon een plasje Dante ofzo. Hij zag hoe Liv de tuin bestudeerde, maar hij kon zijn ogen niet eens van haar af houden. Uiteindelijk keek ze terug naar hem, en hij glimlachte lief naar haar. “Het is zo mooi hier en jij bent zo mooi. Dit is echt de perfecte avond.” Dante's glimlach werd breder. "Kijk eerst maar eens naar jezelf babe", Zei hij zachtjes, terwijl hij met zijn hand over de hare gleed.

“Dadelijk worden we betrapt. Nou ja, boeiend…” Zei ze grinnikend, waarna ze hem opnieuw kuste. Enthousiast ging Dante mee in haar bewegingen, terwijl hij zijn hand naar haar nek verplaatste en daar teder over aaide. Toen ze hem uiteindelijk los liet, leunde ze met haar voorhoofd tegen het zijne. "Ik weet niet of het vreemd klinkt, maar er is iets wat ik je moet vragen", Begon hij twijfelend. "Like ik heb sinds die ene avond in de ziekenzaal het gevoel dat jouw emoties altijd in verbinding staan met de mijne, zonder dat ik mezelf er los van kan maken.. Heb jij dat ook of..?" Oké, even de vaagheid achterwege latend, was dit wel een serieuze vraag hoor. Hij vroeg zich echt wel af of ze er zelf iets van merkte of niet.. "Misschien kun je onze aura's eens checken ofzo?" Stelde hij toen voor. Wie weet gaf dat hem antwoorden.
- VS. BAE

Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:03 am; in totaal 1 keer bewerkt
Olivia Del Ney
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥)   Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) - Pagina 2 Emptydi okt 07, 2014 9:09 pm

Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) - Pagina 2 Tumblr_naq0h6U1DH1s37xfyo1_500
All the lovers that have gone before, they don't compare to you
Don't be frightened, just give me a little bit more, they don't compare, all the lovers

“Kijk eerst maar eens naar jezelf babe” zei Dante en Olivia bloosde. “Maar er zijn zoveel mooiere meisjes dan ik” constateerde ze en haalde haar schouders op. Ze was niet echt onzeker qua haar uiterlijk, maar wist dat er wel zeker mooiere meisjes dan haar rondliepen. Dat had ze op het bal gezien. Minaye was veel mooier gekleed dan haar. Maar goed, dat maakte niet uit. Ze was nu in het hier en nu met Dante en hij vond haar mooi. “Thanks babe” zei ze uiteindelijk en keek hem liefdevol aan. Waar had ze hem toch aan te danken? Hij was zo lief voor haar, hij had haar nog niet één keer het gevoel gegeven dat hij haar niet leuk vond of dat hij verkeerde bedoelingen met haar had. Dat gevoel, waar iedereen het altijd over had, was totaal nieuw voor haar.

Olivia sloot eventjes haar ogen, genietend van het moment. “Ik weet niet of het vreemd klinkt, maar er is iets wat ik je moet vragen.” Ze opende haar ogen weer en keek hem nieuwsgierig aan. Wat zou hij haar willen twijfelen? Ze luisterde naar hem en knikte bevestigend. “Natuurlijk zou ik eventjes kunnen kijken, ik ben eigenlijk best nieuwsgierig. Ik heb best wel hetzelfde gevoel. Elke keer als we samen zijn, dicht bij elkaar, dan voel het precies hetzelfde als…als altijd.” Nee wacht, dat klonk vaag. Olivia beet even op haar lip. “Net als de eerste keer in de ziekenzaal. Het voelt vertrouwd en prettig.” Ze sloeg haar ogen neer en pakte zijn hand beet. Dat deed ze, omdat ze zich moest concentreren. Olivia moest zich alleen concentreren op hun aura, niet die van andere mensen. Soms was dat nog best wel moeilijk, haar mutatie kon haar af en toe best wel veel energie kosten.

Maar het lukte. Olivia voelde de tinteling in haar lichaam, het prettige gevoel dat ze kreeg als ze naar aura’s ging kijken. Het was namelijk altijd mooi. Ze opende haar ogen weer en glimlachte. Haar eigen aura was duidelijk zichtbaar en die van hem ook. Alleen…ze zaten door elkaar. “Dat is interessant..” fluisterde ze en keek hem vol spanning aan “Normaal gesproken is een aura een soort schild om je heen. Het is als een magnetisch veld, het kan een ander aura niet doorkruisen, als de polen van een magneet Maar dat is bij ons wel.” Het zag er mooi uit, hoe haar aura bijna overliep in het zijne, maar toch duidelijk te onderscheiden was. Haar hand ging langs haar eigen aura en vervolgens langs de zijne. Ze voelde een duidelijke puls, iets dat ze nog nooit had gevoeld. Toen bracht ze haar hand naar zijn hand en daar voelde ze een hele sterke puls, daar leek het ook alsof haar aura bijna over ging in zijne. Het was slechts een halve millimeter dat het van elkaar verwijderd was. “Het lijkt wel alsof…ik heb geen idee, juist het tegenovergestelde van de polen van een magneet. Het lijkt juist wel op de tegenpolen, dus dat het elkaar aantrekt. Ik denk dat dit komt, en misschien klinkt dit een beetje cheesy of overdreven ofzo, maar omdat wij bij elkaar passen.” Haar wangen werden weer een beetje rood. “Ik heb er iets over gelezen. Het is net als bij moeder- of vaderliefde en bij geliefden die oprecht van elkaar houden of elkaar leuk vinden.”

Weer pakte Olivia zijn hand beet, met zijn hand ging ze over haar eigen aura. Of dat hij iets kon voelen, wist ze niet. Dit had ze nog nooit geprobeerd. Op haar aura vond ze haar gelukkige herinneringen. Olivia sloot haar ogen weer, zodat ze het kon zien: een meisje met lange, bruine haren zat lachend op een hobbelpaard in een ouderwets ingericht huis, een oudere vrouw met grijs haar zat op de grond en keek schaterend naar haar. Een vrouw die sprekend op Olivia leek, alleen dan wat ouder, rende door een veld met lavendel, een klein meisje met bruin haar rende er achter aan. Beiden vielen en ze knuffelden elkaar. Een treurig meisje zat op bed. Een klein jongetje kwam haar kamer binnen en gaf het meisje een tekening. Het meisje knuffelde en gaf kusjes op de wang van het jongetje. Een meisje dat wat meer op de Olivia van nu leek zat in een donkere ruimte, tegenover haar twee meisjes. Een shotjesglas in haar hand, ze nam een slok en dronk het shotje leeg. Zachtjes liet ze een boer, de drie meiden lachten. Een recentere herinnering kwam binnen. Olivia en Dante stonden in de keuken, hij tilde haar op zodat ze wat uit een kast kon pakken.

Ze opende haar ogen weer en keek hem aan. “Wat dit betreft hou ik erg van mijn mutatie, het is echt prachtig” fluisterde ze en keek nieuwsgierig naar het zijne.
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥)   Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) - Pagina 2 Emptywo okt 08, 2014 10:35 pm

Zijn voorstel was blijkbaar niet zo heel vreemd. Meer nog, Liv voelde ongeveer hetzelfde wat hij voelde, al was haar mutatie niet eens hetzelfde als die van hem. Ze stemde dan ook snel in met zijn plan. Ze vertelde dat ze exact hetzelfde voelde als die eerste keer in de ziekenzaal. Dante vroeg zich echt af hoeveel het te maken had met zijn coma. Was zijn mutatie gewoon ontregeld geweest, waardoor haar aanwezigheid voor altijd in zijn emoties te voelen was? Of was het iets anders? Hij wist het honestly niet.. Ooit moest hij eens research gaan doen, maar eerst eens kijken in hoeverre haar mutatie dezelfde tekenen vertoonde als de zijne.

Dante voelde haar hand op de zijne, en het meisje keek naar beneden, in opperste concentratie. Nieuwsgierig bleef hij de omgeving rond hen in de gaten houden, om te zien of er al iets veranderde of niet. Na een korte tijd werkte het dan ook. Een intens roze straalde rond Liv, en ergens paste die kleur haar wel. Zijn aura was eerder donkerrood, maar hier en daar zag hij vegen zwart.. Zwart was toch een negatief kleur? Het maakte hem een beetje ongemakkelijk. Blijkbaar lette zij niet zo hard op de kleur nu, want ze maakte een totaal andere opmerking. “Dat is interessant..” Zei ze zachtjes met een blik vol spanning. “Normaal gesproken is een aura een soort schild om je heen. Het is als een magnetisch veld, het kan een ander aura niet doorkruisen, als de polen van een magneet.. Maar dat is bij ons wel.”

Ze probeerde hem een soort van verklaring te geven, iets dat ze had gelezen. Dante keek haar een beetje verward aan. "Maar het is dus niet.. Erg?" Vroeg hij twijfelend. Opnieuw ging zijn blik naar de zwarte vegen in zijn aura. "En dat, is dat erg?" Vroeg hij toen, terwijl hij op het zwarte in zijn donkerrood wees. Misschien wist zij wel wat het betekende. Hopelijk was het geen al te groot probleem en kon ze hem enigszins kalmeren en geruststellen.

Ineens pakte ze zijn hand opnieuw, en trok zijn hand mee haar aura in. Beelden flitsten voor zijn ogen, waardoor hij ze snel sloot, omdat hij niet wist wat er gebeurde. Bijna trok hij zijn hand los, maar toen herkende hij ineens Liv, al was ze veel kleiner. Haar haren waren echter een kenmerk dat door de jaren heen gebleven was. Zo maakte hij een kort reisje door Olivia's herinneringen. Ineens zag hij zichzelf, die haar optilde om iets uit de kast te halen in de keuken. “Wat dit betreft hou ik erg van mijn mutatie, het is echt prachtig” Hoorde hij haar zeggen, al kwam het van ver. Hij was nogal onder de indruk.

"Juah, het is inderdaad echt wel nice.. Veel leuker dan wat ik kan", Grijnsde hij lichtjes. Hij keek haar met een hernieuwde interesse aan. "Kan je dat bij mij ook doen? Zo.. Dingen zien?" Vroeg hij nieuwsgierig.
- VS. BAE

Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:03 am; in totaal 2 keer bewerkt
Olivia Del Ney
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥)   Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) - Pagina 2 Emptywo okt 08, 2014 11:43 pm

Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) - Pagina 2 Tumblr_mg8a3tOdO51rtq8qjo1_500
Hands in the air as he wave me goodbye, he said he care,
but no tears in his eyes, asked me if I'm allright, nigga, is you blind?

“Nee, natuurlijk is dat niet erg” zei ze met een grijnsje. Ergens vond ze het wel schattig dat Dante zich zorgde maken. “Ik denk dat het juist wel speciaal is. Mijn aura is bijna altijd roze, dat betekent dat ik niet veel slecht in de zin heb, maar wel erg naïef kan zijn en heel erg goedgelovig. Volgens mijn aura ben ik erg sensueel, spontaan en sociaal, maar ben ik snel bang voor onbekende dingen. En ik vind dat het wel klopt.” Bijna liefkozend streek ze over haar aura. Het was heel belangrijk geworden. Bovendien vond ze de kleur ‘roze’ echt prachtig. Haar hoofd draaide zich naar zijn aura, naar de rode en zwarte kleuren die zich gevormd hadden. “Het kan heel vaak veranderen, je aura. Ik weet dat het van mij klopt, maar ik kan het soms ook mis hebben, dus zeg het maar als het niet klopt” vertelde Olivia en keek hem in zijn ogen aan “Het betekent onder andere dat er veel intensiteit in je leven is, er is een positieve verandering aan de gang en het duidt op hartstochtelijke liefde.” Een klein glimlachje verscheen op haar gezicht, terwijl haar vinger naar een wat valer stukje rood. “Dit betekent dat je veel onderdrukte woede in je voelt, dat je de neiging hebt tot overheersing en wraak. Misschien dat meisje dat je liet ontploffen?” Een bezorgde frons verscheen in haar wenkbrauwen, terwijl ze verder ging naar het zwarte gedeelte. Zwart vond ze altijd eng. Het aura van Junior was helemaal zwart geweest. Maar dit betekende iets anders, ze kon het voelen. “Je hebt emotioneel en spiritueel rust nodig. Er zijn verschrikkelijk veel dingen gebeurd en je wilt het een plek geven, je wilt rust in je hoofd.” Bevestigend knikte Olivia. “Heb ik het een beetje goed gedaan?”

Gelukkig vond Dante haar mutatie ook bijzonder. “Kan je dat ook bij mij doen? Zo…dingen zien?” hoorde ze hem nieuwsgierig vragen en Olivia knikte. Haar hand stak door zijn aura en legde hem op dezelfde plek als zij hem had gelegd. Doordat ze nu op zijn aura zat, betekende dat ze spiritueel met elkaar verbonden waren. Haar ogen sloten zich, waarna ze hoopte dat Dante dat ook zou doen. Het ging hetzelfde als bij haar. Een klein jongetje op een fiets, hij leek op Dante. Een vrouw liep bij hem: zijn moeder? Olivia glimlachte, ze kon er niets aan doen, het was cute. Een volgende herinnering. Een wat oudere jongen en een vrouw stonden samen in een keuken, een heerlijke geur kwam uit een oven. Mmmm, cupcakes! Olivia werd er blij van, hij had dus inderdaad een leuke jeugd gehad bij zijn adoptieouders. Daar was ze blij om. Maar de volgende herinnering veranderde. Het veranderde in een donker steegje. Er stonden drie mensen, een vrouw en twee mannen. Op de grond zat een ander meisje, maar die hoorde duidelijk niet bij het drietal. Een van de jongens was Dante, de andere twee herkende ze niet. Ze zag hoe Dante zijn eigen mutatie toepasten, op het jonge meisje. Het meisje schreeuwde, het was een verschrikkelijk gehoor. Het sneedoor Olivia haar hart. Na een tijdje verloor het meisje haar bewustzijn en zag ze hoe de andere vrouw Dante op zijn schouder klopte.

De verbinding werd verbroken doordat Olivia opstond. Haar eigen aura verdween meteen, die van Dante bleef nog hangen. Bang staarde ze naar hem. “What the hell was dat?” was het enige dat ze er uit kon krijgen. Ze probeerde Dante aan te kijken, maar zag alleen maar de jongen die een meisje had gemarteld. Hij leek zo…anders? “O mijn God” zei ze, terwijl haar ademhaling sneller ging “Is dit wat je nu ook met mij gaat doen? Heb je me daarom hier mee naar toe genomen? Zijn die twee hier ook?” Haar ogen schoten bang door de omgeving. Misschien hadden ze zich wel in de bosjes verstopt? Maar dat zou mooi niet gebeuren, want ze zou zich met huid en haar verzetten. Tranen vormde zich in haar ogen, terwijl ze harder begon te hijgen. “Rustig blijven, Olivia” sprak ze zichzelf toe “Je kan je prima verdedigen…” Maar de angst was niet het enige wat ze voelde, ze voelde verdriet. Dat arme meisje…! Haar gil had zo bizar eng geklonken. Haar ogen schoten weer terug naar hem, terwijl ze voorzichtig een paar stapjes naar achteren deed. “Was je jeugd echt zo mooi, zag je dit echt als iets positiefs of was je dit gewoon even vergeten te vertellen? Of loog je tegen me?” De tranen begonnen over haar wangen te lopen. “Het was ook allemaal te mooi…” zei ze zachtjes en ze draaide zich om, terug naar…wist zij veel waar, ze moest hier weg zo snel mogelijk. Olivia was bang, bang dat hij haar ook iets zou aandoen. Haar ogen schoten heen en weer, terwijl ze liep. Goed, terug naar de school. Zo snel als haar korte benen en hoge hakken haar konden dragen, liep ze terug naar de school. Maar uiteraard liep ze precies het bal binnen. Snikkend deed ze de deur dicht, maar de stemmen verraadde de aanwezigheid van andere mensen. Shit. “Olivia, jou zocht ik net! De stemmen voor de koning en koningin moeten geteld worden, en we kunnen Anna nergens vinden…” zei een stem, maar Olivia werkte zich door de mensenmassa. “Olivia! Waar ga je naar toe? Olivia!” klonk de stem, maar hij vaagde weg. Een andere deur knalde ze open.

Een gang. Oké, beter dan niets. Snel vervolgde ze haar weg en knalde de volgende deur open. Haar ogen schoten door de ruimte. De keuken. Hier zou ze vast en zeker veilig zijn. Shit, de plek waar ze elkaar hadden ontmoet en beter hadden leren kennen. Olivia leunde tegen een aanrecht en zakte toen neer op de grond. Hijgend van het rennen en van het verdriet veegde ze haar tranen weg en dacht ze na. Ze dacht zo diep na, dat haar hersenen er pijn van deden. Maar er kwam niets uit. Het beeld dat ze van Dante had gezien bleef op haar netvlies geschreven. Olivia was bang, zo bang.
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥)   Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) - Pagina 2 Emptydo okt 09, 2014 12:35 am

Zijn reactie op zijn eigen aura was blijkbaar wel grappig, want Liv grijnsde kort. Maar goed, blijkbaar was er niks ernstigs aan de hand, zelfs niet met het zwarte gerotzooi in zijn aura. Eerst verklaarde ze wat het roze allemaal te betekenen had. Het was erg interessant om te horen, aangezien hij nu ook meer leerde over hoe zij was en hoe ze in elkaar zat. Na die analyse bekeek ze zijn aura opnieuw. Ze duidde telkens een stukje aan en plakte er een soort van benaming op die ergens wel klopte. Hij wist niet dat hij het zo voelde, tot ze hem er op wees. Eerst waren er de positieve dingen, zijn oprechte liefde voor haar, zijn intense leven en de positieve veranderingen. Dat kon niet anders zijn dan de reünie met Adrian en zijn relatie met haar. De meer negatieve kant kwam uit op zijn wraakgevoelens voor het tijdbommeisje.. Iets wat ook wel klopte. Toen ze naar het zwart keek, zag hij heus wel haar bezorgde blik, al verklaarde ze dat het geen negatief zwart was. “Je hebt emotioneel en spiritueel rust nodig. Er zijn verschrikkelijk veel dingen gebeurd en je wilt het een plek geven, je wilt rust in je hoofd. Heb ik het een beetje goed gedaan?” Dante knikte opgelucht en wreef kort met zijn duim langs haar hand. "Alles klopt helemaal. Ik ben blij dat je het me verteld hebt", Glimlachte hij.

Zijn volgende vraag wekte meteen enthousiasme in hem op. Hij was benieuwd naar wat ze zou zien, stond ook geen moment stil bij welke herinneringen hij ergens diep achterin zijn hoofd had verdrongen. Ze sloot haar ogen en hij volgde haar voorbeeld. Daar zag hij zichzelf op zijn eerste fiets rijden, trots als een pauw omdat hij het eindelijk onder de knie had. Daarna zag hij hoe hij cupcakes aan het bakken was met zijn moeder in de keuken. Een gevoel van geluk overspoelde hem. Het waren zo'n fijne herinneringen dat noch hij noch Liv voorbereid waren op wat er toen kwam.

Ineens zag hij zichzelf in een donker steegje, dat deels geblokkeerd werd door de gigantische gestalte van een dude die hij herkende als Christian, en een redhead in een zwarte trui met capuchon, ondanks de warmte. Esther beval hem om een meisje, dat in elkaar gedoken zat tegen een muur, onder handen te nemen met zijn sterkste mutatie. Het duurde dan ook niet lang voor het meisje gilde van de pijn en uiteindelijk bewusteloos viel. Ineens stopte de herinnering en merkte hij hoe Olivia opgestaan was en wat achteruit was gestapt. Geschokt opende Dante zijn ogen en keek in die van Liv.

“What the hell was dat?” Zei ze, een stem vervuld met paniek en ongeloof. Dante was te overdonderd om te antwoorden. “O mijn God. Is dit wat je nu ook met mij gaat doen? Heb je me daarom hier mee naar toe genomen? Zijn die twee hier ook?” Ging ze verder. De jongen schudde zijn hoofd heen en weer, terwijl hij zijn handen tot vuisten balde op zijn schoot. "Nee.. Nee natuurlijk ni-", Begon hij sussend, maar ze onderbrak hem. “Was je jeugd echt zo mooi, zag je dit echt als iets positiefs of was je dit gewoon even vergeten te vertellen? Of loog je tegen me?” Haar stem schoot de hoogte in en hij zag hoe tranen over haar wangen stroomden. Goddammit. "Laat het me alsjeblieft uitleggen", Zei hij smekend, ook hij had tranen in zijn ogen nu. Het maakte allemaal niks uit. “Het was ook allemaal te mooi…” En met die pijnlijke woorden liet ze hem alleen achter. Tot zijn afschuw was al het donkerrode in zijn vervagende aura nu weg en verzwolgen door een triest grijszwarte tint.

"Achterlijke randdebiel", Fluisterde hij tegen zichzelf, terwijl hij verwoed de tranen van zijn kaken veegde. Dit kon hij toch niet zomaar laten? Eenmaal hij een beetje op adem was gekomen, stond hij op en begon in de richting van de kantine te lopen. Hij trok zijn gsm uit zijn zakken en zocht snel Liv's contact op.

Waar ben je?

Stuurde hij. Daarna beet hij op zijn lip. Nee, daar zou ze sowieso niet op antwoorden. Denk logisch na, Dante. Ze zou vast niet in de zaal gebleven zijn, tussen al dat volk. De toiletten? Nee, daar zouden andere meisjes zitten. De keuken dan maar? Dat was de dichtste plek om je te verstoppen, en niemand zou iemand van het commité vragen waarom ze naar de keuken gingen..

Ik kom je zoeken.. Please loop niet weg, het spijt me zo erg

Stuurde hij toen, terwijl hij de zaal in liep. Snel keek hij naar iedereen die plezier had, en een steek van jaloezie en wanhoop ging door hem heen. Waarom kon zijn leven nooit normaal verlopen?

Dante opende de deur naar de keuken, en er was niemand. Toen hoorde hij een zacht gesnik en een onrustige ademhaling. Een stille zucht schoof over zijn lippen. "Ik doe je echt niks aan, ik zweer het", Was het eerste wat hij zei. Hopelijk geloofde ze hem. "Ik ga hier op het aanrecht zitten en ik kom er niet meer af tenzij jij me dat zegt oké?" Zei hij, terwijl hij op het aanrecht hopte. Hopelijk zou hij daarmee wat vertrouwen winnen. Hij deed zijn hoed en zijn masker af en legde het naast hem neer. "Ik weet dat je me waarschijnlijk een wreed monster vind, en dat je het gevoel hebt dat ik tegen je gelogen heb.. Het ene deel is deels waar, het andere helemaal niet. Ik heb nooit tegen je gelogen Liv", Zei hij zachtjes. "Hoe moest ik dat ooit in gods naam opbrengen? Even leuk zitten vertellen over mijn geweldige jeugd bij mijn ouders en dan droog vermelden dat ik bij een bende heb gezeten?" Ging hij verder. Hij zuchtte opnieuw en leunde met zijn hoofd tegen de muur. Opnieuw gleed een traan over zijn kaak.

"Je weet hoe het er aan toe gaat op straat. De competitie, de Italiaanse woede en de vetes. Een vriend van mij was in contact gekomen met zo'n bende, en ineens was ik er ook bij betrokken.. Ik kon hem toch niet zomaar laten stikken? Ik moest hem toch beschermen tegen gevaar? De mensen die je zag, die zijn niet hier.. Het roodharig meisje, Esther, was de bendeleider. En ik weet verdomd goed dat wat ik deed wreed was en ik beken dat dat niet het enige geval van.. pijn doen is", Dante slikte even. "Maar jou zou ik nooit zo behandelen. Echt nooit.." De jongen wist niet wat hij nog meer moest zeggen om haar te overtuigen, dus hij zweeg voor de rest maar, wachtend op nog meer vragen of een mep. Dat had hij wel verdiend nu.
- VS. BAE

Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:05 am; in totaal 1 keer bewerkt
Olivia Del Ney
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥)   Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) - Pagina 2 Emptydo okt 09, 2014 8:57 pm

Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) - Pagina 2 Tumblr_mg8a3tOdO51rtq8qjo1_500
I couldn't have prepared myself for this fall, shattered in pieces curled on the floor, supernatural love conquers all.
'Member we used to touch the sky and lightning don't strike the same place twice.
When you and I said goodbye, I felt the angels cry, true love's a gift and we let it drift, in a storm.
Every night, I feel the angels cry.

Haar hart stopte eventjes toen de deur van de keuken open ging, wie was dat? “Ik doe je echt niets aan, ik zweer het.” Dus Dante had haar gevonden. Voorzichtig werkte Olivia zich overeind en deed, net als hij, haar masker af. Boos wreef ze over de uitgelopen make-up, had ze daar nou zo haar best voor gedaan? Hij had plaats genomen op het aanrecht en vertelde haar dat hij alleen weg zou gaan als zij dat zou willen. Olivia knikte dat ze het begreep, maar ze durfde hem niet aan te keken. Ze leunde tegen het aanrecht aan en keek naar de grond, naar de neuzen van haar mooie hoge hakken. Rotschoenen, ze deden nog pijn ook. “Ik weet dat je me waarschijnlijk een wreed monster vind, en dat je het gevoel hebt dat ik tegen je gelogen heb… Het ene deel is deels waar, het andere deel helemaal niet. Ik heb nooit tegen je gelogen Liv,” hoorde ze hem vertellen en Olivia slikte. “Hoe moest ik dat ooit in godsnaam opbrengen? Even leuk zitten vertellen over mijn geweldige jeugd bij mijn ouders en dan droog vermelden dat ik bij een bende heb gezeten.” Ze opende haar mond om iets te zeggen, maar ze hoorde dat er meer kwam.

Olivia luisterde naar zijn verhaal en vond de kracht om hem aan te kijken. Ze zag ook een traan op zijn gezicht, hij zat er dus wel mee. “Maar jou zou ik nooit zo behandelen. Echt nooit…” voegde hij er als laatste aan toe. Haar wenkbrauwen fronste zich weer en ze zuchtte. “Je had nooit iemand pijn moeten doen. Ik snap dat je voor je vriend wilde opkomen, maar je hebt zelf ook een mutatie. Had je hem niet op je eigen manier kunnen beschermen?” begon Olivia en keek weer weg. Ze dacht aan de gil van het meisje. Haar nekharen gingen rechtover eind staan. Ze draaide zich om, richting de keukenkastjes en de rest van het aanrecht. Dat deed ze, omdat ze niet wilde dat hij haar tranen zag, of dat hij zag hoe moeilijk ze dit vond. Olivia wilde niet zwak overkomen. “Hier lijk je zo lief en zorgzaam en een goed persoon. Iemand die veel heeft meegemaakt, maar er probeert bovenop te komen. Maar in die herinnering lijk je zo anders, als heel iemand anders en ik beken dat me dat gewoon vreselijk bang maakte” vertelde Olivia hem en staarde naar de tegels. Haar ogen volgden het patroon, om wat afleiding te zoeken. “Ik snap niet dat jullie dat überhaupt konden doen, dat meisje was weerloos, ze was nog jonger dan ikzelf! En ik wil met God niet weten wat er nog meer allemaal gebeurd is, maar ik kan niet begrijpen dat je het niet verteld hebt…”

Na een korte stilte draaide ze zich ook om, zodat ze hem aan kon kijken. “Ik heb jou toch ook verteld over mijn vader? Dat was ook niet makkelijk en het is echt niet iets waar ik graag over praat, maar ik vertelde het je, omdat ik je vertrouw. Ik had het begrepen als je niet alles in geuren en kleuren verteld had, maar wel als je überhaupt iets verteld had…je kent me toch, ik was dan heus niet gillend weggerend als je het gewoon had uitgelegd. Nu wel, omdat ik niet wist wat er gebeurd was en gewoon bang was…” Voorzichtig ging ze op het aanrecht tegenover hem zitten en schopte haar hoge hakken uit. Haar handen vouwde ze in haar schoot en keek er naar, waardoor haar haren een beetje voor haar gezicht vielen. Weer wreef ze over haar gezicht, traantjes wegvegend. Hoe had het zo mis kunnen lopen?
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥)   Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) - Pagina 2 Emptydo okt 09, 2014 10:13 pm

Bij het binnenkomen in de keuken en nadat hij vermeld had dat hij aanwezig was, zag hij Liv van achter het aanrecht omhoog komen. Hij durfde haar niet eens aan te kijken, dus hij sloeg zijn ogen naar beneden. Zonder elkaar aan te kijken nam hij plaats op het aanrecht en begon hij aarzelend en onzeker een uitleg te geven die een beetje duidelijk zouden maken wat die herinnering precies was. Dante verwachtte echter niet dat ze het ooit zou begrijpen. Heck, waarom zou ze ook? Ja, ze had een hard leven gehad, maar hij kon niet geloven dat er in haar stadje zoveel criminaliteit was als in de zijne.

Uiteindelijk, na zijn verhaal, was het haar beurt om te zeggen wat ze wou. Hij bleef maar naar de grond staren, terwijl haar woorden door de ruimte leken te zweven. Het deed hem pijn, elk woord stuk voor stuk. Wat kon hij er nu aan doen dat het zo gelopen was? Het had hem al zovele keren gespeten dat hij er ooit iets mee te maken had gehad, maar het kon nu eenmaal niet anders. Hij kon toch onmogelijk zijn vriend in de steek laten? Nee, zo was hij niet en zo zou hij nooit zijn. In het begin had hij gedacht dat hij er makkelijk weer van af zou raken, maar niks was minder waar. Al snel zat hij in een hopeloze positie, eentje waar hij niet uit kon. Het was uiteindelijk pas opgehouden toen Esther naar Amerika was verhuisd.

Plots bracht ze haar vader op in de conversatie. Dante snapte niet goed waarom. Dat was toch helemaal anders dan dit? Ze was eindelijk uitgepraat, en hij beet even op zijn lip voor hij antwoord gaf, bang dat hij te bot zou klinken of wat dan ook. "Het ligt helemaal anders. Je zou in mijn plaats sowieso hetzelfde hebben gedaan. Ik moest ofwel mijn vriend pijn doen ofwel iemand anders. Wat moest ik dan doen? Mijn beste vriend half vermoorden? Nee, dat kan je nooit van iemand vragen. Ik had ook de optie niet om ermee te kappen, anders had ik dat al veel eerder gedaan. Deze bende zat voor de helft vol met mutanten, daar kon ik onmogelijk iets tegen beginnen", Zei hij zachtjes, maar je hoorde al snel de kwaadheid in zijn stem opkomen. Hij was kwaad op haar, omdat ze die herinnering had gevonden. Ook kwaad op zijn vriend, dat die zo dom was geweest om in zo'n bende te gaan en hem er in mee te sleuren. Kwaad op Esther dat ze zo'n onmogelijke dingen van hem gevraagd had. En kwaad op zichzelf dat het allemaal zo was gegaan.

Er zat hem echter nog iets dwars. "Maar jij denkt dus dat ik je niet vertrouw?" Vroeg hij gekwetst. "Ik heb je toch ook over mijn adoptie verteld. Buiten jou weten slechts mijn adoptie ouders, mijn echte ouders, mijn broer en een vriend er van", Zei hij zo kalm mogelijk, al voelde hij de spanning door zijn lichaam gaan. "Het is geen kwestie van vertrouwen. Het is een kwestie van eer. Hoe zou je het gevonden hebben als je wist dat je samen was met iemand die tot zo'n dingen in staat is?" Fluisterde hij toen, zijn stem trillend van de emoties.
- VS. BAE

Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:08 am; in totaal 1 keer bewerkt
Olivia Del Ney
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥)   Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) - Pagina 2 Emptydo okt 09, 2014 10:33 pm

Het ging haar te snel. Het was te ingewikkeld. Ze begreep het gewoon niet. Misschien kwam het omdat zij nooit in een situatie als de zijne had gezeten, misschien kwam het doordat zij heel anders in elkaar zat dan hij. “Had je dan niet, weet ik veel, naar de politie kunnen gaan ofzo?” probeerde ze voorzichtig “Had je niet iemand om hulp kunnen vragen, omdat je er zelf niet uitkwam? Je ouders, bijvoorbeeld. Ik geloof nooit dat zij je gehaat zouden hebben…” Haar handen bracht ze van haar schoot naar haar gezicht en verborg haar gezicht. Hoofdpijn drong door in haar en een vermoeidheid overstroomde haar. Het liefste wilde ze naar bed, deze avond vergeten. De avond die zo mooi zou moeten zijn, was uitgebroken in een nachtmerrie. Olivia keek naar Dante. Wat ze had gezegd, was een beetje mosterd na de maaltijd, maar ze wilde het gewoon…begrijpen. En dat was verschrikkelijk moeilijk.

Toen begon Dante tegen haar over dat hij haar niet vertrouwde. Olivia sprong op van het aanrecht, voelde wat boosheid in haar borrelen, maar wist zich prima onder controle te houden. “Ik had het kunnen accepteren. Misschien was ik wat geschokt geweest, maar dan had ik het kunnen laten rusten, omdat het gebeurd is. Op deze manier erachter komen is heel anders. Ik weet dat het zwaar voor je is geweest, maar ik dacht dat het in Italië gewoon goed ging. Hier had ik geen idee van, hoe denk je dat het voor mij is, om er op zo’n manier achter te komen.” Haar stem sloeg een paar keer over, af en toe hakkelde ze over haar woorden, omdat ze zoveel tegen hem wilde zeggen, maar het er niet uitkwam. “Had je het later überhaupt wat verteld? Wat als we voor een lange tijd samen zouden zijn, dan weet ik de helft toch niet van wat er in je leven is gebeurd.” Een lange pauze volgde, waarin ze hem vol ongeloof aanstaarde. Werd hij nu werkelijk kwaad op haar? De hoofdpijn werd zwaarder, drukte op haar hoofd. God damn it.

“En die twee andere” ging ze verder “Waren dat goede vrienden van je? Of weet ik veel, was dat meisje een ex? Die jongen, ziet hij er echt zo gevaarlijk uit? Ik snap het gewoon niet, je leek gewoon zo anders, niet de persoon die ik ken. Of ben je dat, en ben je bij mij anders?” Ze schrok van zichzelf. Het leek wel alsof ze alles in twijfel trok. Maar had ze niet net gezien dat zijn liefde voor haar oprecht was? Olivia wendde haar gezicht af, keek naar niets in het bijzonders. Wat ze moest geloven en wat onzin was wist ze niet meer. Alles wat ze nu wilde, was in bed liggen met haar knuffel en muziek luisteren. Maar dat kon nog niet. Nadat niemand Anna kon vinden, zou zij de king en queen van het bal bekend moeten maken. Daar had ze écht zin in.
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥)   Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) - Pagina 2 Emptydo okt 09, 2014 11:39 pm

Met de grootste moeite probeerde hij rustig te blijven. Het was normaal dat ze het niet snapte, maar het irriteerde hem echt zwaar. Hij wou zo graag dat ze hem snapte.. “Had je dan niet, weet ik veel, naar de politie kunnen gaan ofzo? Had je niet iemand om hulp kunnen vragen, omdat je er zelf niet uitkwam? Je ouders, bijvoorbeeld. Ik geloof nooit dat zij je gehaat zouden hebben…” Vroeg ze, een afwachtende klank in haar stem. Dante zuchtte. "Natuurlijk niet. Politie is nooit een optie geweest. We waren een bende jongeren die af en toe andere bendes onder handen nam. Niemand zou het ooit in z'n kop halen om elkaar te verlinken aan de flikken? Dan ben je ten dode opgeschreven", Zei hij hoofdschuddend. Dat ze dat zelfs maar kon denken. "En m'n ouders? Heck, wat voor een teleurstelling zou ik zijn als mijn ouders er zouden achterkomen.. Nee Liv, wat ik heb gedaan was de enige oplossing en dat moet je snappen.. Dat moet je echt snappen", Zei hij, opnieuw bijna smekend, met de tranen in zijn ogen.

Toch overwon de woede in zichzelf opnieuw het verdriet. Hij voelde hoe zijn hele innerlijke balans uit elkaar werd gescheurd, deels door haar invloed en deels door de zijne. Dit was niet oké.. Stotterend begon ze opnieuw een hele reeks woorden naar hem te gooien, woorden die hem meer pijn deden dan hij ooit had gehad. Niet persé omdat het kwetsende woorden waren, maar omdat ze van haar kwamen. Dante hield zoveel van haar, hij liet het gewoon toe dat ze zo tegen hem sprak momenteel, maar het was emotioneel erg zwaar. Op het moment dat ze van het aanrecht sprong, wou hij dat ook doen, maar hij liet het omdat hij beloofd had om te blijven zitten.. Het aanrecht was dan ook zijn enige houvast nu. Het enige dat hem in de realiteit hield.

De jongen was altijd al een driftkop geweest. Nu veel minder erg dan vroeger, maar het zat nog steeds in hem. Er was een reden dat Lucille hem opgeblazen had. Zijn arrogantie, koppigheid en zijn woede. Het was een lange tijd stil, de stilte gaf hem tijd om na te denken, al lukte het allemaal maar amper. Waarom had ze net een herinnering gezien die hij zoveel maanden uit zijn geheugen had willen bannen? Was ze er naar op zoek geweest, of ging alles per ongeluk? Of had hij het zelf onbewust naar haar gestuurd? Het was hem echt een raadsel.

Blijkbaar kwam Liv nu pas echt op dreef. Ineens speculeerde ze maar wat in het rond, dat Esther zijn ex was ofzoiets, en dat de twee goeie vrienden van hem waren. Zelfs dat hij als het ware zijn persoonlijkheid verborg achter een fake identiteit als hij bij haar was. Dante klemde zijn kaken op elkaar en een bijna dierlijke grom van woede kwam uit zijn keel. "Wàt?!" Riep hij verontwaardigd en kwaad tegelijk uit. Voor hij het besefte was hij van het aanrecht gestapt, als in een droom, en zette dreigend een enkele stap vooruit. "Is dit hoe je me werkelijk in schat? Na alles wat er de afgelopen weken is gebeurd?" De laatste woorden klonken als zweepslagen door de ruimte.

Alles liep volledig uit de hand. Hij had zichzelf echt niet meer onder controle, en golven van woede stroomden uit hem. Het zou hem niks verbazen als ze het ook kon voelen. "Hoe kun je? Hoe durf je?", Riep hij, terwijl hij hoofdschuddend van haar weg stapte. Hij botste met zijn rug tegen het aanrecht en wild draaide hij zich om. Hij kreeg een grote glazen kom in het vizier, en in een impuls nam hij die vast en gooide hij hem met zoveel kracht op de grond dat hij in miljoenen stukjes uiteen barstte. "Ik zou alles voor je doen, alles, en dan doe je me dit aan?" Schreeuwde hij, terwijl hij zich woedend terug richting haar draaide.
- VS. BAE

Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:10 am; in totaal 1 keer bewerkt
Olivia Del Ney
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥)   Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) - Pagina 2 Emptyvr okt 10, 2014 12:03 am

I won't be right without you and I might break without you, I'd rather be poor and happy, then rich and alone.
I'll write hit songs about you, no matter how, we'll get through. I'll keep on singing for a living, but I wanna be in love and I wanna be with you.

En daar was het dat ze een misstap was gegaan. Het was duidelijk dat het boiling point bij Dante bereikt was, maar dat was helemaal nooit haar intentie geweest. Nooit was het haar bedoeling om hem zo verschrikkelijk kwaad te maken. Dante had naar haar geschreeuwd en was van het aanrecht afgesprongen. Olivia daarentegen greep het aanrecht juist steviger vast en keek bang naar hem. Nadat het huilen was gestopt, begon het nu weer. Hij zou haar niets aandoen, maar daar was ze nu niet meer zo zeker van. Hoe hij naar haar keek, het voelde weer alsof ze thuis was voor een seconde. Voorzichtig liet ze het aanrecht los en het koste haar enorm veel kracht om wat dichter naar hem toe te komen, want ze was bang voor hem. “Dante, please, doe even rustig, het was helemaal niet de bed-“ maar hij kapte haar af. Olivia voelde zijn emoties en het was niet goed. “Hoe kun je? Hoe durf je?” hoorde ze hem schreeuwen en ze wilde op hem afstappen, deed een paar stapjes in zijn richting, maar ze keek toe hoe hij een glazen schaal in het vizier kreeg.

En op dat moment zag ze hem niet, maar was het net alsof ze in de woonkamer stond. De blik in zijn ogen, zijn houding, het zei allemaal genoeg. Het was allemaal haar schuld, zij had dit op hen allebei afgeroepen. Olivia draaide zich om en vluchtte naar een hoekje van de keuken. Ze bukte en sloeg haar armen beschermend om haar hoofd, met haar gezicht in de hoek gedrukt. Elke spier in haar lichaam spande zich aan, de haren op haar arm en in haar nek stonden rechtovereind. Dit was een regelrechte nachtmerrie. En op het moment dat ze de glazen schaal de harde vloer raakte, en het in duizenden stukjes brak net als haar hart, schreeuwde ze het uit. Van angst, pijn en verdriet. De tranen liepen over haar wangen. Olivia wilde zoeken naar een uitweg, ze moest hier weg, maar haar lichaam was bevroren. “Ik zou alles voor je doen, alles, en dan doe je me dit aan?” hoorde ze hem schreeuwen en Olivia knikte. “Het spijt me, het is allemaal mijn schuld, het spijt me” klonk Olivia’s stem. Haar hart ging tekeer. Heel voorzichtig probeerde ze achter zich te kijken, naar de chaos die achter haar was.

Heel voorzichtig stond ze op, terwijl ze haar lichaam een kwartslag draaide. Daar zag ze hem staan, tussen alle scherven van de schaal. Dit was allemaal haar schuld. Dit had nooit mogen gebeuren. Dat hij boos op haar was, dat haar vader boos op haar was, dat ze nu hier was. Het was allemaal haar eigen schuld. Heel voorzichtig wilde ze van de muur wegstappen, maar haar voet stapte in een scherfje van de schaal. “Au..” piepte ze en draaide zich weer terug naar de muur. Help.
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥)   Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) - Pagina 2 Emptyvr okt 10, 2014 12:27 am

Was hij dan gedoemd om als een loner door het leven te gaan? Verstoten door zijn echte ouders, in de steek gelaten door iedereen behalve zijn adoptie ouders en sinds kort ook zijn broer.. Eindelijk had hij gedacht dat het allemaal wel oké zou zijn, dat het allemaal wel zou uitdraaien op iets positiefs. Dat alle twijfel, alle pijn, alle onzekerheid niet voor niets zouden geweest zijn. Maar die hoop was vals, zo bleek nu maar al te goed. Het enige wat Dante nog voelde was kwaadheid en een intens verdriet dat hij nog nooit had gevoeld, zelfs niet toen hij er achter gekomen was dat hij geadopteerd was. Daar kon hij uiteindelijk nog vrede mee hebben. Maar met dit? Nee, hier zou hij voor de rest van zijn dagen spijt van hebben, net zoals hij spijt had van veel andere dingen.

Wat hij in kleine mate binnen kreeg van bij haar, was pure angst. Hij maakte haar zo bang, maar op dit punt zat hij zo ver dat het hem niet eens meer iets kon schelen. Hij moest iets doen met zijn woede, maar gelukkig was er nog steeds iets in hem dat voorkwam dat hij haar als slachtoffer ging gebruiken. Op het moment dat de schaal de grond bereikte en brak, voelde hij iets in zichzelf breken, en blijkbaar was dat bij Liv ook het geval. Een schreeuw vol pijn en angst bereikte hem, en het zette hem aan tot nog meer pijn en wanhoop. Op zijn woorden verontschuldigde ze zich een paar keer, maar ze leken langs hem heen te gaan.

Nahijgend stond hij in de scherven, en hij drukte met zijn nagels in de palm van zijn hand, om grip te krijgen op de realiteit. Alsof hij naar zichzelf en haar keek, zag hij hoe ze op stond. Het ging heel langzaam, heel voorzichtig. Ze wilde van de muur weg stappen, maar er lag letterlijk overal glas, en zij had geen schoenen meer aan.. “Au..” Piepte ze. Dat ene woordje was genoeg om hem met een flits terug in zichzelf te brengen. Hij knipperde onbegrijpend met zijn ogen, keek van het glas naar haar, terug naar het glas en toen naar zijn eigen handen. "Oh nee", Zei hij paniekerig. Wat had hij gedaan?

In enkele stappen was hij bij haar, twijfelde heel even of ze het wel oké vond om haar aan te raken, maar zo kon ze toch ook niet blijven staan. Snel tilde hij haar op, om haar meteen terug op het aanrecht te zetten. Daarna deed hij een stapje achteruit, zijn handen op enkele centimeters van haar schouder. "Ik.. Ik weet niet wat ik deed..", Begon hij stotterend, terwijl hij een gevoel van machteloosheid voelde. Hij wou haar vasthouden en knuffelen en ervoor zorgen dat ze zich weer veilig voelde, maar langs de andere kant was hij wel degene die de bron was van haar pijn en verdriet. "Het spijt me zo erg", Fluisterde hij, met een stem die even gebroken klonk als de kom op de grond.
- VS. BAE

Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:11 am; in totaal 1 keer bewerkt
Olivia Del Ney
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥)   Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) - Pagina 2 Emptyvr okt 10, 2014 7:28 pm

Ayo they could never make me hate you, even though what you was doing wasn't tasteful
Even though you out here looking so ungrateful, I'mma keep it moving, be classy and graceful

De stilte in de ruimte was overheersend. Wat ging er nu gebeuren? Door het knerpen van het glas op de grond verraadde hij dat hij naar haar toe kwam. “Niet slaan…” piepte Olivia, maar Dante sloeg haar niet. Hij was niet haar vader. Ze voelde zijn armen om haar heen en hoe hij haar op tilde, om haar vervolgens op het aanrecht te tillen. Hij bleef voor haar staan en Olivia keek hem aan, met betraande ogen. “Ik..ik weet niet wat ik deed..” hoorde ze hem zeggen, maar ze schudde haar hoofd. Ze begreep het. Het was haar schuld, het was allemaal haar schuld. Ze had nooit zo gemeen tegen hem moeten doen. “Het spijt me zo erg” fluisterde Dante en weer schudde ze haar hoofd. De manier waarop hij het zei, zorgde ervoor dat ze zelf ook brak. Olivia kon het niet aan om hem zo te horen.

Daarom sloeg ze haar arm om zijn schouders heen en haar andere arm sloeg ze om zijn lichaam. Haar gezicht verborg ze tegen zijn schouder en ze barste weer in huilen uit. “Het spijt me, ik maak iedereen alleen maar boos” snikte ze en besloot om eventjes uit te huilen. Het duurde eventjes, misschien vijf minuten toen ze weer tot rust kwam. Snikkend haalde ze haar hoofd van zijn schouder en veegde haar tranen weg. Olivia haalde haar neus op. “Nu heb ik je mooie pak nat gemaakt…” fluisterde ze en sloeg haar ogen neer. Ze bleef hem vasthouden, ze had hem nodig. Zoals hij net tekeer was gegaan…nog nooit was ze zo bang geweest, maar aan het einde van de dag was hij nog wel de enige jongen van wie ze hield. En van haar broertje natuurlijk. “Het was helemaal niet de bedoeling om je boos te maken, of om je pijn te doen, ik probeerde het gewoon te begrijpen. Ik zou je nooit pijn willen doen, maar…” Haar stem werd weer afgebroken door een snik en ze legde haar hoofd weer op zijn schouder. Eventjes staarde ze voor zich uit, terwijl ze zich langzaamaan weer wat rustiger voelde.

“Ik ben gewoon zo erg geschrokken, Dante, maar het was helemaal niet de intentie om je zo kwaad te maken. Ik wil het gewoon begrijpen en er voor je zijn om je te steunen, want jij bent het beste wat er is gebeurd in een lange tijd en ik zou je nooit zomaar opgeven. And I just need you.” Nu wist hij precies hoe dat ze zich voelde, als hij dat al niet voelde door zijn mutatie. Eventjes draaide ze haar hoofd, zodat haar gezicht eventjes verborgen was in zijn nek en ze haar ogen weer even kon sluiten. Na een tijdje liet Olivia haar lichaam weer naar achteren gaan en keek hem in zijn ogen aan. Wat zou hij denken? Wat zou hij voelen op dit moment? De angst was weg, maar Olivia voelde zich verdrietig. Toch was ze blij dat hij nu weer een beetje de oude was, want zoals hij net was geweest, was ze echt bang voor hem geweest.
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥)   Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) - Pagina 2 Emptyvr okt 10, 2014 10:04 pm

“Niet slaan…” Piepte ze angstig, toen hij over het glas naar haar toe stapte. Een steek ging door Dante's hart, alsof ze een scherfje van de grond had gepakt en het door zijn borst had geramd. "Nee, nee.. Tuurlijk niet", Zei hij zachtjes in haar oor toen hij haar op tilde. Zijn pijn en het gevoel dat hij helemaal in stukjes lag in zichzelf, was duidelijk te horen in zijn stem. Zij zei niet eens iets, maar schudde enkel met haar hoofd. De neiging om haar in zijn armen te houden was zo groot, maar hij wist niet in hoeverre ze dat zelf ook wou. Tranen stonden in haar ogen, en hij had het zelf ook weer moeilijk om zich in te houden. Ineens sloeg ze haar armen om hem heen en trok hem dicht tegen zich aan.

“Het spijt me, ik maak iedereen alleen maar boos” Snikte ze zachtjes. "Babe nee.. Da's niet waar", Zei hij geruststellend. Het gesnik werd weer heftiger, en toen lag ze huilend in zijn armen. Omg. Nee, dit was echt lastig. Hoe moest hij zich nu ooit inhouden? Hij wreef zachtjes over haar rug, maakte kleine cirkeltjes met zijn wijsvinger. Het gevoel dat hij haar moest beschermen en haar liefhebben, kwam weer volledig terug. De uitbarsting van daarnet leek al lang verleden tijd. Het enige dat er nog op wees, waren de scherven op de grond. “Nu heb ik je mooie pak nat gemaakt…” Zei ze ineens, en de absurdheid van alles liet hem kort grinniken. "Like I care", Zei hij lachend.

“Het was helemaal niet de bedoeling om je boos te maken, of om je pijn te doen, ik probeerde het gewoon te begrijpen. Ik zou je nooit pijn willen doen, maar…” Begon ze, al onderbrak een snik haar uitleg. Ze legde haar hoofd terug op zijn schouder, en hij wikkelde haar haren zachtjes door zijn vingers. "Ssht, rustig maar. Alles komt terug goed oké?" Zei hij zachtjes, terwijl hij een kusje tegen haar slaap drukte.

Uiteindelijk hervond ze haar kalmte. Ze vervolgde haar uitleg, vertelde hem dat ze heel bang was geweest. Goddammit. Dante voelde dat ze het meende, dat haar liefde ook weer helemaal terug was. Het verdriet bleef echter hangen, iets wat hij ook voelde. "Ik had nooit zo fel moeten reageren. Ik ben echt te ver gegaan. Het is echt niet jouw fout, ik had dit ook allemaal kunnen voorkomen?" Fluisterde hij, zijn stem nog altijd vol emotie. Hij zuchtte even en beet kort op zijn tong, terwijl hij zijn ogen neer sloeg. Stomme emoties ook.

Het was een tijdje stil, terwijl hij probeerde zijn stem terug onder controle te krijgen en zijn ademhaling terug vrij was. "Ik wil gewoon dat je weet dat je voor mij in een hele korte tijd zo ongeveer een van de belangrijkste personen in mijn leven bent geworden, en dat wil ik echt niet los laten", Zei hij na een tijdje. Hij nam haar hoofd voorzichtig tussen zijn handen en keek haar kort aan, met een blik vol passie en verdriet om wat er gebeurd was. Toen drukte hij zijn lippen teder tegen haar voorhoofd. "Ik hou van jou", Mompelde hij zachtjes.
- VS. BAE

Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:12 am; in totaal 1 keer bewerkt
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥)   Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥) - Pagina 2 Empty

Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» (UIT) When you say you love me, know I love you more. [+James]
» It's a me again [+Dante]
» Who's this Dante guy?
» Gotcha {{DANTE}}
» Die hard [&Dante]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Cafeteria-
Ga naar: