INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Empty
BerichtOnderwerp: And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open   And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Emptydo nov 13, 2014 11:22 pm


Eyes like a car crash
I know I shouldn't look but I can't turn away.

Zijn ogen lagen verscholen in de schaduw van zijn cap. Hij had de kap van zijn trui er ook nog eens overheen getrokken, dus veel van zijn gezicht kon je niet zien, behalve zijn mond. Een mond die een verbeten trek om de lippen vertoonde. Zijn blik gleed constant over de omgeving waar hij liep, hij was niet van plan om zich ooit nog te laten verrassen. Zijn handen staken diep in de zakken van zijn trui, waar hij een mes verborgen hield. Waarom hij het had meegebracht naar dit eiland, was hem niet echt meer duidelijk, maar nu was hij blij dat hij het had. Dante zuchtte even kort. Deze fuckedup planeet ook.

Body like a whiplash
Salt my wounds but I can't heal the way
I feel about you.

Verdomme. Het was alweer drie dagen geleden dat de jongen de confrontatie met zijn verleden was aangegaan toen dat verleden vlak voor zijn neus stond. En nog steeds deed zijn hoofd pijn en voelde het alsof Esther nog steeds bezig was met het bewerken van elke zenuw in zijn lichaam. Niet al te pijnlijk, maar wel genoeg zodat hij er helemaal gek van werd. Drie dagen, en hij had amper gegeten of geslapen. Dat zag je ook, als je het al zou wagen om hem langer dan een paar seconden aan te kijken. Zijn hele houding schreeuwde nu dat iedereen hem verdòmme met rust moest laten. Drie dagen, en hij had Liv niet meer gesproken of gezien, zelfs niet via sms. Ze durfde vast niet meer. Hetgeen ze zo bang van was, was nu realiteit geworden. En hij kon er geen fuck aan doen om er ook maar iets aan te veranderen, dus deed hij braafjes wat Esther van hem verwachtte. Geen contact zoeken, vergeten dat Liv bestond, al lukte hem dat gewoon niet, hoe hard hij ook probeerde. Hoe kon je nu zo'n sterke emotie als liefde wegdrukken? Zij had Christian, ze wist hoe het was. En toch kreeg hij niet wat hij zo nodig had. Deze fuckedup planeet ook.

That little kiss you stole
It held my heart and soul

Al sinds hij in coma had gelegen, was zijn hart en ziel, zijn hele persoon, aan haar verbonden. Natuurlijk had hij haar aanwezigheid gevoeld in de refter, op het schoolplein.. Overal. Maar hij had het verdomde lef niet om haar aan te spreken, dus verstopte hij zich als een bang konijn achter een muur en wachtte hij tot ze weg was. Die marteling was nog erger dan wat Esther hem had laten voelen. Veel erger. Met pijn in zijn hart duwde hij de deur naar buiten bruut open en stapte hij nors over het schoolplein, richting het bos. Geruchten over een bevroren meer hadden hem natuurlijk ook bereikt. En dat was de plek waar hij nu naartoe zou gaan, al zou het hem waarschijnlijk toch niks kunnen schelen. Deze fuckedup planeet ook.

And like a deer in the headlights I meet my fate

Er was niks aan te doen. Geen ontsnapping mogelijk. Hij wist goed genoeg dat Esther elke beweging die hij maakte, zou volgen. Ofwel via Christian, of via wist hij veel. Iedereen kon ingehuurd zijn door de redhead om hem in de gaten te houden. Dante berustte in zijn lot. Hij zat vast op dit eiland. Hij wist dat hij hoe dan ook naar Esther zou moeten luisteren, of hij zou het nog veel zwaarder krijgen dan wat hij nu had meegemaakt. En diep vanbinnen wist hij dat hij hoe dan ook uiteindelijk zou moeten plooien. Het was misschien idioot dat hij zo snel op gaf, maar hij had geen andere keuze. Adrian zou hem vast een klap voor z'n kop geven als hij dit allemaal te weten kwam, maar het kon hem gewoon allemaal niet meer schelen. Deze fuckedup planeet ook.

Tides will bring me back to you

Toen hij zeker was dat er niemand in de buurt was, liet hij zichzelf tegen een boom zakken en naar beneden glijden. Het bevroren meer lag in alle glorie voor hem, maar hij had er gewoon geen oog voor. De grond was nat van de sneeuw, maar het boeide hem niet. Helemaal niet. Zijn ogen staarden naar het scherm van zijn gsm. Naar haar foto, de naam die er naast stond, het 'bel' icoontje. Zijn vinger bleef er even boven hangen, besluitloos, maar hij deed het niet. Een snik was te horen, al vertikte hij het om zich verder naar beneden te laten zakken. Geen gejank, je bent geen baby meer. Geen babyboy. De jongen liet zijn arm naast zich vallen en zijn gsm gleed uit zijn handen, maar de energie om het terug op te rapen, ontbrak. Alle energie ontbrak. Waarom was ze niet hier? Deze fuckedup planeet ook.

- VS. OPEN


Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 2:57 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open   And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Emptyza nov 15, 2014 3:34 pm

Olivia Del Rey


Sometimes a story has no end, sometimes I think we could just be friends.
And what about our future plans, does this thing we have even make sense?

Sneeuwvlokjes vielen zachtjes uit de lucht, landde op de grond en versmolten zich met de grote massa op de grond. Normaal gesproken kon Liv er altijd van genieten, maar nu niet. Het was nu inmiddels een paar dagen geleden dat ze het bericht had gehad dat ze Dante beter niet meer kon zien, en ze kon niet ontkennen dat ze het zich niet aantrok. Sterker nog, de afgelopen dagen had ze niets anders dan gehuild, op het punt gestaan om naar hem toe te gaan, op het punt gestaan om Esther (die inmiddels haar kamergenootje was geworden) iets aan te doen of om gewoon simpelweg het water in te springen en weg van dit eiland te zwemmen. Maar ze kon het niet. In plaats daarvan had ze hele dagen in een klein hoekje van de bibliotheek doorgebracht, waar ze zeker wist dat niemand haar kon vinden. Vandaag was een van de eerste dagen dat ze weer buiten was. Olivia werd gek, elk moment van de dag draaide haar hoofd overuren en de persoon die ze het liefste om zich heen had, ontliep haar of wilde haar niet zien. En dat deed pijn, heel erg veel pijn.

C'mon babe, can't our love be revived, bring it back and we gon' make it right.
I'm on the edge just tryin' to survive, as the angels cry.

Maar Olivia had een plek voor zichzelf gevonden waar ze altijd naar terug zou willen keren. De laatste keer dat ze er was geweest, had ze koekjes gebakken en was ze bedolven onder een berg sneeuw. Het was best wel dom geweest, maar zelfs die gedachte kon haar niet laten glimlachen. Al dagen was er geen glimlach op haar gezicht aanwezig geweest. De dagen waren altijd hetzelfde geweest. Olivia had zelfs niet meer terug gedurfd naar haar kamer, bang om haar lot te ondergaan. Terwijl ze liep, en de afgelopen herdacht, liep er weer een traan over haar wang. Haar hand veegde die weg. Waarom was alles zo moeilijk? Waarom was alles zo zwaar? Waarom ging nou iets nooit zoals zij het wilde? Het liefste wilde ze gewoon met Dante samen zijn. Samen leuke dingen doen, dingen die hun gelukkig maakte. Ze wilde gewoon zo graag bij hem zijn. Het maakte haar niet uit, al was het alleen maar om naar elkaar te kunnen kijken en te weten dat ze dit samen wel zouden kunnen doorstaan. Maar dat kon niet. Hij was er niet en zij durfde niet actief naar hem te zoeken, bang voor de gevolgen. Niet zo zeer voor haar, Olivia zou haar lot ondergaan, maar zeker niet zonder verzet. Zij was Esther en Chris niets verschuldigd. Nee, ze was bang voor de gevolgen voor Dante. Hoe langer en hoe meer Olivia er over nadacht, begon ze steeds beter te begrijpen in wat voor situatie hij zat.

But nothin's greater than the rush that comes with your embrace and in this world of loneliness,
I see your face, yet everyone around me thinks that I'm goin' crazy, baby, baby.

Daar was het meer. Het prachtige meer. Olivia kwam tussen de bomen tevoorschijn en liep naar de rand van het meer. Ze bukte en liet haar hand over het harde ijs glijden. Koud en hard, zo voelde het oppervlak. Het meisje stond weer op en liet haar blik over het gebied glijden. Koud en hard, dat schreeuwde het uit. Maar haar ogen werden door iets afgeleid. Er zat een jongen tegen een boom. Maar…dat was Dante. Olivia’s ogen werden groot van emoties en haar wenkbrauwen fronste zich bezorgd. Hij zag er slecht uit. Een bezorgd gevoel overspoelde haar, maar iets hield haar tegen om op hem af te gaan. De woorden die in het sms’je schreeuwde in haar hoofd. Twijfelend keek ze naar hem, wat moest ze nou in vredesnaam doen?

Just know that you're not in this thing alone , there's always a place in me that you can call home
Whenever you feel like we're growing apart, let's just go back, back, back, back, back to the start

Olivia sloot haar ogen. Nee, ze moest de stemmetjes negeren. Verdorie. Het was tijd dat het meisje waarvan mensen altijd zeiden dat ze het zwakst was, het sterkst ging zijn. Ze liet die roodharige heks en haar gremlin volgertje toch zeker niet haar relatie verpesten? Sterk en zelfverzekerd liep ze op hem af. En toen ze eenmaal bij hem was, voelde het zo fijn. Ze was dichter bij hem dan ze in dagen was geweest. Olivia ging op haar knieën voor hem zitten, tussen zijn benen en sloeg haar armen om hem heen. Ze trok hem tegen zich aan en drukte een kus op zijn hoofd. Een paar minuten bleef ze zo zitten, haar armen om hem heen geslagen. Ze sloot haar ogen. Ondanks dat het volgens Esther en Chris verkeerd zou zijn, voelde het zo goed. En misschien was dit ook niet het slimste om te doen, maar hem zo zien dat haar nog meer pijn dan de dagen dat ze geen contact hadden gehad. Na een paar minuten haalde ze diep adem en was zij de eerste die iets zei. “Niemand kan mij van jou vandaan houden, oké? Esther niet, Chris niet, niemand niet” begon ze zachtjes “Ik hou van je en ik zou je nooit zo maar laten gaan, nooit.” Ze stopte even, zocht naar de juiste woorden om te zeggen. Maar tranen brandden achter haar ogen, haar onderlip trilde, maar ze moest de sterkste zijn. “Maar…” piepte ze “We komen hier echt wel uit, dat weet ik zeker. Maar het is allemaal zo...ik ben gewoon bang, bang dat ze je pijn doen…”
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Empty
BerichtOnderwerp: What doesn't destroy you, leaves you broken instead   And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Emptyza nov 15, 2014 6:07 pm


What doesn't kill you makes you wish you were dead.
Got a hole in my soul, growing deeper and deeper.

Dat ene verdomde gevoel in je borst dat je elk moment zonder adem zou zitten. Het was een verpletterend gevoel, alsof het hem langzaam meer weg vrat en er bijna niks meer van hem over zou zijn. Alleen een leegte, eentje die niet meer opgevuld kon worden. Zelfs niet door alle liefde van de wereld. Momenteel was er een diep verdriet en een gevoel van hulpeloosheid. Zoveel opties die hij overwogen had, maar toen weer verworpen. Er was niks dat hij kon bedenken dat ofwel hem ofwel Liv niet in gevaar zou brengen. En hij wou niet degene zijn die het op zijn geweten wou hebben dat zij pijn had. Chris en Es waren er wel duidelijk in geweest. Ze zouden haar opzoeken, maar misschien niet als hij zich koest hield en deed wat ze van hem vroeg.

And I can't take one more moment of this silence.
The loneliness is haunting me.

Misschien was weglopen uit de drukte niet zo'n goed idee geweest. Momenteel kon hij wel een beetje lawaai gebruiken. Nu was er niks anders dan stilte. Hier was er niemand om hem een beetje afleiding te geven. Zelfs het uitkijken naar enige tekenen van gevaar, was beter dan de stilte en de eenzaamheid van nu. Niks kon hem afleiden, zelfs het mooie tafereel voor hem niet. Er waren zelfs geen vogels of andere diertjes die zich laten horen. Het was gewoon helemaal stil. En dat liet hem dus alleen met al zijn gedachten. Het bleef hem maar achtervolgen, wat er op het skatepark was gebeurd. Hij durfde niet eens meer uit zijn kamer komen om te eten, dus het was echt wel ver gekomen. Ergens wou hij dat het gewoon afgelopen was op dat moment. Niemand had geweten waar hij was, dus zouden ze hem misschien pas later die avond gevonden hebben. Hij wist niet hoe sterk Eleanor was, maar misschien kon ze iemand die al langer dood was gewoon niet meer redden. Maar hoe oneerlijk zou dat zijn tegenover Adrian? Zijn ouders? Liv? Als Liv hem ooit nog wou zien, tenminste..

Who will fix me now? Dive in when I'm down?
Save me from myself, don't let me drown.

De jongen zat ineengedoken tegen de boom, met zijn armen rond zijn opgetrokken benen en zijn hoofd steunend op zijn knieën. Hij probeerde alles buiten te sluiten wat hem vanbinnen kapot maakte, maar het was zo moeilijk. En ineens, uit het niks, kwam een gevoel zijn ziel binnen die niet van hem was. En het feit dat dat gebeurde, maakte het voor hem meteen duidelijk wie er aanwezig was, zonder zelfs te kijken. Er was er maar één die zomaar zijn bewustzijn binnen kon dringen, en dat was Olivia. Zijn vriendin, al was hij niet eens meer zeker of ze dat nog wilde zijn momenteel. Zou ze hem zien?

Who will make me fight? Drag me out alive.
Save me from myself, don't let me drown.

Natuurlijk zag ze hem. Hij was een zwarte vlek tegen een bijna witte achtergrond. Haar emotie sprak vooral zelfzekerheid uit. Wat was ze van plan? Kwam ze het er nog een beetje bij hem inwrijven? Maar nee, zo was ze niet. Helemaal niet en dat wist hij. Ze kwam tussen zijn benen zitten en gewillig liet hij haar toe. Ze sloeg haar armen om hem heen en trok hem dicht tegen zich aan. Meteen voelde hij zich kalmer dan de afgelopen drie dagen, al wist hij dat dit achteraf nog meer pijn zou gaan doen dan het nu al deed. Want hij kon haar niet meer zien, kon haar niet meer aankijken. Of zij zou het weten en zijn leven tot een hel maken. En haar leven ook. En dat mocht niet gebeuren. Toch gaf hij deze keer toe, en met een korte zucht klemde hij haar tegen zijn borst aan, terwijl hij zijn tranen nu echt wel niet meer kon tegenhouden.

It comes in waves, I close my eyes.
Hold my breath and let it bury me.

Ze bleven enkele minuten in stilte zitten, tot ze diep adem haalde en als eerste zachtjes begon te spreken. “Niemand kan mij van jou vandaan houden, oké? Esther niet, Chris niet, niemand niet” Klonk het. Wow, wacht even. Pauze. Hoe wist ze hun namen? Had hij die verteld of niet? Hij dacht van niet. Momenteel was zijn hele hoofd wazig, dus nadenken was niet zo makkelijk nu. “Ik hou van je en ik zou je nooit zo maar laten gaan, nooit.” Vervolgde ze, en hij wist dat ze de waarheid sprak. Dat voelde hij in haar emoties. Maar hij voelde ook een diep verdriet, en ook wat angst. Dante beet kort op zijn tong, om de tranen eindelijk een beetje terug te duwen. “Maar… We komen hier echt wel uit, dat weet ik zeker. Maar het is allemaal zo...ik ben gewoon bang, bang dat ze je pijn doen…”

I'm not okay, and it's not alright.
Won't you drain the lake and bring me home again?

"Ik wil.. Nee, ik kàn jou hier niet in betrekken Liv", Zei hij uiteindelijk met een stem vol wanhoop. "Ik wil niet dat ze jou ook pijn doen. Dit is gevaarlijk, ze kunnen overal zitten. Iedereen kan voor hen werken. Je hebt geen idee tot wat ze in staat zijn, zowel Christian als Esther zijn twee heel gevaarlijke personen. En hun mutaties passen perfect bij hen. Het zijn moordmachines..", Hij slikte even de krop in zijn keel weg. Even schudde hij met zijn hoofd en verborg zijn gezicht in de schaduw van zijn kap. "Het is al lang te laat. Je hebt die sms gehad. Ze hebben me overvallen bij het skatepark en het liep uit de hand. Ik ben van hen en dat weten zij, en dat weet ik, en dat weet jij diep vanbinnen ook", Zei hij met een verslagen toon in zijn stem. "Maar ik hou zoveel van jou en het doet me zo'n pijn om je te ontlopen en niet tegen je te praten. Er gaat geen moment voorbij dat ik niet aan je denk", Met tranen in zijn ogen keek hij haar voor het eerst aan, en opnieuw had hij de grootste moeite om zijn emoties tegen te houden.

- VS. LIV


Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 2:59 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open   And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Emptyzo nov 16, 2014 5:18 am

Olivia Del Rey


Zachtjes gleden haar vingers over zijn gezicht, de tranen van zijn gezicht vegend, bij gebrek aan een zakdoekje. Dus ze hadden hem al gepakt. Olivia sloot haar ogen, het was vreselijk wat hij haar vertelde. Toen ze haar ogen weer opende, keek ze in de zijne. Dit was allemaal zo….onwerkelijk. Een paar dagen geleden was alles nog goed en de komst van die twee monsters had alles verpest. Toch voelde het goed dat hij ook hetzelfde voelde over het missen van elkaar als zij, ze wist nu dat hij er net zo mee zat als haar. “Het zijn psychopaten” mompelde Olivia “En ik weet dat jij een van hen was, of ben, ik weet het niet, maar ik weet dat je ook een andere kant heb…en ik weet gewoon dat je nu geen onschuldig iemand aan zou kunnen vallen, niet met opzet in ieder geval. Anders had je nu toch allang iemand aangevallen? En dat is nooit gebeurd.” Het voorgevalletje met het bommenkind had Olivia expres even weggelaten, omdat ze niet vond dat het Dantes schuld was. Hallo, hoe kon je weten dat als je ruzie ging krijgen met een meisje, de boel opeens ging ontploffen? Dat was gekkenwerk, dan kon je eigenlijk met niemand meer praten, omdat je dan altijd de angst had dat iemand iets geks zou doen.

Olivia liet hem los en stond op. Ze plofte naast hem neer, tegen de boom aan, in de sneeuw. Haar benen trok ze omhoog en liet haar kin erop rusten. Haar ogen gleden weer naar het meer. Stiekem was het best wel mooi. “Ik kan het gewoon niet weet je…” ging ze toen verder “Ik kan niet doen alsof ik je niet ken, of doen alsof ik je haat, of je gewoon überhaupt laten gaan nu” Olivia wist niet of dat wat zij en Dante hadden voor altijd zou zijn. Dat kon je nooit van tevoren in een relatie zeggen, right? Maar wat ze wel wist, was dat hij haar al een paar keer super gelukkig had laten voelen en dat ze zich voor het eerst in de negentien jaar dat ze op deze aardbol rondliep een beetje speciaal voelde. En ze was gewoon gek op hem. “En weet je, wij zijn toch ook twee mutanten? Wij hebben toch ook mutaties? Ik zou hen nooit jou, of mijzelf, zo maar pijn laten doen zonder me tot het uiterste te verzetten…” Alles wat ze zei, het klonk gewoon als een opsomming waarom ze niet wilde opgeven.

Als ze nu zou opgeven, dan was alles voor niets geweest. Dan was hun kleine avontuurtje in de keuken, het moment waarop ze voor Dante was gevallen, voor niets geweest. Dan had het stom geleken dat ze een paar dagen lang langs zijn bed had gezeten, biddend en hopend dat hij snel wakker zou worden. Dan was het bal misschien wel voor niets geweest en hun speciale nacht. Ze kon en wilde gewoon niet accepteren dat deze twee mensen kapot maakten wat hun twee hadden. Wat ze ook wilde vertellen, is dat Esther haar kamergenoot was. Maar dat kon Olivia nu niet, bang dat hij dan helemaal niet meer durfde. Haar wang legde ze op haar knie en keek de andere kant op, terwijl haar ogen zich met tranen vulden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Empty
BerichtOnderwerp: Wash the sorrow from off my skin   And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Emptyzo nov 16, 2014 4:04 pm


Take me down to the river bend.
Take me down to the fighting end.

Haar zachte aanraking op zijn kaak deden een huivering van herkenning door hem heen gaan. Dit voelde zo goed, het voelde beter dan alle keren ervoor en hij wist dat haar volgende aanraking waarschijnlijk nog beter zou voelen. Het was een aanraking uit liefde en bezorgdheid, iets wat de jongen in zijn leven nog niet veel had meegemaakt. Hoe kon dit dan zo verkeerd zijn? Het was niet verkeerd in zijn ogen, maar het zou verkeerd moeten zijn omdat zij dat had gezegd. Toch kon hij het niet opbrengen om haar weg te duwen of zelfs maar te vragen of ze weg wou gaan. Hij wou niet dat ze weg ging.. En ze zaten zo ver van school af, niemand kon hen hier toch zien, right? Het was geen zekerheid maar voor nu wou hij het wel geloven, omdat hij zich dan een tikkeltje veiliger voelde, al was het maar voor even. Hij had het nodig, de rust in zijn hoofd. Anders zou hij helemaal doordraaien.

Wash the poison from off my skin.
Show me how to be whole again.

Liv's bezorgdheid groeide alleen maar toen hij zijn woorden sprak. Misschien had hij dat ene detail maar moeten verzwijgen, dat ze hem al te pakken hadden genomen op het skatepark. Dat was toch al gebeurd en er was niks meer aan te doen. “Het zijn psychopaten” Mompelde ze zachtjes, Dante knikte alleen maar instemmend. Natuurlijk had ze gelijk, maar zelf die woorden uitspreken zou hij niet durven. “En ik weet dat jij een van hen was, of bent, ik weet het niet, maar ik weet dat je ook een andere kant hebt… En ik weet gewoon dat je nu geen onschuldig iemand aan zou kunnen vallen, niet met opzet in ieder geval. Anders had je nu toch allang iemand aangevallen? En dat is nooit gebeurd.” Ging ze verder. Dante slikte even. "Alles wat ik ooit heb gedaan, heb ik voor of door haar gedaan. Eerst omdat het moest, dan omdat ik dacht dat ik haar er een plezier mee deed", Zei hij zachtjes. "En af en toe vond ik het.. Leuk? Ik weet het niet. Maar dat ben ik niet meer. Ik wil dit niet meer, Liv, echt niet, maar ik kan niet anders", Vervolgde hij met pijn in zijn stem, waarna hij zijn blik terug afwendde. Hoe kon hij haar na deze bekentenis nog aankijken? Straks liep ze weer weg, zoals de eerste keer, en dan zou ze vast niet meer terugkomen.

Fly me up on a silver wing.
Past the black where the sirens sing.

Olivia stond op en ging met een zucht naast hem zitten. Ze trok ook haar knieën op, waarna ze haar hoofd er op liet rusten. Hij liet zijn bovenlichaam terug tegen de boom zakken en staarde naar het meer voor hem, terwijl hij naar haar volgende woorden luisterde. “Ik kan het gewoon niet weet je…” Begon ze, en hij draaide zijn hoofd een beetje zodat hij naar haar kon kijken, al zag zij zijn gezicht niet doordat het nog steeds in de schaduw lag. “Ik kan niet doen alsof ik je niet ken, of doen alsof ik je haat, of je gewoon überhaupt laten gaan nu” Ging ze verder. Dante zuchtte even. "Dat kan ik ook niet. Ik weet dat je het moeilijk hebt met de dingen die ik voor je verzweeg, maar ik wil er samen doorheen komen weet je? Ik wil dit niet zonder jou doen, dat kan ik niet", Reageerde hij, waarna zijn blik naar de grond gleed. Wat schaamde hij zich voor zijn verleden nu.

Warm me up in a nova's glow.
And drop me down to the dream below.

Daarna kwamen de woorden waar hij al die tijd al wat bang voor geweest was. “En weet je, wij zijn toch ook twee mutanten? Wij hebben toch ook mutaties? Ik zou hen nooit jou, of mijzelf, zo maar pijn laten doen zonder me tot het uiterste te verzetten…” Zei ze. Dante hapte even naar adem. Hij kon het niet aan, het beeld dat hij nu in zijn hoofd had. Kleine Olivia die tegenover Esther en Christian stond, waarna ze dezelfde behandeling kreeg als hij een paar dagen geleden. Daar was hij zelfs onderdoor gegaan, en het had verdomd veel pijn gedaan. Hij wou niet dat ze dat bij Liv zouden doen. "Nee, dat mag je niet doen. Dat maakt het alleen maar erger", Zei hij nadrukkelijk, terwijl hij zijn hoofd weer naar haar draaide. "Zij zijn al zo lang samen, perfect op elkaar ingespeeld. Esther legt je helemaal lam met haar illusies van pijn en dan heeft Christian vrij spel. Hij is sterker en sneller dan gewone mensen, zelfs dan de meeste mutanten, en vanaf hij er in slaagt om zijn tanden in je nek te zetten, is het helemaal voorbij", Zei hij met een pijnlijke uitdrukking in zijn ogen. Het was misschien wreed om het in zoveel details voor haar te beschrijven, maar ze moest weten waar ze aan begon.

'Cause I'm only a crack in this castle of glass.
Hardly anything there for you to see.

Dante stond op en ging op zijn knieën voor haar zitten, waarna hij zijn hand zachtjes op haar kaak legde en haar hoofd richting het zijne draaide. "Het beste wat je kunt doen als je hen ziet, is weglopen en mij bellen. Of Adrian. Ik weet zeker dat hij je ook wel zou willen helpen als het nodig is. Hij is een goeie dude, en hij geeft ook om jou omdat hij weet wat jij voor mij betekent", Zei hij dwingend. Ja, het gesprek in het zwembad had veel voor hem opgehelderd die ene dag. Kort drukte hij een kusje op haar voorhoofd. "Ik heb je zo erg gemist, je hebt geen idee", Vervolgde hij toen op een milder toontje. Opnieuw sloeg hij zijn armen om haar heen, bang dat dit allemaal een droom was en ze straks opeens terug weg zou zijn en hij weer alleen zou zijn met zijn gedachten en angst..

- VS. LIV


Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 2:59 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open   And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Emptyzo nov 16, 2014 7:10 pm

Olivia Del Rey

Closed off from love, I didn't need the pain, once or twice was enough, and it was all in vain
Time starts to pass, before you know it you're frozen, oh

Een opgelucht gevoel overspoelde haar lichaam toen Dante haar vertelde dat hij dit echt niet meer wilde. Ze begreep het, ze begreep hem helemaal. Voorzichtig pakte ze zijn hand beet, als een teken dat ze hem steunde. “Ik weet het” fluisterde Olivia zachtjes en drukte een kus op zijn hand “Maar…denk je dat ze het hier zullen proberen? Mensen pijn doen, mensen bedreigen? Ik weet niet of Jean dat zou accepteren, als ze het wist.” Maar dat was naïef om te denken. Mensen die op een bepaalde manier aangevallen waren, durfden vaak niet naar iemand toe te stappen om het te vertellen. Dat begreep Olivia wel. Bang voor represailles, bang dat ze later nog een keer aangevallen zouden worden als ze hen verklikt zou hebben. Dat was ook de reden dat Olivia nog niet bij Jean had geklaagd over Esther als haar kamergenoot. Ergens wilde ze dat Dante heel graag vertellen, maar ze was bang voor zijn reactie. Wat zou hij doen als hij erachter zou komen dat Esther in haar kamer rondspookte? Ze slikte. Olivia wilde niet tegen hem liegen, dus vroeg of laat zou ze het hem wel moeten vertellen.

But somethin' happened for the very first time with you, my heart melted to the ground, found somethin' true
And everyone's looking ‘round, thinkin' I'm going crazy, oh
Maar zijn volgende woorden gaven haar kracht. Olivia keek naar hem en voor het eerst in de afgelopen drie dagen verscheen er een lachje op haar gezicht. Het was zo lief wat hij zei. Er was niets liever dat Olivia zou doen dan hier samen doorheen te komen. En nu ze zeker wist dat ze hier sterk genoeg voor waren, was dat ook wat ze gingen doen samen. Het moest gewoon weer worden zoals het was, voordat die twee naar Genosha Island gekomen waren. Toen was alles goed en prettig en fijn. En dat Dante niet wilde dat ze iets tegen hen deed, moest ze maar respecteren. Olivia sloeg haar ogen neer toen hij begon over wat Esther en haar maatje konden doen. Een rilling ging over haar lichaam, meh. Dit was echt griezelig, het leek wel op een horrorfilm. Een zuchtje van afkeur ontsnapte uit haar mond en ze draaide eventjes haar hoofd weg. Het was vreselijk wat die twee konden aanrichten. Olivia zag het voor zich. En dat ze dat met Dante hadden gedaan, wat ze van hem kon opmaken, was vreselijk.

I'm scared of lonely and I'm scared of being the only shadow I see along the wall
And I'm scared of the only heartbeat I hear a beating is my own and I'm scared of being alone,
I can't seem to breath when I am lost, in this dream, I need you to hold me; I'm scared of lonely

En toen Olivia haar hoofd had weggedraaid, wist hij haar aandacht weer te vangen. Dante kon dat altijd. “Het beste wat je kunt doen als je hen ziet is weglopen en mij bellen. Of Adrian. Ik weet zeker dat hij je ook wel zou willen helpen als het nodig is. Hij is een goeie dude, en hij geeft ook om jou omdat hij weet wat jij voor mij betekent” zei Dante en met bange ogen knikte Olivia. Het was alsof ze instructies kreeg voor een soort overlevingsmissie. Dat was dit ook in dit geval. “Oké” piepte ze zachtjes “Adrian is great, hij is heel aardig…” Olivia knikte bevestigend. De bange blik verdween in een rustige blik toen Dante zijn volgende woorden sprak. Haar ogen sloten zich eventjes toen hij een kusje op haar voorhoofd drukte. Het voelde zo fijn om weer zijn armen om haar heen te voelen. Olivia ging voorzichtig staan, en nam hem mee, zodat ze wat makkelijker konden staan en sloeg haar armen ook om hem heen. Haar hoofd legde ze tegen zijn schouder en hield haar ogen gesloten. Eventjes hield ze haar mond, genietend van dit moment. Het fijnste moment dat ze in die paar dagen had gehad. “Ik heb jou ook zo erg gemist” zei ze toen uiteindelijk “De afgelopen dagen waren zo erg. Normaal gesproken als ik alleen was, dan was het niet zo erg, omdat ik er wist dat je er zou zijn…maar nu wist ik dat niet zeker…” Olivia slikte.
I love to see you walk into the room, Body shining lighting up the place
And when you talk everybody stop, because they know you know just what to say and
The way that you protect your friends, baby, I respect you for that

Het moment was daar. Olivia liet hem los en sloeg haar ogen neer, omdat ze hem niet durfde aan te kijken. “Uhm…” begon ze zachtjes “Ik moet ook nog wat vertellen…” Ze slikte even. Hoe ging ze dit netjes brengen? Olivia bracht haar hoog weer omhoog en keek hem aan. Oké, gewoon eerlijk zijn. “Esther is uhm…en ik wil er iets, maar kan er niets aan doen…” Nogmaals slikte ze, damn dit was moeilijk. “…mijn nieuwe kamergenoot…”
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Empty
BerichtOnderwerp: I’m ready for one more battle scar   And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Emptyzo nov 16, 2014 10:44 pm


So take a look into my eyes one last time,
so we never forget the way we were before.

Wat een verschil met de eerste keer dat ze geconfronteerd werd met het probleem. Misschien zag ze nu in hoe kapot hij er eigenlijk van was, hoe erg hij het vond dat dat een deel van hem was geweest voor een heel lange tijd. Hoe graag hij er van af wou maar het gewoon niet kon, omdat het hem bleef achtervolgen. Ergens had hij gehoopt dat hij hier rust zou vinden, omdat hij dat nodig had , zoals ze die ene avond ook had gezien in zijn aura. Met Adrian als steun en daarna ook zij in zijn leven had het er even goed uit gezien voor hem, zelfs na het drama met Lucille. En nu gebeurde dit. Maar deze keer rende ze niet van hem weg, begon ze niet te roepen of whatever. Nee, een gevoel van begrip liep over in zijn bewustzijn. Ze snapte hem, en dat deed hem zoveel meer deugd dan wat dan ook. “Ik weet het” Bevestigde ze, terwijl ze zijn hand nam als teken van troost. “Maar…denk je dat ze het hier zullen proberen? Mensen pijn doen, mensen bedreigen? Ik weet niet of Jean dat zou accepteren, als ze het wist.” Vervolgde ze. Hij schudde meteen zijn hoofd. "Natuurlijk gaan ze dat hier doen. En ze doen het op zo'n manier dat hun slachtoffer het nooit zal aan durven om te klikken. Jean zal er nooit van horen, en als ze dat wel doet, dan krijgen ze misschien een waarschuwing? Lucille loopt hier ook nog steeds rond, daar is ook niks mee gebeurd.. Want er was maar één geval en dat was ik. Het is niet omdat één iemand gaat klikken dat ze het meteen als een dreiging voor de veiligheid gaan zien, al is dat wel het geval. Ik ben zowat de enige die genoeg weet om het serieus te laten overkomen bij Jean of Jamie of wie dan ook, maar ik ben niet gek.. Van mij horen ze niks", Zei hij zachtjes. Oh, wat was hij zwak, maar hij had het lef niet om Jean in te lichten, bang voor alle gevolgen die nu al door zijn hele hoofd spookten.

When we came alive at the moment we met.

Het momentje in de keuken leek zo ver weg. Hij voelde zich voor het eerst geaccepteerd door een onbekende. Hij had niet veel vrienden gehad, en de meeste mutanten hier op Genosha leken hem ook een beetje te ontlopen. Kwam vast door al zijn tattoos. Die nodigden ook niet iedereen uit om een gezellig praatje met hem te komen doen. Maar Liv had recht over die dingen heen gekeken en niet veel later stond ze met grote, enge Dante cupcakes te bakken in de keuken. Haar glimlachje deed hem ook kort zijn mondhoeken optrekken, voor het eerst in lange tijd, maar hij bleef niet zo lang staan. Want ze had het recht om te weten wat haar te wachten stond, als ze dit echt wou doen. Het was moeilijk om haar te vertellen over zijn voormalige vrienden. Vooral omdat het hem deed herinneren aan de situatie van eerder. Zelfs zijn slaap bood hem geen rust meer, sinds hij het zelfs in zijn dromen constant opnieuw beleefde. En hij merkte ook wel hoe ze rilde toen hij een korte beschrijving gaf over de krachten van Esther en Christian.

This is still worth fighting for, a love that wants to live.
I’ll give you all I’ve got to give

Dante was niet van plan om alles wat ze tot nu toe hadden, zomaar overboord te gooien. Het zou lastig zijn om achter de rug van Es en Chris elkaar te zien, maar het zou niet onmogelijk zijn. Het enige wat verdacht kon worden, was dat ze op hetzelfde tijdstip verdwenen waren. Maar ze hoefden niet altijd naar buiten te glippen om elkaar te zien? Hij kon nog altijd stiekem naar haar kamer gaan, of afspreken in de kelder.. Er waren genoeg plekjes om elkaar te zien? Maar voor het geval dat alles mis liep, drukte hij haar op het hart dat ze moest wegrennen en zich verstoppen totdat hij of Adrian haar konden komen helpen. Es en Chris waren niet bepaald de figuren die je alleen moest confronteren. “Oké.. Adrian is great, hij is heel aardig…” Stemde ze in, gelukkig. Dante moest even glimlachen bij het feit dat ze hem aardig vond. Dat vond hij echt wel fijn, want de twee zouden waarschijnlijk nog veel bij elkaar zijn als het aan hem lag. Het feit dat ze hem knuffelde, deed hem ook wel lachen. Hij begroef zijn gezicht in haar nek en ademde zachtjes met gesloten ogen haar geur in.

So let’s try one last time,
So we never forget.
This is still worth fighting for.

Even bleven ze in stilte staan, tot ze weer sprak. “Ik heb jou ook zo erg gemist” Reageerde ze op zijn woorden. “De afgelopen dagen waren zo erg. Normaal gesproken als ik alleen was, dan was het niet zo erg, omdat ik er wist dat je er zou zijn…maar nu wist ik dat niet zeker…” Vervolgde ze. Dante knikte begrijpend. "Ik was gewoon te bang om je te bellen ofzo.. Ik durfde je zelfs niet te sms'en omdat ik dacht dat ze me in de gaten hielden. Ik bedoel, ik ben bijna zeker dat ze elke beweging die ik heb gemaakt, gevolgd hebben. Het zou me zelfs niet verbazen als ze op de een of andere manier mijn oproepen enzo kunnen zien", Mompelde hij. Hoe stom het ook klonk. Hij was niet bang van veel dingen, behalve van die twee. En ergens kwam dat omdat hij ergens diep vanbinnen nog hoopte dat het weer goed zou komen tussen hen. En dat ze Liv ook zouden accepteren, al moesten ze er voor zijn part geen vrienden mee worden. Hij wou dat ze terug gewoon konden doen tegen elkaar. Want ondanks de slechte kantjes van hun vriendschap, waren er zeker ook goeie. Dante voelde zich altijd veilig bij de twee, hij voelde zich normaal. En momenteel was dat nog vreemder dan ooit tevoren.

I’m ready for one more battle scar.

Ineens haalde ze hem uit zijn gedachten door achteruit te stappen en nerveus naar de grond te kijken. “Ik moet ook nog wat vertellen…” Zei ze toen, waarna ze hem weer aan keek. Ze viel even stil, maar vervolgde toen haar verhaal. “Esther is uhm…en ik wil er iets, maar kan er niets aan doen…” Met een verbaasde blik keek hij haar aan toen ze weer stopte met spreken. “…mijn nieuwe kamergenoot…” En daar was het. Dante versteef en keek haar met grote, angstige ogen aan. Hij wist dat deze hele situatie al fuckedup was, maar dat het zo erg zou worden? Nee, dat had hij niet gedacht. Paniek was door zijn hele lichaam te voelen. "Dat kan niet", Fluisterde hij zachtjes. "Hoe kon dit alles zo snel zo fout lopen? Ik snap het niet, waarom gebeurd er altijd iets slechts als het heel even goed lijkt te gaan", Allemaal donkere gedachten stroomden zijn hoofd binnen en afwezig wendde hij zich af van Liv. Hij zag het allemaal weer voor zich. De donkere steegjes, de vechtpartijen, het gemartel, de bedreigingen, het skatepark.. Alle slechte dingen. Dante begon sneller te ademen en keek toen paniekerig om zich heen. Sowieso werden ze nog betrapt en dan zou alles nog meer uit de hand lopen. ”Ik kan hier niet blijven“, Piepte hij plots, waarna hij zich abrupt omdraaide en blind van angst en paniek het bos in rende.

- VS. LIV


Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 2:59 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open   And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Emptyzo nov 16, 2014 11:54 pm

Olivia Del Rey


Het leek allemaal goed te gaan. En toen moest zij het weer verpesten. Awkward Olivia, die altijd de verkeerde dingen op de verkeerde momenten zei. In plaats van haar eigenlijke doel, hem te kalmeren en eventjes van hun momentje samen te genieten, was hij in paniek geraakt. Natuurlijk was hij in paniek geraakt. Een moordenares/martelaarster zat op haar kamer, als een muizenval die elk moment dicht kon vallen. Lekker handig aangepakt, Liv. “Dat kan niet. Hoe kon dit alles zo snel zo fout lopen? Ik snap het niet, waarom gebeurd er altijd iets slechts als het heel even goed lijkt te gaan” O gosh. Het was dus echt haar schuld. “Dante, we kunnen…ik bedoel, ik wil niet tegen je liegen...en ik kan aan Jean vragen of…” maar haar woorden waren niet genoeg. Dante leek zich afgesloten te hebben, niet meer naar haar te kunnen luisteren. Olivia stapte naar voren en wilde hem vastpakken, maar op dat moment zei hij dat hij hier niet kon blijven en rende hij weg. “Dante, wacht!” riep Olivia hem na en wilde de achtervolging inzetten. Maar niemand wist waar ze waren. Wat als er iets in het bos gebeurde?

Want stel dat die twee hun op dit moment wel in de gaten, dan rende Dante misschien wel nu naar het gevaar toe. Maar als ze hier waren, dan was zij nu in gevaar. Olivia raakte ook in paniek en liet haar sjaal vallen. Zo kon ze iemand inlichten, laten weten waar ze was. En terwijl ze begon te rennen, achter Dante aan, wist ze meteen wie dat was. Tijdens het rennen probeerde ze haar telefoon uit haar broekzak te peuteren. Het berenhoesje was altijd ontzettend schattig, maar op dit moment vervloekte ze het. Uiteindelijk had ze haar telefoon uit haar broek gekregen en keek af en toe op van haar telefoon. Maar het was te laat, ze struikelde over een boomstam. “Au!” ontsnapte uit haar mond en een stekende pijn in haar enkel schoot door haar lichaam. Heel gauw zocht ze Adrians nummer, bracht haar telefoon aan haar oor en begon verder te rennen. Angst dat die twee misschien in het bos waren, was haar motivatie om door te gaan. Ondertussen luisterde ze naar de toon die overging. Één keer, twee keer, drie keer. “Neem nou op, neem nou op…” hijgde ze. En op het moment dat Olivia op wilde hangen, hoorde ze hoe de hoorn opgenomen werd. Praise the motherfucking Lord.

“Adrian” hijgde ze in de telefoon “Het is helemaal mis gegaan, Dante is in paniek, ik kan niet tot hem doordringen. Hij is het bos in gerend, en misschien zijn die twee hier in de buurt, kom alsjeblieft, ik heb mijn sjaal gedropt bij het meer, vanaf daar moet je helemaal rechtdoor….” Meer adem of kracht had ze niet om te zeggen. De bomen zagen er allemaal zo verleidelijk uit, om eventjes op adem te komen, maar Dante was nog een zwart vlekje in de verte, hij was al ver weg. Maar na nog een paar minuten gerend te hebben, kon Olivia niet meer. Hijgend greep ze een boom beet, de pijn in haar adem keerde terug. “Dante, kom terug, alsjeblieft” riep ze wanhopig naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian Harper
Adrian Harper
Class 3
Aantal berichten : 362

Character Profile
Alias: Lucifer
Age: 18
Occupation:
And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open   And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Emptyma nov 17, 2014 12:49 am


When we die, all the money we can't keep.
But we'll probably spend it all 'cause the pain ain't cheap

Adrian wreef kort door zijn haar terwijl hij onderweg was naar de cafetaria om wat te eten. Met dat hij plannen had om nog naar buiten te gaan had de dude zijn high tops aangetrokken en een zwarte vest. Ergens was hij best wel blij. Alles was weer glashelder tussen hem en Aly, met zijn bro was het ook weer cool en zelfs met Liv begon hij een band te krijgen. Al bij al, alles liep op rolletjes. Nou ja, als je de twee problemen Jeff en Lucille even niet mee rekende toch. Nadat hij een van de borden die klaar stond had genomen ging hij aan een tafel zitten bij enkele jongens die hij wel kende van in de klas en zo. Kort begon hij een gesprek met het drietal maar begon uiteindelijk toch aan zijn eten. Zijn mobiel had hij in zijn jaszak gestoken, merendeels omdat hij straks waarschijnlijk een tochtje rond het eiland ging maken in de lucht en het dus niet uit zijn broekzak zou vallen. Net wanneer hij aan de heerlijke steak wilde beginnen wees een van de dudes aan de tafel hem erop dat zijn ringtone af ging. Good job Adrian met dat niet te merken. Vrij snel haalde hij het ding uit zijn zak en ontgrendelde hij het meteen toen het hem duidelijk was wie er belde. Waarom zou Liv hem nu weer bellen? Had ze hem nodig omdat ze zo nodig weer een horror film was gaan kijken of zo? Met een grimas die tot achter zijn oren liep bracht hij het apparaatje naar zijn oor. Zijn gezicht betrok helemaal toen hij de naam van zijn broeder hoorde vallen. Het bos in gerend? Welke twee? Hallo, waarom werd hij nooit ingelicht als er weer eens iets mis was? Vluchtig kwam hij overeind. ‘Ik kom er aan, geef me vijf minuten.’ Sprak hij vluchtig terwijl hij zijn jas weer aanschoot en vervolgens wat mokkend de ruimte uit rende. Zodra hij op het schoolplein stond liet hij zijn vleugels verschijnen en steef hij ook meteen op.

Het was maar een korte vlucht van hier naar het meer. Nou ja, gelukkig vond hij de weg dan ook meteen naar die plek want hij was er nog nooit geweest. Adrian bleef lag bij de bomen vliegen tot hij boven de open vlakte kwam en daar even kort rondcirkelde. Het duurde even maar al heel snel zag hij de sjaal waar Liv het over had. In duikvlucht greep hij het ding van de grond, om daarna voor hij tegen een boom knalde zich schuin draaide en zo de lucht weer in ging. Nog steeds bleef hij net boven het bladerdak, misschien kon hij zo Liv spotte. In ieder geval spotte hij zijn broer zo hopelijk ook veel sneller. Na twee minuten te hebben gevlogen zag hij het meisje tegen een boom staan. Toch nam hij het besluit om niet te landen. Het enigste wat hij deed was de sjaal op een kleine open vlakte te laten vallen zodat ze die al terug had. ‘Maak je geen zorgen. Ik vind hem wel!’ Schreeuwde hij nog luid naar haar in de hoop dat ze het hoorde.

Why the hell was Dante zo maar het bos in gerend? Weg van Olivia? Snel genoeg veegde hij al die vragen weg voor later. Ze mochten hem echt wel een goeie uitleg gaan geven, want hij had een verrekte honger! Zijn blauwe ogen hielden de grond goed in de gaten, maar ze bespeurde Dante niet meteen. Net daarom schoot hij tussen de bomen en toen begon heel het spelletje ontwijk de boom anders ben je dood. Na een paar zigzagbewegingen en een heel eindje verder te zijn gevlogen spotte hij plots een zwarte vlek wat verderop. Met zijn bro in het vizier sloegen zijn vleugels sneller en schoot hij ook in een flits naar voren. Aangezien hij hem waarschijnlijk toch geen halt kon toeroepen besloot Adrian het maar wat hardhandig te spelen. Na op het nippertje aan een boom te zijn ontsnapt spreidde hij zijn armen en sloeg die bij impact meteen om het middel van Dante. Meteen knalde het tweetal tegen de vlakte en rolde ze nog een stukje verder. Dat ging freaking veel pijn doen morgen. Toen ze uiteindelijk tot stilstand kwamen was hij het die deze keer op Dante lag en hem ook gewoon bleef vasthouden. ‘Calm down oké! Liv wordt helemaal gek, ze maakt mij helemaal bezorgd. Dus als je het nog waagt om nu weg te lopen dan gooi ik je eigenhandig in dat meer begrepen!’ Klonk het niet meer al te kalm in de hoop dat dat en de smak van net genoeg sense in Dante’s hoofd hadden geknald.
TAG:c: | WORDS:### | CREDIT:LESLY
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Empty
BerichtOnderwerp: It's like I'm sleepwalking   And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Emptyma nov 17, 2014 1:48 pm


Time stood still, the way it did before.

Ergens in de verte hoorde hij Liv nog zijn naam roepen, maar het geluid werd vreemd gefilterd en hij luisterde er niet eens meer naar. De gedachten in zijn hoofd kregen de overhand en bang dat er iets ergs zou gebeuren, besloot hij maar te gaan rennen. Rennen tot hij bij het water kan en dan het water in lopen en maar gaan zwemmen. Hij wou van dit verdomde eiland af, wou niet langer onder de invloed zijn van de angst die de twee Italianen in zijn hoofd hadden geplant. Hij was eerst zo veilig geweest hier, maar nu was de plek letterlijk een gevangenis geworden. Eentje waar hij wel moest blijven, al was dat nu het slechtste ding dat hem kon overkomen. Het was zo fijn geweest, rondhangen met zijn broer, leuke dingen doen met Olivia.. Maar dat alles was nu verpest en hij wist niet hoe hij het weer moest fixen.

It's like I'm sleepwalking.

En toen was hij weer alleen. Geen idee hoe hij de weg terug zou vinden, maar dat was nu het minste van zijn zorgen. Eerst moest hij zien te kalmeren, al lukte het hem niet. Achter elke boom zag hij wel een plukje rood haar of gloeiende, zwarte ogen. En elk geluidje werd veroorzaakt door iemand die hem achtervolgde. Het kon ook niet anders, wat had hij dan gedacht? Dat hij zomaar aan Esther en Christian zou kunnen ontsnappen, dat hij daar mee weg zou komen? Nee. Natuurlijk waren ze hem gevolgd, en nu zaten ze achter hem aan om hem te straffen voor zijn ongehoorzaamheid. Als hij zo bleef denken, was er een mogelijkheid voor hem om te stoppen met rennen hoor. Maar wie zou hem doen stoppen in zijn plaats? Het antwoord kwam in de vorm van een of andere rugbyspeler met vleugels. Ineens voelde hij armen rond zijn middel, maar voor hij kon schreeuwen, gleed hij al over de grond, met het individu op hem. Al snel waren ze gestopt met vooruit schuiven, en hij voelde nu al hoeveel pijn dit hem morgen zou opleveren. Voor hij een aanval kon uitvoeren op de kerel (hij was er van overtuigd dat het Christian was hoor), sprak de jongen en had hij door wie er op hem lag.

Pull me out and give me a reason to start again

De woorden gingen een beetje langs hem heen, maar langzaam begon hij terug controle te krijgen over zijn eigen hoofd. Wow, hij had echt wel gefaald als broer en als boyfriend momenteel. Hij was weggelopen van de persoon die hem wou helpen en hij had niet eens door dat het freaking zijn broer was die hem had getackled. "Adrian? What the fuck doe je hier?" Bracht hij toen verbaasd uit. Hij probeerde de jongen van zich af te duwen, maar pijn schoot door zijn lichaam dus hij kapte er meteen weer mee. "No way dat je mij in dat freaking meer krijgt", Zei hij toen, een beetje verontwaardigd dat de jongen dat eerst van plan was geweest. Wat was hij hier eigenlijk aan het doen? Hij wist niet eens waar hij was. Het laatste wat hij wist, was dat hij met Liv zat te praten, en dat hij zich best goed had gevoeld, omdat hij haar eindelijk terug had gezien.

- VS. LIV


Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:00 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open   And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Emptyma nov 17, 2014 8:53 pm

Olivia Del Rey


Adrian was over komen vliegen. Dat was snel Adrian, lekker snel. Hij gooide haar sjaal naar beneden en zei dat hij het regelen. “Oké, succes!” riep Olivia terug naar hem en keek toen om zich heen. Goed, hoe ging zij zich in vredesnaam verplaatsen? Daar was de stronk van een boom, daar kon ze eventjes op zitten. Ze hinkte voorzichtig naar de stronk en ging erop zitten. Toen tilde ze haar been op, trok haar schoen en sok uit en bekeek haar enkel. Shit. Deze was redelijk dik en blauw. Olivia pakte wat sneeuw van de grond op en drukte deze zachtjes tegen haar enkel, ze wist dat het belangrijk was om het te koelen. Een huivering ging door haar lichaam en gaf haar rillingen. Het deed veel pijn en bovendien was de sneeuw ook ontzettend koud. Eventjes drukte ze de sneeuw tegen haar voet aan en keek ondertussen op de grond of er misschien takken lachen die ze als tijdelijke steun kon gebruiken. En daar vond ze er een, een grote dikke met zelfs nog bladeren eraan.

Dus besloot ze om haar sok weer aan te doen, haar schoen in haar hand te nemen en naar de tak te hinken. Deze pakte ze op en leunde erop. Goed, dat was prettig. Nu was het tijd om achter Adrian aan te hinken en hem en Dante te vinden. Het was niet moeilijk om Dante en Adrian te vinden, aangezien er nog bijna niemand in de sneeuw had gelopen. De afdrukken die Dante in de sneeuw had gemaakt waren nog vers en nog te zien. Olivia volgde ze, als een speurhond op zoek naar zijn einddoel. Ondertussen dacht ze na. Ze had er duidelijk verkeerd aangedaan om het hem te vertellen, ze had moeten wachten. Allebei waren blijer geweest, omdat ze elkaar weer hadden gevonden. Dat ze weer eventjes van elkaar hadden kunnen genieten. Maar zij had dat moeten verpesten. Toch…anders had ze tegen hem gelogen. Dat wilde Olivia ook niet. God, waarom was dit allemaal zo moeilijk?

Na een kwartier gelopen te hebben, veranderden de voetstappen van Dante. Het was een flinke schuif geworden, af en toe een onderbreking. Verbaasd keek Olivia ernaar en keek op. O. Daar waren ze, allebei. Aan het praten. Olivia glimlachte, het waren echt twee broers zoals ze met elkaar praatten. Eventjes leunde ze op haar stok en de pijn en vermoeidheid namen het over. Olivia ging tegen een boom aanzitten en pakte weer wat sneeuw. Terwijl ze dit tegen haar voet drukte, ditmaal met de sok aan, staarde ze naar het tweetal, die een aantal meters verderop stonden. Ze wilde hen niet storen in hun gesprek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian Harper
Adrian Harper
Class 3
Aantal berichten : 362

Character Profile
Alias: Lucifer
Age: 18
Occupation:
And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open   And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Emptyma nov 17, 2014 10:12 pm


When we die, all the money we can't keep.
But we'll probably spend it all 'cause the pain ain't cheap

Het was toch echt wel helemaal geweldig hoe hij zijn eten had moeten laten staan omdat Liv gebeld had. Het was niet per se dat ze hem belde want honestly veel maakte dat hem niet uit, maar de manier waarop ze had geklonken. Zo bang, helemaal verloren. Adrian verwachtte straks echt wel een mooi verhaal hoor. Want hij had geen flauw benul van wie die twee personen waar ze het over had gehad. Misschien was dat wel juist het meest hatelijke, hij wist weinig over het oude leven van Dante. Niet dat hij het de dude kwalijk nam, maar het zou het momenteel wel veel makkelijker maken om alles even te snappen. Dan was hij misschien niet meer zo over bezorgd. Nu was het gewoon echt tasten in het duister naar wat er ook aan de hand kon zijn.

Misschien had hij iets slimmer moeten zijn en echt gewoon dichtbij de grond moeten vliegen dan had hij de voetstappen van zijn broer zeker gezien, maar ja boeien. Een koele bries streek over zijn gezicht, en voor een moment had hij gewoon de drang om weer boven het bladerdek te komen en weg te vliegen van het eiland. Maar al snel genoeg besefte hij dat hij dat dus echt niet kon maken tegenover Dante, Liv en uiteraard tegen over Aly. Gelukkig had hij toch iets of wat scherpe ogen en spotte hij van een ruime afstand zijn broeder al. Vragen overspoelde hem weer. Maar hij nam de beslissing dat hij daar straks genoeg tijd voor had, eerst moest hij die dude maar eens proberen te kalmeren of zo. Al zou dat waarschijnlijk wel meer kans van slagen hebben als Liv dat deed. Maar goed, hij had er niet aan gedacht om het meisje op zijn rug te nemen. Iets wat hij misschien beter wel had kunnen doen aangezien hij dan heel misschien al was bij gepraat over alles. Maar oké, hier komt de pro tackle die hij van zijn broer had afkeken toen de dude hem in het zwembad had gekegeld.

Uit veiligheid, en uit een helse pijn die door zijn rug trok bleef hij gewoon op Dante zitten. Trouwens wel een goed kussentje hoor, maar dat even terzijde hij leek niet meteen door te dringen tot de dude. Misschien was het meer dan toch een optie? Met een kalme blik keek hij zijn kussentje aan. Adrian’s hele houding schreeuwde het uit dat hij duidelijk wel bezorgd was om de dude, maar hij besloot om zijn kalmte even te behouden. Voor zover dat dan nog mogelijk was. ‘Nou, ik zat liever nu mijn steak op te eten weet je. Maar ik moest even voor rescue ranger spelen, dus vertel jij me maar eens wat jij aan het doen was.’ Nog net klonk er geen gemopper door. Al maakte zijn maag juist op het perfecte moment een rommelend geluid. Niemand hield hem weg bij zijn eten, dit was echt een uitzondering. Eentje die hopelijk niet veel meer ging voorkomen want trust me, een Adrian with no food kan je beter mijden. Hij oefende nog steeds wat druk uit op de schouders van Dante, zeker toen die probeerde recht te komen. ‘Misschien heb ik me fout geformuleerd. Je beland zowiezo in dat meer als je het waagt om weg te lopen.’ Voor een moment vernauwde hij zijn ogen, maar liet toch een minieme grimas doorkomen.

Met enige moeite kwam hij overeind en wierp kort een blik achterom waar Liv kwam aangemankt? Oh, nu voelde hij zich al helemaal schuldig dat hij haar had blijven staan. ‘Blijf hier oké!’ Sprak hij waarschuwend tegen de dude waarna hij op Liv afstapte. Voor een moment wierp hij een blik op haar voet. Zonder waarschuwing tilde hij haar heel simpel op toen hij eenmaal bij haar stond, en wandelde met haar in zijn armen terug naar waar Dante nog zat. Of nou ja, waar hij hoopte dat zijn broeder nog zat. Terug aangekomen zette hij haar voorzichtig neer, al had hij zijn arm nog om haar middel puur voor ondersteuning en zo. ‘Kan iemand me nu eindelijk eens vertellen wat er aan de hand is? Oh, en een van jullie bakt me ook een steak.’ Het laatste was overduidelijk bedoelt als grap, maar ergens hoopte hij dat het geen wat zou komen een beetje kon verlichten. Want zijn voorgevoel vertelde hem dat het niet veel goeds was.

TAG:c: | WORDS:### | CREDIT:LESLY
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Empty
BerichtOnderwerp: I never knew a thing till I lost my mind   And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Emptyma nov 17, 2014 11:34 pm


So march with me if you believe there's any hope for us.
I've been hiding in these trenches for far too long.

Ok, waarom precies moest hij zo gewelddadig en uit het niets getackeld worden? Was dit een poging tot wraak voor zijn tackle in het zwembad? Nee, dat kon het niet zijn. Hoe wist Adrian in godsnaam dat hij hier was, dat hij eigenlijk aan het rennen was, en dat hij niet van plan was om te stoppen als iemand het hem vroeg? Het enige wat hij kon bedenken, was dat Liv hem had gebeld, iets waar hij haar ergens wel een beetje dankbaar voor was. Hij zou nog dankbaarder zijn als zijn broeder zou moven en niet meer op hem zou blijven zitten. Niet dat zijn oudere broer ook maar zou luisteren naar wat hij vroeg. Nee, de dude bleef mooi op hem zitten, alsof hij een ordinaire bank was of iets dergelijks. Well, zijn lichaam deed toch al overal pijn, dus het maakte eigenlijk toch niet veel meer uit. De jongen liet zijn hoofd met een zuchtje achterover in de sneeuw vallen, tot zijn lazy brother zover zou zijn om van hem af te gaan. Maar eerst wou hij een freaking verklaring voor dit hele circus. ‘Nou, ik zat liever nu mijn steak op te eten weet je. Maar ik moest even voor rescue ranger spelen, dus vertel jij me maar eens wat jij aan het doen was.’ Vroeg hij mopperend. Om zijn woorden kracht bij te zetten, begon zijn maag nog te grommen ook.

All is fair in love and war, so they tell me.
All is fair in love and war, so they say.

Adrian was niet al te happy toen hij nog een ontsnappingspoging probeerde. Opnieuw kwam de dreiging dat hij in het meer zou belanden. Euhm, klein probleempje: het meer was dichtgevroren. Daar zou hij onmogelijk in kunnen vallen, of gegooid worden of whatever. Ineens keek Adrian weg van hem, nog voordat hij ook maar een woord uitleg had kunnen geven. Niet dat hij het erg vond. Dante volgde zijn blik en zag uiteindelijk de gedaante van Liv door de bomen. Stiekem schaamde hij zich echt wel hoor momenteel. ‘Blijf hier oké!’ Beval zijn broer hem. "Aye aye", Mompelde hij, terwijl hij letterlijk deed wat de jongen zei en gewoon plat op zijn rug in de sneeuw bleef liggen. De oudere jongen schepte Liv op en bracht hem dichterbij, waarna hij haar terug neerzette. Had ze zichzelf nu bezeerd? Dammit, allemaal zijn schuld. Dante, randdebiel.

Get up, get up, let's leave this mess.
I know a place that we can get away from all of this.

Opnieuw begon Adrian een verklaring voor de hele situatie te zoeken, en het zag er niet naar uit dat hij nu weg zou gaan om het antwoord niet te horen. ‘Kan iemand me nu eindelijk eens vertellen wat er aan de hand is? Oh, en een van jullie bakt me ook een steak.’ Vroeg hij toen serieus, al liet hij het eindigen in één van zijn droge grappen. "Sorry mate, de steak is uitverkocht. Alleen nog maar verse vis hier", Grapte hij even droog terug, al zuchtte hij toen en keek hij even naar de takken van de bomen boven hem. Echt, zweer, als er ineens een stapel sneeuw op hem zou vallen, dan was hij done hoor. "Nee maar, je weet nog het gesprek in het zwembad? Toen ik zei dat die verhaaltjes in het verleden hoorden, had ik het fout. Mijn bendevriendjes zitten op het eiland en ik mag Liv niet meer zien. Dat hebben ze nogal.. Duidelijk gemeld toen ze me verrasten bij het skatepark", Vertelde hij kort, niet van plan om er nog dingen aan toe te voegen. Hij haatte het om er over te praten, haatte het dat hij zo zwak was geweest en dat hij dat moest bekennen tegenover zijn eigen broer. Als de dude verdere details wilde, dan moest hij die maar aan Olivia vragen..

- VS. LIV & ADRIAN


Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:14 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open   And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Emptydi nov 18, 2014 9:36 pm

Olivia Del Rey


I'll give you all I have and nothing less I promise.
Love me and don't look back, I want you with me on this road to the sky.
We'll be shining every night, I promise you, just me and you.
Oh, I promise you....

O. Adrian kwam op haar afgelopen. Dat was niet erg natuurlijk, maar Olivia had hen wat tijd samen willen gunnen, gewoon om te praten. Ze zag hoe hij een blik op haar voet wierp en haar simpel oppakte. “Ja maar je hoeft…ik kan ook even wach…maar je kan ook…” Maar uiteindelijk hing ze al in de lucht, door zijn armen en zachtjes spartelde ze met haar benen. “Oké” gaf ze toen uiteindelijk toe en liet zich toen vrijwillig dragen naar Dante. Adrian zette haar neer, maar hield haar nog wel vast voor ondersteuning en Olivia greep zijn schouder beet, waardoor ze nu genoeg steun had om op één been te kunnen blijven staan. Toen vroeg Adrian om een uitleg. Logisch, want als zij in zijn schoenen zou staan, zou zij er ook geen ene pepernoot van begrijpen. Dante legde een stuk uit, Olivia fronste bezorgd haar wenkbrauwen. Ze zag dat hij het moeilijk had en wilde zijn hand vastpakken, of laten zien dat ze er was, maar als ze dat zou doen, dan zou ze omkukelen en met haar gezicht in de sneeuw belanden. Mmm.

Olivia knikte bevestigend toen Dante klaar was en besloot om hem nog een stukje aan te vullen, om de gebeurtenissen van vandaag een beetje op te helden. “Dus hebben we elkaar een paar dagen niet gezien en in een van die dagen is een van zijn vrienden mijn nieuwe kamergenoot geworden. En we kwamen elkaar toen tegen bij het meer en we hebben gepraat en toen heb ik dat uiteindelijk verteld en toen raakte Dante, denk ik, in paniek. Wat ik ook wel snap…” Olivia’s ogen keken even naar de grond. “Sorry, misschien had ik dat eventjes op een ander moment moeten vertellen, maar ik wilde niet liegen of dingen verzwijgen…” piepte ze, maar keek toen weer op naar Adrian, zijn reactie van dit alles peilend. “Dus dat is een beetje in vogelvlucht wat er aan de hand is en wat er gebeurd is.” Verdere details over Esther als kamergenoot hebben wilde ze liever voor zich houden, want echt een grote fan er van was ze niet. De pijn in haar hoofd was echt verschrikkelijk geweest, ze had er zeker nog een dag lang een fikse hoofdpijn als napijn aan over gehouden. De dagen daarna had ze met één oog open geslapen en was ze elk uur wakker geworden, alleen maar om te kunnen controleren of Esther er was en wat er gebeurde.

En Olivia, die natuurlijk weer dacht dat het serieus bedoeld was, voegde eraan toe: “Ik ben vegetariër, maar geef me een steak en wat kruiden, en ik maak de beste Italiaanse steak die je ooit gegeten hebt.” Een onschuldig lachje verscheen op haar gezicht, om een beetje de spanning te doorbreken. Dante en zij hadden wel genoeg spanning en sensatie voor vandaag gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian Harper
Adrian Harper
Class 3
Aantal berichten : 362

Character Profile
Alias: Lucifer
Age: 18
Occupation:
And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open   And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Emptywo nov 19, 2014 5:30 pm


When we die, all the money we can't keep.
But we'll probably spend it all 'cause the pain ain't cheap

Het was niet meteen zijn eerste plan om Dante zo tegen de vlakte te werken, dan had hij liever nog een voorwaartse tackle gedaan dan waren ze misschien niet verder gerold. Maar goed het was nu zo, en hij had er nog eens even een kussentje bij gekregen ook al zou hij zich die tackle morgen nog wel beklagen. Eveneens als die gemiste steak nu. Maar dat even terzijde, het enigste wat hij nu wilde was een mooie verklaring en die ging hij ook nog echt krijgen hoor wat de twee ook mochten zeggen.

Lang bleef hij niet meer zitten op Dante, want hij had Liv opgemerkt en nou ja, ze moest hier gewoon bij zijn. Het meisje leek een beetje verrast door zijn plotse actie iets wat hem ergens best wel deed lachen. Adrian keek haar even kort aan toen ze probeerde wat tegen leek te stribbelen. Hij sloeg er geen acht op. Nope, als ze dit gingen bespreken dan gingen ze dat met drie doen en niet anders. Al was hij toch wel blij dat ze zich uiteindelijk gewoon mee liet voeren. Nadat hij haar had neer gezet en ze steunde op hem stak Dante van wal. ‘Nou, ik eet geen vis dus shh.’ Sprak hij terwijl hij even een :c-gezicht trok. Tss, vis was niet lekker hoor. Maar enough about food, eerst de serieuzere zaken. Het gesprek in het zwembad herinnerde hij zich nog heel levendig, ergens was het een goed gesprek geweest, het had in ieder geval een boel opgehelderd. Met een strakke blik keek hij zijn broer aan. Liv niet meer zien? Hem het duidelijk gemaakt? ‘Dat is complete bullshit. Wie zijn hun trouwens om te oordelen over jou leven? Ik zweer het je man als ze je hebben aangeraakt trust me ik doe er wat aan, ik heb mijn manieren.’ Licht ontvlambaarheid, of beter gezegd gewoon stevige ontvlambaarheid check. Maar for the sake of beide mensen hier besloot hij zichzelf maar gewoon even terug te kalmeren. Bedenkelijk keek hij zijn broer aan waar na een zucht over zijn lippen gleed. Dante had het zeker niet getroffen, eerst dat gedoe met dat bommenkind, dan het feit dat de dude Aly moest redden van Adrian zelf en nu dit. Echt iets wat je normaal zou zien op tv of zo. Uiteindelijk perfect op elkaar ingespeeld begon Liv aan te vullen. Oké, het was echt wel zielig als je alles bekeek. Alles zou heel simpel kunnen opgelost worden als een van hen naar een van de schoolhoofden zou stoppen, nou dat leek hem dan toch. 'En het schoolhoofd inlichten is geen optie?’ Ugh, het was een feit dat hij zich vroeger zo hard kon irriteren aan Liv, maar dat was opgehelderd en nu was Adrian gewoon al geïrriteerd door het feit dat twee sukkels zich zo maar begonnen te bemoeien in het leven van de twee. Sinds Adrian niet wist of de twee echt waren aangevallen kon hij daar niet over gaan nadenken, misschien maar best ook als je zijn track record even bekeek. 'Trek het je niet aan wat ze over jullie zeggen, laat ze jullie vooral niets opleggen. Als ze jullie bedreigen los ik het wel op.'

En heel plots kwam Liv er met een comment die de hele boel gewoon weer wat vrolijker maakte. Lachend schudde hij zijn hoofd. ‘Daar hou ik je aan hoor kleintje.’ Ze wist echt wel een goed moment te kiezen om te reageren op zijn grap, het feit dat ze het nog leek te menen ook vond hij al helemaal geweldig. ‘Misschien moet ik jullie maar alleen laten? Jullie hebben denk ik veel in te halen.’ Sprak hij een beetje onwennig. Het was niet dat hij niet wilde blijven, maar het leek hem misschien wel beter dat de twee even alleen waren en eens goed met elkaar konden praten, of whatever ze gingen doen. Maar daar ging hij zich niet mee bezig houden.


TAG:c: | WORDS:### | CREDIT:LESLY
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Empty
BerichtOnderwerp: Re: And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open   And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
And like a ghost in the silence I disappear ..vs.Open
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sometimes we think we want to disappear, but all we really want is to be found [open]
» Ghost from the past. [Devon]
» [PLOT] Ghost Protocol
» [Room 13] Ghost town
» Well, hello {open}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: Genosha Island :: Forest-
Ga naar: